-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо свійської птиці (кури 1 кат., охолоджені вагою від 2,5кг.), м'ясо свинини (вищого сорту, м'якоть шматок вагою від 1,5 кг, заморожене), м'ясо яловичина, (вищого сорту, м'якоть великий шматок вагою від 2 кг , охолоджене)
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
07.12.2020 13:52 - 19.12.2020 00:00
Скарга
Скасована
СКАРГА на прийняте замовником рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів
Номер:
871463c2ff384a9883840a4cddd6a9e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-07-002131-c.c4
Назва:
СКАРГА на прийняте замовником рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів
Скарга:
07 грудня 2020 року замовником Миколаївський геріатричний пансіонат (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «за ДК 021:2015(CPV): 15110000-2, м'ясо (м'ясо свійської птиці (кури 1 кат., охолоджені вагою від 2,5кг.), м'ясо свинини (вищого сорту, м'якоть шматок вагою від 1,5 кг, заморожене), м'ясо яловичина, (вищого сорту, м'якоть великий шматок вагою від 2 кг , охолоджене))» UA-2020-12-07-002131-c. Кінцевим терміном подачі пропозицій Замовником було визначено 23 грудня 2020 року. До завершення даного періоду Приватне підприємство «Никольтрейд» (далі також - Скаржник або ПП «Никольтрейд») подав свою тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
Скаржник є Учасником оскаржуваної процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Згідно з Протоколом № 23 засідання тендерного комітету Миколаївського геріатричного пансіонату від «29» січня 2020 р. відповідно до предмету закупівлі за ДК 021:2015(CPV): 15110000-2, м'ясо (м'ясо свійської птиці (кури 1 кат., охолоджені вагою від 2,5кг.), м'ясо свинини (вищого сорту, м'якоть шматок вагою від 1,5 кг, заморожене), м'ясо яловичина, (вищого сорту, м'якоть великий шматок вагою від 2 кг , охолоджене)) (№ оголошення UA-2020-12-07-002131-c) Замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Ю.КЕЙ» та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ю.КЕЙ».
Тендерна пропозиція ТОВ «Ю.КЕЙ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «Ю.КЕЙ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерної документацією, а отже, мала бути відхилена відповідно до статті 31 Закону. Отож, порушені права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені зобов’язанням Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Ю.КЕЙ» переможцем процедури закупівлі.
Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийняті рішення про визначення переможця торгів, що обґрунтовується наступним:
По-перше, Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до п.6 розділу ІІІ. тендерної документації замовника наступні документи:
«Якість запропонованого товару відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» підтверджується посвідченням якості (або декларація виробника); протоколом випробувань на вміст ГМО; (копії, завірені печаткою та підписом посадової особи, подаються в складі тендерної пропозиції).»
Протокол випробувань на вміст ГМО у складі пропозиції ТОВ «Ю.КЕЙ» відсутній. Згідно пункту 1 розділу VIІ тендерної документації «Документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не подання учасником документу.». Довідки з обґрунтованими причинами не подання учасником Протоколу випробувань на вміст ГМО у складі пропозиції ТОВ «Ю.КЕЙ» також не надано.
Отож, тендерна пропозиція ТОВ «Ю.КЕЙ» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації в цій частині.
По-друге, згідно вимоги замовника щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 тендерної документації «Учасники процедури закупівлі у складі своєї пропозиції повинні надати:
- усі необхідні дозвільні документи на складські приміщення та транспортні засоби, передбачені чинним законодавством (експлуатаційний дозвіл, документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів, договори з актами виконаних робіт за останні 3 місяця підтверджуючі проведення усіх заходів, необхідних для забезпечення належного зберігання та транспортування предмета закупівлі - дезінфекції транспортних засобів та дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень, та інше необхідне)».
ТОВ «Ю.КЕЙ» у складі своєї пропозиції щодо дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень надане лише акт від 15.09.2020 року, актів щодо проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень у жовтні та листопаді 2020 року не надано.
Вимога Замовника не виконана.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Ю.КЕЙ» підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «Ю.КЕЙ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерної документацією замовника.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Ю.КЕЙ» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ю.КЕЙ». Зазначені дії замовника призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі, чим порушені наші права та інтереси.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених Миколаївським геріатричним пансіонатом під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-07-002131-c).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «Ю.КЕЙ».
4. Визнати пропозицію ТОВ «Ю.КЕЙ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «Ю.КЕЙ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерної документацією замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга мясо.PDF 08.02.2021 16:46
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
08.02.2021 17:01
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «Ю.КЕЙ»
Номер:
7bc522a8972d4af281f5df42b7b39209
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-07-002131-c.a3
Назва:
Вимога скасувати рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «Ю.КЕЙ»
Вимога:
Згідно з Протоколом № 23 засідання тендерного комітету Миколаївського геріатричного пансіонату від «29» січня 2021 р. відповідно до предмету закупівлі за ДК 021:2015(CPV): 15110000-2, м'ясо (м'ясо свійської птиці (кури 1 кат., охолоджені вагою від 2,5кг.), м'ясо свинини (вищого сорту, м'якоть шматок вагою від 1,5 кг, заморожене), м'ясо яловичина, (вищого сорту, м'якоть великий шматок вагою від 2 кг , охолоджене)) (№ оголошення UA-2020-12-07-002131-c) Замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Ю.КЕЙ» та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ю.КЕЙ».
З огляду на вищезазначене учасник процедури закупівлі Приватне підприємство «Никольтрейд» повідомляє, що учасником ТОВ «Ю.КЕЙ» у складі його пропозиції не надано наступні документи, вимога щодо надання яких встановлена пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації замовника:
• договори з актами виконаних робіт за останні 3 місяця підтверджуючі проведення усіх заходів, необхідних для забезпечення належного зберігання та транспортування предмета закупівлі - дезінфекції транспортних засобів та дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень. Щодо дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень надане лише акт від 15.09.2020 року, актів щодо проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень у жовтні та листопаді 2020 року не надано. Отож, тендерна пропозиція ТОВ «Ю.КЕЙ» не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Разом з тем, звертаємо увагу Замовника на рішення Антимонопольного комітету № 1336-р/пк від 26.01.2021 року за аналогічною закупівлею Замовником риби мороженої (у якої також було не правомірно визначено переможцем ТОВ «Ю.КЕЙ»). Пунктом 4 цього рішення встановлено, що відсутність вищевказаних актів за жовтень та листопад є невідповідністю в документах пропозиції ТОВ «Ю.КЕЙ», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, тому визначив Переможцем ТОВ «Ю.КЕЙ» Замовником порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону та частини 9 статті 26 Закону.
З огляду на вищезазначене, Приватне підприємство «Никольтрейд» вимагає:
1. скасувати рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «Ю.КЕЙ»;
2. відхилити пропозицію ТОВ «Ю.КЕЙ» на підставі ч.1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу 08.02.2021 16:33
Дата подачі:
05.02.2021 16:48
Вирішення:
Замовником надано відповідь на скаргу учасника ПП Никольтрейд 08.02.2021р.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Відхилено
Оскарження дискваліфікації Учасника
Номер:
5d8b130eb035430fa8631a504790900b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-07-002131-c.a2
Назва:
Оскарження дискваліфікації Учасника
Скарга:
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:... подальша інформація надана у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Бланк оскарження АМКУ дискваліфікація2 (5).pdf 13.01.2021 11:40
- рішення від 14.01.2021 № 477 + лист Замовнику.pdf 14.01.2021 19:58
- інформація про резулятивну частину рішення від 25.01.2021 № 1223.pdf 26.01.2021 15:47
- рішення від 25.01.2021 № 1223.pdf 28.01.2021 20:38
- Відповідь на лист АМКУ від 14.01.2021 за № 20-29/03-398-пз 16.01.2021 16:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.01.2021 12:49
Дата розгляду скарги:
25.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.01.2021 19:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.01.2021 20:38
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
f5b88fb8e550454aa80b64b4ec3bcf8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-07-002131-c.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимоги надавати договір з виробником, лист від виробника на ім'я замовника, інформацію про матеріальну базу учасника з виробництва є необгрунтованими та дискримінаційними, оскільки не всі учасники є виробниками. Як Ви уявляєте, що велике підприємство-виробник, яке продає товар по всій країні (наприклад "Наша ряба") буде писати лист із зобов'язаннями виробляти товар саме для Вашого пансіонату? Навіщо лист від орендодавця про доступ до потужностей. якщо договір оренди, вочевидь, надає право орендарю користуватись орендованим майном. Держпродспоживслужба не видає листів-погоджень постачання учасниками продуктів харчування до комунальних та бюджетних установ. "Сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000:2007 та інші пов’язані документи), видане на ім’я керівника учасника". Чому саме на керівника? На підприємстві це можуть бути інші особи, уповноважені додержувати умов ІСО. Чому тільки ДСТУ ISO 22000:2007 ? Наразі вже діє оновлена версія ДСТУ ISO 22000:2018. Навіщо графік роботи потужностей учасника? Якщо учасник уклав договір, він взів на себе зобов'язання поставляти товар замовнику. Якими потужностями, то його справа. Чому аналогічний договір тільки за 2019 р.?
Прошу Замовника переглянути умови тендерної документації та виключити з неї умови, що обмежують конкуренцію та абсурдні вимоги.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 09.12.2020 17:19
Дата подачі:
07.12.2020 14:46
Вирішення:
Надаємо відповідь, щодо зауважень від 07.12.2020р.
1.Згідно ст. 16 ЗУ замовник встановлює один або декілька кваліфікаційні критерії : один з яких наявність обладнання та матеріально-технічної базі : спеціалізованих транспортних засобів що дозволить останньому виконати договірні умови щодо постачання товару . Тому цю вимогу вважаємо обґрунтованою.
2. Лист від орендодавця про доступ до потужностей не було заявлено в ТД .
Гл. III п.1 має наступну інформацію з цього питання:
надати можливість Замовнику оглянути складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх відповідності наданої Учасником пропозиції та вимогам законодавства у сфері безпеки та якості продуктів харчування.
3.Скасуємо пропозицию щодо надання «Лист-погодження» органами Держспоживслужби щодо постачання учасниками продуктів харчування до комунальних та бюджетних установ.
4.Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000:2007 та інші пов’язані документи), видане на ім’я керівника учасника змінено на Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ IS ISO 2200:2019(ISO 22000:2018, IDT), сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000 та інші пов’язані документи) виданий на ім’я учасника.
4.Графік роботи потужності учасника в ТД не замовляли. При укладані договору складаєтся графік постачання продукту харчування, який погоджуєтся сторнами.
5.При поданні інформації стосовно надання аналогічного договору за 2019 р. керувалися позицією наявності досвіду удосконалення вимог до постачальників, щодо якості постачання продукту, позицій вирішення спорів.
Зміни до тендерної документации внесени відповідним рішенням тендерного комітету
.
Секретарь ТД Лариса Старих.
Статус вимоги:
Задоволено