-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання комп'ютерної техніки
Завершена
65 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 500.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2017 16:47 - 20.03.2017 16:42
Скарга
Залишено без розгляду
Прошу переглянути рішення
Номер:
4f7fbc97f19b45fdbb8e59074650ec8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-15-000676-c.b1
Назва:
Прошу переглянути рішення
Скарга:
Ви відхилили нашу пропозицію у звязку з тим що ми не маємо сервіс-центру у м. Синельниково.
По перше, в вашій заявці вказано, що сервіс-центр має бути в безпосередній близкості до замовника, а м. Дніпро як раз, так і знаходиться у безпосередній близкості до м. Синельниково, а в Дніпрі ми маємо 2 сервіс-центри.
По друге в нас є безкоштовна послуга - виїзд фахівця к замовнику для усунення проблем, що підлягають під гарантійне обслуговування (реагування на протязі 2х годин), а також ми супроводжуємо наших клієнтів і писля закінчення гарантійного терміну.
По третє, як що все вище перераховане, вас не влаштовує, ми можемо виконувати гарантійне обслуговування через нашого партнера, я кий знаходиться у м. Синельниково. Та надати відповідний документ, який це підтверджує.
Тоб то в нас, просто, виникло непорозуміння.
Прошу повернути нас на кваліфікацію, для узгодження данних питань.
Дякую.
Пов'язані документи:
Замовник
- Оскарження компи.docx 30.03.2017 12:09
- Рішення по скарзіUA-2017-03-15-000676-c.b1.pdf 20.04.2017 14:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2017 12:19
Вирішення:
Читайте розгорнуту відповідь у доданій документації
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.04.2017 14:24
Задовільнена:
Ні