• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95, А-92; Дизеньне пальне

Завершена

1 095 345.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 476.73 UAH
Період оскарження: 07.12.2020 15:43 - 19.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: b78652f9109c4f319dd33872f01ef9ef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-07-004029-c.c3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
В п.5 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен мати АЗС в кожному районі Запорізької області. Така вимогаобмежує учасників, які не мають АЗС в кожному районі області. Така вимога прописана під АЗС Авіас, що в сукупності з вивченим досвідом Вас, як Замовника, дає підстави вважати наявність корупційної складової. Вимагаємо надати роз'яснення та обгрунтувати необхідність наявності АЗС ПО КОЖНОМУ РАЙОНУ ЗАпорізької області та В КОЖНОМУ ОБЛАСНОМУ ЦЕНТРІ УКРАЇНИ, враховуючи те, що ЗАмовник є комунальним підприємством і здійснює діяльність безпосередньо в м. Пологи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи Ваші зауваження щодо мати АЗС в кожному районі Запорізької області вимогу задовольняємо. Тендерну документацію , а саме додаток №3 буде виправлено з урахуванням вимоги учасника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: aad35893c5294a82842cc2cd74f39e27
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-07-004029-c.c2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до інфолиста МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, Замовник має розрахоувати очікувану вартість закупівлі за наступними правилами: 1.) Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін 2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. На даний момент, середня очікувана вартість палива, яку заклав Замовник, в середньому на 2 грн є нижчою за середньоринкову і становить 20,50 грн з ПДВ/л палива. В м. Пологи є три АЗС. За даними Мінфіну, середня вартість палива по Україні наступна: А95 24,60 А92 23,55 ДТ 23,94. Середня вартість палива на АЗС в м. Пологи складає від 22,99 до 24,60 грн/л А-95, від 21,49-22,60 грн/л А-92 та від 21,99 -23,00 грн/ л ДП. Отже, враховуючи вищезазначене: Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства та встановити реальну очікувану вартість, яка буде відповідати середньоринковим цінам. Також, просимо надати інформацію про розрахунок очікуваної вартості закупівлі, який Ви, як ЗАмовник здійснили та надати всі підтверджуючі документи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи зауваження щодо очікуваної вартості, повідомляємо, що листи Міністерства не встановлюють норм права, є виключно рекомендаційними та інформативними, не носять нормативно-правового характеру. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі відбуваються за принципами максимальної економії та ефективностості. Принцип максимальної економії полягає в обов’язку замовника утриматися від протиправного та надмірного витрачання коштів. Цей принцип допускає, що, крім використання мінімально необхідного обсягу ресурсів для укладення договору щодо закупівлі та контролю за його виконанням, під час проведення закупівель основну увагу також приділяють економічним критеріям, серед яких найважливішим є ціна. Зазначений принцип діє в сукупності з принципом ефективності, забезпечуючи придбання товарів, робіт чи послуг з найкращим для забезпечення потреб замовника співвідношенням ціни та якості. Принцип економії та ефективності втілює в собі результат досягнення стану добросовісної конкуренції. Його дотримання означає спрямованість держави на досягнення оптимального результату у вигляді створення конкурентного середовища, яке призведе до економічної вигоди. Тому зазначаємо що очікувана вартість визначена відповідно до чинного Законодавства та розрахована за принципом максимальної економії бюджетних коштів та ефективності їх використання і на даний момент не підлягає перегляду.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: e3041f75d4eb4d11bde32d5a99cca0ca
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-07-004029-c.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
В п. 2 Додатку 3 до тендерної документації визначено: "2. Відпуск бензину А-95, А92 та дизельного палива Замовнику здійснюється щоденно і цілодобово по скретч-картах, кожна з яких є підставою для отримання бензину на всіх АЗС, що зазначені у п.7." Тобто, фактично ЗАмовник встановив вимогу щодо наявності єдиного зразка талону. Вимагаючи від учасників наявність талонів єдиного зразка Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Вважаємо, що зазначена вимога ТД є дискримінаційною, оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога ТД про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлюватиме виконання вимог ТД в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС з мереж-партнерів. Вимога «уніфікованого зразка талонів» зменшує коло учасників також у зв'язку із тим, що учасник який має право здійснювати продаж талонів марки власника АЗМ, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару. Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі. На підтвердження цього, Скаржник може надати лист, із зазначенням того, що єдиного талону між мережами різних брендів – не існує. Тому, Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу ТД. Очевидно, що вимога «єдиного талону» штучно звужує коло учасників, що суперечить принципам статті 5 Закону, які передбачають: добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. У разі вилучення дискримінаційної вимоги, взяти участь у закупівлі Замовника зможе більша кількість учасників, які здатні створити конкуренцію постійним постачальникам Замовника, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону). В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС». Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного уніфікованого зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають талони єдиного зразка на кожну АЗС партнерів окремо. Наявність принаймні двох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування. Вимога «єдиний талон для всіх мереж» зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з неєдиним талоном, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару. Крім того, наявність різних мереж АЗС з НЕєдиними талонами у складі пропозиції Переможця дає можливість Замовнику обирати мережу АЗС у період поставок, керуючись максимальною економією коштів, так як ціна на роздрібному ринку змінюється щотижнево і ціни на різних мережах можуть відрізнятися суттєво. Вимагаємо вилучити вимогу щодо єдиного талону. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ. Практика аналогічних скарг - позитивна.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи зауваження щодо єдиного талону, вимогу задовольняємо. Тендерну документацію , а саме додаток №3 буде виправлено з урахуванням вимоги учасника.
Статус вимоги: Задоволено