-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газ нафтовий скраплений
Газ нафтовий скраплений (за талонами/скретч-картками), відповідно до Технічної специфікації (Додаток 4 до ТД). Тендерна пропозиція Учасника та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою та більш детально зазначено у Тендерній документації.
Завершена
343 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 430.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 430.00 UAH
Період оскарження:
04.12.2020 15:39 - 17.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Про усунення порушення
Номер:
a2f9fdd63d88475d8b22f00bea096e6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-04-002877-a.b3
Назва:
Про усунення порушення
Вимога:
Вимога про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальним підприємством "Швидкісний трамвай" було проведено відкриті торги 0f0186005d3a45da99122715d5305c5e, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-04-002877-a на закупівлю: товарів код за ДК 021-2015 ЄЗС: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Газ нафтовий скраплений).
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняли учасники:
1. ПП «НАФТОТРАНССЕРВІС»;
2. ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ»;
За результатами розгляду пропозицій, Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» (протокол розгляду тендерних пропозицій № 96 від 29 грудня 2020 року (далі-Протокол).
Причиною відхилення пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» згідно Протоколу є те, що Учасником не надано інформацію про наявність чинних ліцензій на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального.
Крім того, Замовником зазначено, що оскільки предметом даної процедури закупівлі є товар, а саме газ нафтовий скраплений (товар в літрах, постачання партіями, згідно специфікації та умов договору), та згідно п.4.1., п.4.2., п.4.3. додатку 5 (проєкту Договору) до тендерної документації, право власності на Товар переходить від Постачальника до Покупця в момент підписання уповноваженими представниками обох Сторін видаткової накладної (накладної) на партію товару. Відповідно до умов Договору, Постачальник зобов’язується зберігати придбаний Покупцем у Постачальника Товар. Кожна партія Товару, придбана Покупцем за Договором, передається Постачальнику на зберігання згідно з актом прийому-передачі партії Товару на зберігання, який підписується уповноваженими представниками обох Сторін в момент набуття Покупцем права власності на Товар. Тому, процес прийому-передачі партії товару, що прямо не є роздрібною торгівлею через АЗС/АГЗС, з умовами зберігання та фактичної передачі замовнику банків-дозволів (талонів/скретч-карт) після зберігання, передбачає необхідність наявності у продавця відповідних ліцензій на зберігання та оптову торгівлю.
З урахуванням пояснень Замовника та вимог ТД від Учасника вимагалося надання ліцензій на оптову торгівлю та зберігання Товару (газ нафтовий скраплений) саме на місцях його продажу.
У той же час, Замовник, проігнорувавши вимоги Закону та Тендерної документації, оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ПП «НАФТОТРАНССЕРВІС» та рішення про визнання переможцем учасника, який не відповідає умовам тендерної документації. Зазначене суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій та призводять до порушення Замовником вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» про необхідність відхилення тендерної пропозиції такого учасника, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Підпунктом 3 пункту 4. Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) додатку № 2 до тендерної документації передбачено надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинних ліцензій на право оптової та роздрібної торгівлі пальним, на зберігання пального (у разі відсутності власних АЗС, учасник повинен надати ліцензії АЗС партнерів).
Під час подання тендерних пропозицій ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» проаналізувавши тендерну пропозицію ПП «НАФТОТРАНССЕРВІС» виявило ряд порушень, що суперечать вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), однак Замовник на порушення уваги не звернув.
ПП «НАФТОТРАНССЕРВІС» надано ряд ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі та ліцензію на зберігання пального.
Крім того, однією з вимог, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям було надання довідки у довільній формі з інформацією про мережу АЗС (власних та/або орендованих та/або суборендованих та/або на підставі партнерських взаємовідносин) в м. Кривий Ріг та на території України.
У той же час, відповідно до ст. 15 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481) зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) за наявності ліцензії. Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на зберігання пального на кожне місце зберігання пального.
Однак, надані ліцензії на оптову торгівлю пальним та зберігання пального не отримані ПП «НАФТОТРАНССЕРВІС» на ті мережі АЗС з яких безпосередньо буде здійснюватися відпуск пального за бланками-дозволами після зберігання, що суперечить вимогам Замовника та ст. 15 ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального». Крім того, ліцензія на зберігання пального надана на місце зберігання, що знаходиться поза межами міста Кривого Рогу, що також не відповідає вимогам ТД.
Окрім цього, додатково зазначаємо, що відповідно до ст. 38 Закону, за порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ст. 18, ст. 28, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Скасувати незаконне рішення про визначення переможцем ПП «НАФТОТРАНССЕРВІС» процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу2.pdf 06.01.2021 14:13
Дата подачі:
05.01.2021 16:10
Вирішення:
Учаснику закупівлі
ТОВ "МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 34458333
Відповідь на вимогу
Відкриті торги № (ID) UA-2020-12-04-002877-a “Газ нафтовий скраплений”; код за ЄЗС ДК 021:2015 (CPV): 09130000-9: Нафта і дистиляти. Номер вимоги: UA-2020-12-04-002877-a.b3
Шановний Учаснику!
На Ваше звернення через електронну систему (№ б/н від 05.01.2021 р.) повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 14 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник через електронну систему закупівель надає відповідь на звернення з додатковою аргументацією щодо причин невідповідності пропозиції Учасника.
Замовником КП “Швидкісний трамвай” прийнято рішення (протокол № 107 від 31.12.2020р.) про визначення переможцем закупівлі учасника ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС”, яка визначена найбільш економічно вигідною після відхилення пропозиції ТОВ “МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ” згідно з абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону з причини не відповідності тендерної пропозиції учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Пропозиція учасника ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС” повністю відповідала вимогам тендерної документації, а також потребам Замовника.
Тендерна документація замовника містила вимогу надання Учасниками достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми із зазначенням даних про наявність чинних ліцензій на право оптової та роздрібної торгівлі пальним, на зберігання пального (у разі відсутності власних АЗС, учасник повинен надати ліцензії АЗС партнерів).
На виконання вищезазначеної вимоги Учасник ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" надав у складі тендерної пропозиції Довідку про надання достовірної інформації щодо ліцензування, в якій зазначив реєстраційні номери чинних ліцензій на право оптової та роздрібної торгівлі пальним, на зберігання пального власні та ліцензії на право роздрібної торгівлю пальним на АЗС партнерів ТОВ "ЄВРОІНПЕКС" та ТОВ "НК Газсервіс". Згідно даних Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним подана інформація ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" є достовірною.
Отже, надані ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі пальним, на зберігання пального та ліцензії АЗС партнерів повністю відповідають вимогам тендерної документації та чинного законодавства України .
Згідно ч.4 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасника, тому вимоги щодо місцезнаходження зберігання пального тендерна документація не містила.
Враховуючи викладене вище, замовником КП «Швидкісний трамвай» не порушено вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС”, що приймав участь у закупівлі № (ID) UA-2020-12-04-002877-a “Газ нафтовий скраплений” є цілком правомірним.
З повагою, уповноважена особа Жерстенко С. Л.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
60862dd86cc64369bf27ea3edb3f6916
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-04-002877-a.c2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до прийняття рішення;
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі;
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» (код ЄДРПОУ 34458333), зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 96 від 29 грудня 2020 уповноваженої особи відділу з публічних закупівель КП «Швидкісний трамвай» щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю товарів код за ДК 021-2015 ЄЗС: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Газ нафтовий скраплений).
5. Зобов’язати Замовника визнати ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» переможцем тендеру на закупівлю товарів код за ДК 021-2015 ЄЗС: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Газ нафтовий скраплений) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-04-002877-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника 05.01.2021 11:28
- рішення від 11.01.2021 № 267+ лист замовнику.pdf 11.01.2021 19:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2020 № 990.pdf 21.01.2021 17:02
- рішення від 20.01.2021 № 990.pdf 25.01.2021 21:33
- Пояснення АМКУ.pdf 12.01.2021 14:24
- Пояснення АМКУ.doc 12.01.2021 14:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.01.2021 11:33
Дата розгляду скарги:
20.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.01.2021 19:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.01.2021 21:33
Вимога
Є відповідь
Про усунення порушення
Номер:
c5d88745a2324a40a22c46adc142eeca
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-04-002877-a.c1
Назва:
Про усунення порушення
Вимога:
ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ», звертається із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ»
Керуючись положенням протоколу розгляду тендерних пропозицій № 96 від 29 грудня 2020 уповноваженої особи відділу з публічних закупівель КП «Швидкісний трамвай», пропозиція ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ», не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку із відсутністю в склад тендерної пропозиції ліцензії на оптову торгівлю та зберігання пального, виданої Учаснику або партнеру.
З урахуванням предмету закупівлі та відповідно до умов договору Замовник має намір придбати Газ нафтовий скраплений (за талонами/скретч-картками). Тобто предметом договору є придбання Товару за кодом ДК 021-2015 ЄЗС: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Газ нафтовий скраплений) за талонами/скретч-картками виключно для власних потреб, без подальшого продажу.
Враховуючи вимоги ТД та умови Проєкту Договору 09130000-9 Газ скраплений, Учасником ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» надано копії ліцензій партнерів на роздрібну торгівлю та лист-роз’яснення щодо ненадання не передбачених законодавством копій ліцензій на оптову торгівлю пальним та зберігання пального.
Ліцензія на зберігання пального законодавчо не вимагається при наявності ліцензії щодо здійснення роздрібної торгівлі. Відповідно до Закону України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Статтею 1 Закону № 481 визначено, що оптова торгівля пальним – це діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам. Місце оптової торгівлі пальним – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування. Місце зберігання пального – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування. Відповідно до ст. 15 Закону № 481 суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання. Суб’єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Оптова торгівля пальним відповідно до ст.1 ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» говорить про діяльність «з придбання і подальшої реалізації пального»
Оптовою торгівлею пальним у розумінні Податкового кодексу України є діяльність із придбання та подальшої реалізації пального зі зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб'єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам. Оскільки Ваше підприємство планує закуповувати паливо для власних потреб, а не з метою подальшої реалізації – оптова ліцензія на торгівлю чи зберігання згідно не потрібна.
Інструкцією з підготовки пропозицій тендерної документації Замовника (розділ ІІІ, п.1) передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції. Дії Замовника суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині відхилення пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 04.01.2021 13:18
Дата подачі:
31.12.2020 14:50
Вирішення:
Учаснику закупівлі
ТОВ "МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 34458333
Відповідь на вимогу
Відкриті торги № (ID) UA-2020-12-04-002877-a “Газ нафтовий скраплений”; код за ЄЗС ДК 021:2015 (CPV): 09130000-9: Нафта і дистиляти. Номер вимоги: UA-2020-12-04-002877-a.с1
Шановний Учаснику!
На Ваше звернення через електронну систему (№ б/н від 31.12.2020 р.) повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 14 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник через електронну систему закупівель надає відповідь на звернення з додатковою аргументацією щодо причин невідповідності пропозиції Учасника.
Замовником КП “Швидкісний трамвай” прийнято рішення (протокол № 96 від 29.12.2020 р.) про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ" згідно з абз.2 п.1. ч.1 ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв’язку з виявленими невідповідностями вимогам до учасника, зазначеним в тендерній документації Замовника — тендерної пропозиції Учасника. У протоколі була зазначена аргументація відхилення тендерної пропозиції та детально описані виявлені під час розгляду невідповідності тендерної пропозиції.
Оскільки Учасник ТОВ "МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ" не надав в складі тендерної пропозиції інформацію про наявність чинних ліцензій на право оптової торгівлі пальним та на зберігання пального (виданих Учаснику чи його партнеру), тендерна пропозиція ТОВ "МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ" не відповідала встановленим вимогам та підлягала відхиленню. Тендерна документація замовника містила вимогу надання Учасниками достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми із зазначенням даних про наявність чинних ліцензій на право оптової та роздрібної торгівлі пальним, на зберігання пального (у разі відсутності власних АЗС, учасник повинен надати ліцензії АЗС партнерів).
Згідно ч.1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасники мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник ТОВ "МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ" не звернувся до замовника за роз'ясненнями щодо необхідності надання інформації про наявність чинних ліцензій на право оптової торгівлі пальним та на зберігання пального, виданих Учаснику чи його партнеру. Цим самим він погодився з вимогами до учасників даної процедури закупівлі.
У разі реалізації пального у розумінні Податкового кодексу України у редакції, яка діє з 01.07.2019р. та Закону України від 19 грудня 1995 року № 481 “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, суб'єкту господарювання необхідно отримати ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі пальним.
Зберігання пального також ліцензується. Ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» від 19.12.1995 № 481/95-ВР прямо передбачено, що ліцензію на право зберігання пального не отримують на місця зберігання пального, що використовують:
- підприємства, установи та організації, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
- підприємства, установи та організації системи державного резерву;
- суб’єкти господарювання для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто - та газовидобувних майданчиках, бурових платформах, і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.
Оскільки Учасник ТОВ "МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ" та його партнери не підпадають під зазначені вище критерії, а предмет закупівлі за даною процедурою прямо передбачає необхідність зберігання пального, тому тендерна пропозиція учасника мала містити достовірну інформацію про наявність чинної ліцензії на зберігання пального учасника/партнера учасника.
Так як предметом даної процедури закупівлі є товар, а саме газ нафтовий скраплений (товар в літрах, постачання партіями, згідно специфікації та умов договору), та згідно п.4.1., п.4.2., п.4.3. додатку 5 (проєкту Договору) до тендерної документації, право власності на Товар переходить від Постачальника до Покупця в момент підписання уповноваженими представниками обох Сторін видаткової накладної (накладної) на партію товару. Відповідно до умов Договору, Постачальник зобов’язується зберігати придбаний Покупцем у Постачальника Товар. Кожна партія Товару, придбана Покупцем за Договором, передається Постачальнику на зберігання згідно з актом прийому-передачі партії Товару на зберігання, який підписується уповноваженими представниками обох Сторін в момент набуття Покупцем права власності на Товар. Тому, процес прийому-передачі партії товару, що прямо не є роздрібною торгівлею через АЗС/АГЗС, з умовами зберігання та фактичної передачі замовнику банків-дозволів (талонів/скретч-карт) після зберігання, передбачає необхідність наявності у продавця відповідних ліцензій на зберігання та оптову торгівлю.
Враховуючи викладене вище, замовником КП «Швидкісний трамвай» не порушено вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ», що приймав участь у закупівлі № (ID) UA-2020-12-04-002877-a “Газ нафтовий скраплений” є цілком правомірним.
З повагою, уповноважена особа Жерстенко С. Л.
Статус вимоги:
Не задоволено