-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вікна металопластикові з демонтажем та монтажем
Вікна металопластикові з демонтажем та монтажем
Завершена
3 602 975.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 014.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 014.88 UAH
Період оскарження:
13.03.2017 15:53 - 24.03.2017 23:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
4fab0480b216467387f85a27c21525d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-13-001099-a.b2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА
по рішенню Відділ освіти Дергачівської районної державної адміністрації Харківської області, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю " Фауна Гранд ", учасник публічних торгів на закупівлю, «Код ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікна металопластикові з демонтажем та монтажем)», номер закупівлі UA-2017-03-13-001099-a, з метою захисту своїх прав, офіційно звертається з даною вимогою на визнання пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" (код ЄДРПОУ 34016825) такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та чинному Законодавству України, про відхилення пропозиції Учасника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
30.03.2017 13:48 відбулось розкриття поданих пропозицій, зазначених вище конкурсних торгів, під час якого було встановлено найбільш економічно вигідною пропозицією пропозиція учасника ТОВ " Фауна Гранд " – 2 995 700 грн.
06 квітня 2017 року Замовником торгів було прийнято рішення (Протокол №75 від 06.04.2017 р.) про відхилення пропозиції скаржника.
07 квітня 2017 Замовником торгів було прийнято рішення (Протокол №77 від 06.04.2017 р.) про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" (код ЄДРПОУ 34016825).
Однак, з огляду на надані ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" документи, на думку Скаржника дану тендерну пропозицію, слід було відхилити відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закону), через грубі порушення Законодавства України та невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
1.Згідно тендерної документації Замовника розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції»: Способом (формою) надання забезпечення є надання ОРИГІНАЛУ довідки з банку щодо банківської гарантії на суму 108 000,00 грн. (сто вісім тисяч грн. 00 коп.). Документ надається до тендерної пропозиції.
В даному випадку Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає електронну банківську гарантію, але стаття 12, п. 3, частина 3:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". А банківські гарантії мають відповідати вимогам постанови НБУ №639 від 15.12.2004, де сказано: 3. Гарантія має містити такі реквізити:
...електронні цифрові підписи (для електронної гарантії).
А то що надав Учасник ТОВ "ГУД ВІН ХХІ", має назву сканована копія електронної банківської гарантії (можливо, але не факт) зробленої з оригінала електронної банківської гарантії.
Документ який надав Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, у вигляді файла
28 березня 2017 16:41 Перевірка ЕЦП.docx, не можна вважати цифровим підписом, так як згідно абзаців 2 та 3 ст.1 Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV:
електронний цифровий підпис - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис
накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа;
засіб електронного цифрового підпису - програмний засіб, програмно-апаратний або апаратний пристрій, призначені для генерації ключів, накладення та/або перевірки електронного цифрового підпису.
Таким чином пропозиція ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" не відповідає вимогам розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме:
копія документа електронної банківської гарантії не містить електронні цифрові підписи, відповідно, не вважається оригіналом.
Підтвердженням цього є і п.8 копії електронної банківської гарантії Учасника, а саме, тільки при виконанні даної вимоги, гарантія має силу оригіналу: «Гарантія засвідчена засобами ЕЦП Гаранта має рівну юридичну силу документу на паперовому носії, підписаного власноручним підписом уповноважених осіб Гаранта та скріпленого печаткою Гаранта.»
2. Згідно тендерної документації Замовника розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені…. та містити:… ПОСАДУ, ПРІЗВИЩЕ, ІНІЦІАЛИ ТА ВЛАСНОРУЧНИЙ ПІДПИС УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ.
Тендерна пропозиція ТОВ "ГУД ВІН ХХІ"містить два різні підписи директора ГОРОБЦЯ ОЛЕГА ПЕТРОВИЧА, що викликає сумніви стосовно їх достовірності. А саме в тендерній пропозиції (з іншими документами в складі пропозиції), та в документах які повинен подати Учасник-юридична особа для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень Статуту і т.п..
Згідно п. 5.23. ДСТУ 4163-2003 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ затверджений наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. № 55 Вимоги до оформлювання документів:
У разі відсутності посадової особи, підпис якої зазначено в документі, документ підписує особа, яка виконує її обов'язки, або її заступник. У цьому випадку обов'язково зазначають посаду і прізвище особи, яка підписала документ (виправлення вносять рукописним або машинописним способом), наприклад: «Виконувач обов'язків», «Заступник». Підписувати документ із прийменником «за» або ставити правобіжну похилу риску перед назвою посади не дозволено.
Відповідно, якщо керівник підприємства призначив замість себе іншу уповноважену особу для участі у торгах та підписанні документів, реквізити підпису документів, повинні були містити ПОСАДУ, ПРІЗВИЩЕ, ІНІЦІАЛИ та власноручний підпис саме цієї особи.
У зв'язку з тим, що саме підпис надає документу юридичну значимість, а підпис на документах, а саме, тендерній пропозиції, довідках та копіях не належать тому кого в них вказано (директора ГОРОБЦЯ ОЛЕГА ПЕТРОВИЧА) - тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, та НЕ Є ДІЙСНОЮ.
3. Згідно тендерної документації Замовника розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом …. та завантаження файлів з:… 9) копією дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (засвідченої учасником в установленому законодавством порядку), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством (в разі наявності зазначений документ повинен бути чинним протягом 2017 року).
Після ретельної перевірки дозволу ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" № 949.16.63 від 02.11.2016 р. терміном дії з 02.11.2016 р. по 21.10.2016 р. «- роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників, нами виявлено, що ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" на має даного дозволу, підтвердженням даного висновку є відсутність дозволу № 949.16.63 в «Реєстрі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», який повинен бути розміщений згідно Постанови КМУ , Порядок №1107 від 26.10.2011, Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеноїнебезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Що викликає сумніви стосовно достовірності копії документу Учасника ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" Дозвіл на проведення робіт.pdf, розміщений у складі тендерної пропозиції Учасника 28 березня 2017 16:41.
Відповідно, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.
4.Крім іншого, вимушені вам як Замовнику повідомити, що ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" вже фігурує у досудовому розслідуванні СВ Артемівського ВП ГУ Національної поліції в Донецькій області 01.10.2015 року (відомості внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015050150003064 про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України) «В ході проведення перевірки фактично виконаних робіт встановлено, що фактично проведено роботи та встановлено 112 металопластикових конструкцій. При перевірці відомостей, внесених до актів прийомки виконаних будівельних робіт за червень та вересень 2015 року, а також наданих видаткових накладних №№ 907/630 від 09.06.2015 року, 1307/468 від 13.06.2015 року, 0906/936 від 09.07.2015 року, 408/94 від 04.08.2015 року, 1008/107 від 10.08.2015 року, 2708/1008 від 27.08.2015 року, було встановлено, що віконні блоки були придбані ПФ «Вітар» у Товариства з обмеженою відповідальністю «Гуд Він XXI» за завищеною ринковою ціною».
Хочемо зауважити, що робота з бюджетними коштами вимагає бездоганної репутації від учасників, і в цьому, насамперед, повинен бути зацікавлений саме Замовник (тобто розпорядник бюджетних коштів).
Наведені вище факти свідчать що рішення Замовника є порушенням всіх принципів частини 1 статті 3 Закону «Про публічні закупівлі», згідно з якими закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників,максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» .
ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення, щодо визначення переможцем ТОВ "ГУД ВІН ХХІ", на закупівлю: «Код ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікна металопластикові з демонтажем та монтажем)», номер закупівлі UA-2017-03-13-001099-a
Враховуючи інформаію зазначену вище, а також те що іншим потенційними учасником закупівлі ФОП Швець Анастасія Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3076808482 до Замовника вже були претензії та підозри його у змові з учасником ТОВ "ГУД ВІН ХХІ"(« Тендер прописано під виробника ТОВ "Гудвін ХХІ", який саме виготовляє вікна з профілю класу А та є єдиним представником даної профільної системи у Східній Україні .») випадку, якщо, рішення про визначення переможцем ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" не буде відмінено, ми будемо вимушені звернутися для початку до Антимонопольного комітету, а надалі до контролюючих органів , а також засобів масової інформації з відповідною заявою, а саме, маємо Вам нагадати що:
спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії КОРУПЦІЇ відповідно до частинні статті 1 Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» визначено органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції.
Директор ТОВ «Фауна Гранд» Півень С.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 10.04.2017 14:41
Дата подачі:
10.04.2017 14:41
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 10 квітня 2017 подану о 14:41 год
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
12.04.2017 16:01
Підтвердження вирішення:
У відповідь на вимогу від 10 квітня 2017 подану о 14:41 год повідомляємо наступне:
13.03.2017 року тендерним комітетом відділу освіти Дергачівської районної державної адміністрації Харківської області було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2017-03-13-001099-a та тендерну документацію на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ.
30 березня 2017 о 13:48 год відбувся аукціон, в результаті якого найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд"з ціною 2995700,00 грн. (з ПДВ).
06.04.2017 року тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Фауна Гранд", так як тендерна пропозиція ТОВ "Фауна Гранд" не відповідає вимогам тендерної документації (протокол № 75), а саме:
1) тендерна пропозиція учасника не відповідає технічному завданню (Додаток 5 до тендерної документації) замовника, так як учасником не надано:
- інформації, яка б прямо або опосередковано підтверджувала те, що запропонований віконний блок (згідно інформаційної довідки про виріб вих. № 13 від 28 березня 2017 року) відповідає по показнику опору теплопередачі класу А2 або А1 згідно п. 4.1.6. ДСТУ Б В.2.6-23:2009;
- інформації про ПВХ профіль Fenster (запропонований згідно інформаційної довідки про виріб вих. №13 від 28 березня 2017 року), тому не можливо визначити клас профілю згідно ДСТУ Б В.2.7-130:2007 п. 5.2.4 та походження марки Fenster, у відкритих джерелах інформації (інтернет) відсутні дані, які б однозначно ідентифікували профіль Fenster та надавали інші характеристики, що цікавлять замовника;
- сертифікат відповідності на профіль Fenster (запропонований згідно інформаційної довідки про виріб вих. № 13 від 28 березня 2017 року);
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль Fenster (запропонований згідно інформаційної довідки про виріб вих. № 13 від 28 березня 2017 року).
2) тендерна пропозиція учасника не відповідає формі «Тендерна пропозиція» (Додаток 1 до тендерної документації) замовника, а саме:
Предметом закупівлі Замовника є товар «код ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікна металопластикові з демонтажем та монтажем)» у кількості 2031 м.кв, що зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів № UA-2017-03-13-001099-a та в п.4.3 розділу І тендерної документації.
На відміну від цього, учасником надано тендерну пропозицію (вих. № 22 від 28 березня 2017 р.), в якій визначено ціну за одиницею виміру «штука», а це в подальшому унеможливлює укладання договору, так як згідно п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.».
07.04.2017 року тендерним комітетом було прийнято рішення визнати переможцем товариство з обмеженою відповідальністю "ГУД ВІН ХХІ" з тендерною пропозицією 3350000,00 грн. (з ПДВ), так як тендерна пропозиція ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" відповідає вимогам тендерної документації (протокол № 77).
Також повідомляємо Скаржника, що документи подані ним (ТОВ "Фауна Гранд") та ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" у складі відповідних тендерних пропозицій були ретельно перевірені членами тендерного комітету на відповідність вимогам тендерної документації та чинному законодавству України. Результати розгляду тендерних пропозицій викладено у протоколах засідань тендерного комітету відповідно № 75 від 06.04.2017р. та № 77 від 07.04.2017р.
Вимога
Вирішена
Оскарження умов тендера
Номер:
408b8935b5d749a89953dc7b76839e71
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-13-001099-a.b1
Назва:
Оскарження умов тендера
Вимога:
Доброго дня, вимагаємо видалити з технічного завдання вимоги щодо профільних систем класу А. Підстава подання вимоги: порушення Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) {Із змінами, внесеними згідно із Законом № 1078-VIII від 12.04.2016}, а саме: - Розділу І Статті 3. Принципів здійснення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням; Тендер прописано під виробника ТОВ "Гудвін ХХІ", який саме виготовляє вікна з профілю класу А та є єдиним представником даної профільної системи у Східній Україні . У разі незадовільної відповіді, будемо змушені звернутися зі скаргою до відповідних уповноважених органів розслідування: Антимонопольного комітету України, Національного антикорупційного бюро України, Служби безпеки України, а також засобів масової інформації.
Згідно протоколу випробування склопакетів двокамерний (4-14-4-14-4і), товщиною-40 мм, з енергозберігаючим прозорим склом не має R=0,75 м2*К/Вт, а становить всього R=0,70 м2*К/Вт, щоб коефіцієнт опору теплопередачі був не менше R=0,75 м2*К/Вт потрібно хоча б в одну камеру наповнити аргоном, або поставити ще одне скло з енергозбереженням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2017 10:00
Вирішення:
Щодо вимоги від 16.03.2017 р.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
21.03.2017 14:42
Підтвердження вирішення:
У відповідь на вимогу від 16.03.2017р. подану о 10:00 повідомляємо наступне:
Тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару «Код ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікна металопластикові з демонтажем та монтажем)», Замовник - Відділ освіти Дергачівської районної державної адміністрації Харківської області, розроблено та опубліковано відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон).
Пояснюємо, чому саме віконні блоки з ПВХ профілю класу А заявлені в якості предмету закупівлі ( Технічне завдання (додаток 5 до тендерної документації), рядок 2 Таблиці «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ»).
Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону).
Предмет закупівлі визначений Замовником із дотриманням вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р № 454.
Предмет закупівлі – вікна металопластикові - закупаються для монтажу в Слатинському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний заклад» Дергачівської районної ради Харківської області та Солоницівській гімназії №3 Дергачівської районної ради Харківської області.
В зв’язку із цим вважаємо, що характеристики предмету закупівлі (вікон металопластикових) повинні відповідати найвищим вимогам щодо якісних та експлуатаційних характеристик. Дотримання цих вимог забезпечують блоки віконні з ПВХ профілю класу А, особливістю профілю класу А є найбільша товщина зовнішньої стінки профілю - від 2,8 до 3 мм згідно з ДСТУ Б В.2.7-130:2007. Основними перевагами вікон з профілю класу А вважаємо: більш надійне кріплення елементів фурнітури; більшу площу зварного шву кутів конструкцій, що підвищує протидію експлуатаційним навантаженням; більшу протидію вітровому навантаженню та зменшення прогину профілю під впливом навантаження склопакету за рахунок масивності профілю; порівняно більш високі показники міцності профілю, що важливі при виготовлені конструкцій великого розміру. Все це є перевагою перед профілями інших класів, особливо в умовах експлуатації в дошкільних та шкільних навчальних закладах.
Щодо начебто порушення вимог ст. 3 Закону повідомляємо наступне.
Закупівля здійснюється із повним дотриманням принципів, встановлених статтею 3 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю товару «Код ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікна металопластикові з демонтажем та монтажем)», Замовник - Відділ освіти Дергачівської районної державної адміністрації Харківської області.
Дотримання принципу добросовісної конкуренції при публічних (державних) закупівлях означає, що закупівельна діяльність повинна здійснюватися за заздалегідь оголошеними правилами і критеріями, справедливо й чесно, забезпечувати рівні можливості для всіх постачальників, які беруть участь у торгах, що в повній мірі забезпечене при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю товару «Код ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікна металопластикові з демонтажем та монтажем)», Замовник - Відділ освіти Дергачівської районної державної адміністрації Харківської області
В ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначене, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Правила і критерії опубліковані в повному обсязі, заздалегідь, в порядку, передбаченому Законом. Будь-який учасник має змогу безперешкодно використати власні досягнення задля отримання переваги над іншими учасниками і подання найвигіднішої для замовника пропозиції. Тобто цей принцип в повній мірі дотриманий в цих торгах і ваше твердження щодо його порушення є необґрунтованим.
Разом із тим закликаємо Вас, як потенційного учасника, не порушувати норми Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», не дискредитувати суб’єктів господарювання, не поширювати у будь-якій формі неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання (ст. 8), не поширювати інформацію, що вводить в оману, в тому числі інформацію відносно учасників і замовника процедури закупівлі, не поширювати неповні, неточні, неправдиві відомості про осіб, що можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання (ст. 15-1).
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності є одним з ключових принципів публічних закупівель. Реалізація принципу ефективності передбачає, що система публічних закупівель функціонує оперативно, з мінімальними бюрократичними процедурами й витратами на її утримання. Крім того, така система забезпечує придбання продукції з найкращим для вирішення конкретного державного завдання співвідношенням ціни та якості.
Для Замовника важливо знайти оптимальне співвідношення між поняттями «максимальна економія» та «максимальна ефективність», яке досягається саме завдяки встановленням технічних вимог до предмета закупівлі. При витрачанні бюджетних коштів важливо знайти зважений підхід до формування технічних вимог і запобігти ситуації, коли закупівля менш якісного предмету закупівлі в результаті дає низьку ефективність такої закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності забезпечується за рахунок закупівлі продукції за нижчою ціною, запропонованою учасниками на конкурсних засадах, а також за рахунок придбання продукції довговічної, надійної у використанні, такої, яка не потребує додаткових бюджетних витрат в ході її експлуатації, в тому числі витрат на поточний ремонт, регулювання, заміну фурнітури, тощо, що знайшло своє відображення в Технічному завданні у вимогах до предмету закупівлі в цілому та вимогах до ПВХ профілю класу А зокрема.
Пред’явлення особливих і завищених вимог до якості та технічних характеристик предмету закупівлі, зокрема вимога щодо закупівлі віконних блоків з ПВХ профілю класу А, сприяє реалізації і дотриманню цього принципу, а заниження вимог до технічних характеристик навпаки порушує цей принцип.
Таким чином, цей принцип в повній мірі дотриманий в цих торгах і ваше твердження щодо його порушення є необґрунтованим.
Принцип відкритості та прозорості дотриманий в повному обсязі. Інформація щодо закупівлі опублікована на загальнодоступних ресурсах в достатньому обсязі із дотриманням вимог ст. 10, 12 Закону, інформація щодо закупівлі загальнодоступна, рівний доступ до інформації щодо закупівлі всім особам гарантований.
Одним із принципів, перелічених в ст. 3 Закону є принцип недискримінації учасників, який полягає в тому, що брати участь в процедурах закупівель на рівних умовах можуть вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, а Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом (ст. 5 Закону).
Крім того, згідно п. 35) ч. 1 ст. 1 Закону, згідно якого учасник процедури закупівлі (далі - учасник) це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Зазначені вимоги Закону знайшли своє відображення в п. 1 розділу І Загальні положення Тендерної документації, згідно якого учасниками процедури можуть бути вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Таким чином, Закон забороняє встановлювати будь-які обмеження щодо учасників процедури закупівель, які стосуються місцезнаходження учасника, а тому саме Ви порушуєте цей принцип, посилаючись на окремого виробника на території «Східної України».
Ще раз зауважуємо, що учасником може бути будь-яка фізична та юридична особа будь-якої форми власності та організаційно-правової форми як резидент України із місцезнаходженням у будь-якому регіоні України, так і будь-яка особа – нерезидент, а також виробник, посередник, торговий представник, тощо (додатково див. п.6 розділу І, п. 1, 6 Розділу ІІІ Тендерної документації), і Ваше посилання на виробника «Східної України» є необґрунтованим та не відповідає вимогам діючого законодавства та тендерній документації.
Запевняємо Вас, що і принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням будуть в повній мірі дотримані при розкритті та оцінці тендерних пропозицій.
Керуючись інформацією, що наведена вище, вважаємо вашу вимогу щодо видалення «з технічного завдання вимоги щодо профільних систем класу А» необґрунтованою.
Щодо наведеної вами інформації «Згідно протоколу випробування склопакетів двокамерний (4-14-4-14-4і), товщиною-40 мм, з енергозберігаючим прозорим склом не має R=0,75 м2*К/Вт, а становить всього R=0,70 м2*К/Вт, щоб коефіцієнт опору теплопередачі був не менше R=0,75 м2*К/Вт потрібно хоча б в одну камеру наповнити аргоном, або поставити ще одне скло з енергозбереженням»:
Припускаємо, що склопакети різних виробників можуть мати різну ефективність, а додавання аргону в цілому може підвищити енергоефективність конструкції, тому вносимо зміни до додатку 5 до тендерної документації «Технічне завдання» та викладаємо пп.4 п.3 Таблиці –ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ «Склопакет» в наступній редакції: «Склопакет - Двокамерний (4-14-4-14-4і) або (4-14-4-14Ar-4і), товщиною-40 мм, з енергозберігаючим прозорим склом та коефіцієнтом опору теплопередачі не менше R=0,75 м2*К/Вт – згідно п. 2.2 ДБН В.2.6-31:2006 для першої температурної зони.»
Також, відповідно до вищезазначених змін до тендерної документації, внесено зміни до Додатку 1 до тендерної документації «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»*» та викладено пп.5.4 п.5 «Склопакет» в наступній редакції:
5.4. Склопакет:
- _____-х камерний (___ - ___ - ___ - ___- ___), товщиною ______мм, з енергозберігаючим прозорим склом та коефіцієнтом опору теплопередачі R ___________ м2*К/Вт.