• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливна деревина (дрова)

категорія - орган місцевого самоврядування місцезнаходження: Україна, 59216, Чернівецька обл., Вижницький р-н, село Банилів Пропозиції готуються українською мовою.

Торги відмінено

275 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 377.50 UAH
Період оскарження: 06.12.2020 17:21 - 18.12.2020 00:00
Скарга
Скасована

СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконних рішень про визначення переможцем ДП «Вижницький держспецлісгосп АПК»

Номер: dc0b6122a983435aaf05da7f8294023e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-06-000441-b.b3
Назва: СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконних рішень про визначення переможцем ДП «Вижницький держспецлісгосп АПК»
Скарга:
Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконних рішень про визначення переможцем ДП «Вижницький держспецлісгосп АПК»
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 10.01.2021 00:03
Автор: ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА", Алла Стінська +380681085519 astinb@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо неправомірного визначення переможця ДП Вижницький держспецлісгосп АПК

Номер: 203a79e774b34d3990f579f47d6cb249
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-06-000441-b.c2
Назва: Вимога щодо неправомірного визначення переможця ДП Вижницький держспецлісгосп АПК
Вимога:
Вимога щодо неправомірного визначення переможця ДП Вижницький держспецлісгосп АПК Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель «ProZorro», замовником Баниліською сільською радою за процедурою відкриті торги UA-2020-12-06-000441-b ● 0ce21544dc034446a202139b92270ec8 предмет закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина було визнано переможцем ДП Вижницький держспецлісгосп АПК, та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір, чим допущено з боку замовника грубі порушення принципів здійснення публічних закупівель виходячи з наступних обставин: 1. Згідно з п. 1.4. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації : Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Проте пропозиція, визначеного переможцем ДП Вижницький держспецлісгосп АПК, не містить накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. У Вашій відповіді на вимогу є посилання на рішення АМКУ ще від 2018 року. Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" зазначеної тендерної процедури Документації Пропозиція учасника повинна відповідати вимогам Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". То б то не містить вимоги «…тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі». Натомість у Вашій тендерній пропозиції ця умова є чітко прописана. Крім того, відповідь про правомірність мого твердження можна знайти у роз’ясненні на майданчику електронних закупівель за посиланням https://e-tender.ua/news/tenderna-propoziciya-ta-elektronnij-pidpis-shcho-slid-vrahuv-600. Додатково: аналогічне роз’яснення є на сайті уповноваженого органу за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=28e4b339-8325-4209-a7b3-9a95766274ed&lang=uk-UA . Виходячи з зазначених роз’яснень доречно зауважити, що однією із підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника є саме не накладення електронно-цифрового підпису на документах пропозиції, як того вимагав замовник. Так, у разі, коли замовник у тендерній документації передбачив підписання документів тендерної пропозиції ЕЦП, то учасник має додатково накласти такий електронний цифровий підпис. У протилежному випадку, відсутність ЕЦП на документах, які вимагав у тендерній документації замовник може бути розцінена як невідповідність умовам документації. І таке рішення замовника про ваше відхилення підтримає й АМКУ. Оскільки на думку органу замовник має право визначити у тендерній документації вимоги щодо ЕЦП. Зокрема, необхідність його накладення на документи, які будуть в складі пропозиції. Враховуючи зазначене, та чітко прописані, згідно з п. 1.4. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації умови, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, вимагаємо визнати, що пропозиція ДП Вижницький держспецлісгосп АПК не відповідає вимогам документації замовника та нормам чинного законодавства. Залишення даної вимоги без задоволення свідчитиме про порушення з боку Баниліської сільської ради таких принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та буду вимушена подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного визначення переможця ДП Вижницький держспецлісгосп АПК

Номер: 0226f87785a5494f99a438e0553347ed
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-06-000441-b.c1
Назва: Вимога щодо неправомірного визначення переможця ДП Вижницький держспецлісгосп АПК
Вимога:
Вимога щодо неправомірного визначення переможця ДП Вижницький держспецлісгосп АПК Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель «ProZorro», замовником Баниліською сільською радою за процедурою відкриті торги UA-2020-12-06-000441-b ● 0ce21544dc034446a202139b92270ec8 предмет закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина було визнано переможцем ДП Вижницький держспецлісгосп АПК, та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір, чим допущено з боку замовника грубі порушення принципів здійснення публічних закупівель виходячи з наступних обставин: 1. Згідно з п. 1.4. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації : Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Проте пропозиція, визначеного переможцем ДП Вижницький держспецлісгосп АПК, не містить накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі Враховуючи зазначене вимагаємо визнати, що пропозиція ДП Вижницький держспецлісгосп АПК не відповідає вимогам документації замовника та нормам чинного законодавства. Залишення даної вимоги без задоволення свідчитиме про порушення з боку Баниліської сільської ради таких принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та буду вимушена подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації Пропозиція учасника повинна відповідати вимогам Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Документація не містила окремих вимог щодо необхідності накладення учасником ЕЦП на кожен документ Пропозиції. Аналогічне рішення АМКУ визначене за номером скарги UA-2018-09-24-000442-a.a1, по закупівлі UA-2018-09-24-000442-a
Статус вимоги: Відхилено