• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі з демонтажем старої металевої покрівлі, старого ганку та монтажем нової покрівлі з покрівельного профнастилу та улаштування нового ганку ФП с. Бігач, за адресою: Менський район, с. Бігач, пров. Зарічний, буд.6).

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місце знаходження: м.Мена вул. Шевченка 76. ЄДРПОУ 38759540

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 04.12.2020 12:35 - 10.12.2020 09:00
Вимога
Вирішена

Грубе порушення чинного законодавства України, упередженність, заангажованість у прийнятті рішень

Номер: f53381c22ddd47d191a30ddec4e6a7d6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-04-007155-b.b3
Назва: Грубе порушення чинного законодавства України, упередженність, заангажованість у прийнятті рішень
Вимога:
При прийнятті рішення про визначення переможця торгів уповноважена особа Царенко Світлана Володимирівна допустилася грубих порушень чинного законодавства, Закону України «Про Публічні Закупівлі» та умов своєї же тендерної документації. Протоколом (без номеру) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 грудня 2020 року, уповноважена особа Царенко С.В. було визначено переможцем ФОП "ЛИТВИНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ", який надав пропозицію, що не відповідає умовам та вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, додаткам до нього. Учасником було не надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що вимагалося згідно Оголошення. Відсутні копія виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, копія довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору, інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні права, знання та досвід, які також вимагалися в Оголошені. Не надана копія ліцензії на право виконання послуг (в разі необхідності), або лист пояснення з зазначенням підстав не надання документа з посиланням на законодавчі акти як вимагалося у п.4.3 Додаток 1 до Оголошення. Не говорячи про те, що Цінова пропозиція – «10.jpg» та багато інших документів обрізані, містять не повноцінне зображення та навіть не повне зображення печатки, хоча у п. 4.2. зазначено, що усі відскановані документи повинні мати чітке зображення. Незважаючи на всі ці невідповідності був підписан договір з ФОП "ЛИТВИНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ" наступного дня після акцепта – Договір №352 від 22.12.2020. Схожа ситуація між ФОП "ЛИТВИНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ" та КНП "МЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПМСД" (уповноважена особа Царенко Світлана Володимирівна) була на закупівлі UA-2020-12-01-010386-b, коли учасник надав не всі документи та допустив грубі порушення, але його пропозицію акцептували а договір підписали. Це все дає підстави передбачати не тільки упередженість у прийняті рішень але й можливу корупційну складову між ФОП "ЛИТВИНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ" та уповноваженою особою Царенко Світланою Володимирівною. З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до ст. 18,22, 26, 29-32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати Протокол (без номеру) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 грудня 2020 року, уповноважена особа Царенко С.В. про визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника торгів ФОП "ЛИТВИНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ". Якщо наша вимога буде незадовільнена, ТОВ «ГРАНДПРОЕКТ ПЛЮС» залишає за собою право звернутися до АМКУ та інших контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Ваші зауваження та безпідставні обвинувачення нами розглянуті. Рішення про визнання переможця приймається не одноосібно, а нами створена робоча комісія. Яка ретельно вивчає всю документацію та приймає рішення, вивчає досвід Учасників по виконанню аналогічних договорів. Розглянувши Вашу документацію (в т.ч. документи про реєстрацію) та Ваші участі в закупівлях нами було прийняте рішення щодо Вашої дискваліфікації. Нами перевірена інформаційна довідка по аналогічному виконанню Вами робіт (для перевірки телефон Замовника був недоступний). ФОП для якого були виконані Вами роботи згідно державного реєстру має дозвіл на виконання таких робіт самостійно. Аналіз географічного розташування Вашого ТОВ викликає сумніви щодо термінів виконання робіт та економічної доцільності. Рішення про визнання переможця прийняте і не суперечить ЗУ « Про Публічні закупівлі». Замовник приймає рішення врах. Ст. 4 та 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» про найбільш економічно вигідну та обгрунтовану пропозицію за результатами спрощеної процедури. Ваші безпідставні претензії про не надання учасником документів нами не приймаються, так, як учасником надані всі необхідні документи в т.ч. виписки: ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; витяг з реєстру платників єдиного податку. Шановний учаснику Ваше не обгрунтоване звинувачення по іншій Спрощеній закупівлі, в якій Ви не приймали безпосередньої участі не дає Вам права оскаржувати та виставляти Вимогу до даної закупівлі. Щодо звинувачень щодо уповноваженої особи, то кожна особа відповідає за свої дії та правомірність вчинків перед Законом України в установленому порядку. Ваші звинувачення щодо корупційності дій між учасником та особою, можна розглянути як погрозу та безпідставність звинувачень, що в свою чергу не дає змогу працювати та виконувати посадові обов’язки Уповноваженою особою. Ваше прізвище ми ніде не згадували та не афішували. Окрім звернення Шановний Учаснику. Щодо «грубих порушень» за Протоколом без номеру. Довожу до Вашого відома, що нумерація протоколів є внутрішньою, та може бути застосована в кінці робочого дня. Протоколи мають нумерацію № 170, № 171 від 21 грудня 2021 р. Хотілося б наголосити , що є незрозумілим посилання на порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», вартість закупівлі не перевищує 200 тис. грн не є Відкритими торгами, а є Спрощеною закупівлею. Кожен етап закупівлі замовником виконаний та проведений без порушень. Просимо Вас адекватно реагувати на рішення Замовника, ми ні в якому разі Вас не дискримінуємо та не порушуємо вимог законодавства України. Якщо Ви не приймаєте нашу обгрунтовану відповідь згідно вимог законодавства України, ми залишаємо за собою право звернутися до контролюючих органів.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників, незаконне відхилення, упередженність

Номер: 0d93bbce144b40c28939432339560ac4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-04-007155-b.b2
Назва: Дискримінація учасників, незаконне відхилення, упередженність
Вимога:
Шановний замовнику, так як ми тільки надавали документи для підтвердження кваліфікації, то ми ще не надавали Послугу, ще навіть не підписаний договір. А згідно технічного завдання та дод. 1 Учасник саме при наданні Послуги надає наступні документи: 1.1. Договірна ціна,1.2. Локальний кошторис,1.3. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, 1.4. Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, 1.5. Зведений кошторисний розрахунок вартості, 1.6. Акт виконаних робіт. Тому невідповідності у цих документах, які не вимагалися тендерною документацією не можуть бути підставою для відхилення пропозиції. Кошторисна документація складена згідно правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Кошторисна вартість в Локальному кошторисі складає 91490,76 грн. (дев’яносто одна тисяча чотириста дев’яносто гривень, сімдесят шість копійок). Договірна ціна складається з суми 13 розрахунків, серед яких перші 8 складають кошторисну вартість Локального кошторису – 91490,76 грн. (дев’яносто одна тисяча чотириста дев’яносто гривень, сімдесят шість копійок) та у сумі з іншими витратами (Розрахунок 9-13) складають повну Договірну ціну будівельних робіт – 96657,75 грн. (дев’яносто шість тисяч шістсот п’ятдесят сім гривень сімдесят п’ять копійок). Інформація щодо матеріальної бази товариства не вимагалася у тендерній документації, як і про кількість штатних працівників, лише «інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні права, знання та досвід» про що була надана довідка «Довідка-працівники». Отже, всі ті невідповідності, за які було відхиллено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ГРАНДПРОЕКТ ПЛЮС» на насправді не є об’єктивними та рішення про дискваліфікацію не обґрунтоване. Ви кажете, що при прийнятті рішення дотрималися принципів ЗУ "Про публічні закупівлі", рішення не дискримінувало учасника, та ні в якому разі не спотворило конкуренцію між учасниками. Тоді чому Ви відхилили найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ГРАНДПРОЕКТ ПЛЮС» та намагаєтесь навішувати «невідповідності», а акцептували учасника ФОП "ЛИТВИНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ" який не надав багатьох документів та допустився грубих порушень. Наприклад учасником не надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що вимагалося згідно вашого Оголошення. Відсутні копія виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, копія довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору, інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні права, знання та досвід, які також вимагалися в Оголошені. Не надана копія ліцензії на право виконання послуг (в разі необхідності), або лист пояснення з зазначенням підстав не надання документа з посиланням на законодавчі акти (п.4.3 Додаток 1 Оголошення). Не говорячи про те, що Цінова пропозиція – «10.jpg» та багато інших документів обрізані, містять не повноцінне зображення та навіть не повне зображення печатки, хоча у п. 4.2. зазначено, що усі відскановані документи повинні мати чітке зображення. Так само ви допустили ці порушення у закупівлі UA-2020-12-01-010386-b. На всі ці невідповідності тендерній документації ви закрили очі та навіть підписали договір з ФОП "ЛИТВИНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ" наступного дня після акцепта – Договір №352 від 22.12.2020. Це все дає підстави передбачати не тільки упередженість у прийняті рішень але й можливу корупційну складову між ФОП "ЛИТВИНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ" та уповноваженою особою замовника Царенко Світланою Володимирівною. З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до ст. 18,22, 26, 29-32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати Протокол (без номеру) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 грудня 2020 року, уповноважена особа Царенко С.В. Якщо наша вимога буде незадовільнена, ТОВ «ГРАНДПРОЕКТ ПЛЮС» залишає за собою право звернутися до АМКУ та інших контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Ваші зауваження та безпідставні обвинувачення нами розглянуті. Рішення про визнання переможця приймається не одноосібно, а нами створена робоча комісія. Яка ретельно вивчає всю документацію та приймає рішення, вивчає досвід Учасників по виконанню аналогічних договорів. Розглянувши Вашу документацію (в т.ч. документи про реєстрацію) та Ваші участі в закупівлях нами було прийняте рішення щодо Вашої дискваліфікації. Нами перевірена інформаційна довідка по аналогічному виконанню Вами робіт (для перевірки телефон Замовника був недоступний). ФОП для якого були виконані Вами роботи згідно державного реєстру має дозвіл на виконання таких робіт самостійно. Аналіз географічного розташування Вашого ТОВ викликає сумніви щодо термінів виконання робіт та економічної доцільності. Рішення про визнання переможця прийняте і не суперечить ЗУ « Про Публічні закупівлі». Замовник приймає рішення врах. Ст. 4 та 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» про найбільш економічно вигідну та обгрунтовану пропозицію за результатами спрощеної процедури. Ваші безпідставні претензії про не надання учасником документів нами не приймаються, так, як учасником надані всі необхідні документи в т.ч. виписки: ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; витяг з реєстру платників єдиного податку. Шановний учаснику Ваше не обгрунтоване звинувачення по іншій Спрощеній закупівлі, в якій Ви не приймали безпосередньої участі не дає Вам права оскаржувати та виставляти Вимогу до даної закупівлі. Щодо звинувачень щодо уповноваженої особи, то кожна особа відповідає за свої дії та правомірність вчинків перед Законом України в установленому порядку. Ваші звинувачення щодо корупційності дій між учасником та особою, можна розглянути як погрозу та безпідставність звинувачень, що в свою чергу не дає змогу працювати та виконувати посадові обов’язки Уповноваженою особою. Ваше прізвище ми ніде не згадували та не афішували. Окрім звернення Шановний Учаснику. Щодо «грубих порушень» за Протоколом без номеру. Довожу до Вашого відома, що нумерація протоколів є внутрішньою, та може бути застосована в кінці робочого дня. Протоколи мають нумерацію № 170, № 171 від 21 грудня 2021 р. Хотілося б наголосити , що є незрозумілим посилання на порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», вартість закупівлі не перевищує 200 тис. грн не є Відкритими торгами, а є Спрощеною закупівлею. Кожен етап закупівлі замовником виконаний та проведений без порушень. Просимо Вас адекватно реагувати на рішення Замовника, ми ні в якому разі Вас не дискримінуємо та не порушуємо вимог законодавства України. Якщо Ви не приймаєте нашу обгрунтовану відповідь згідно вимог законодавства України, ми залишаємо за собою право звернутися до контролюючих органів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 09cbfc973f45424faa1af87cb58aa168
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-04-007155-b.a1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Замовником визначені неправомірні підстави відхилення пропозиції, а саме: 1. Зазначена як підставу відхилення ненадання оновленої цінової пропозиції (відповідно до результатів аукціону). Доносимо до вашого відома, що надати оновлену цінову пропозицію не має технічної можливості, так як вже немає функції загрузити документи після аукціону. Тому така підстава для відхилення найбільш вигідної пропозиції не є обґрунтованою та несе в собі дискримінаційні умови. 2. Зазначена, як невідповідність вимоги оголошення: «Дефектний акт та гарантійний лист не можуть підтверджувати достовірність наданих розрахунків». Де саме в оголошені є така вимога, і якого документа не надано, для виконання цієї вимоги? Такої вимоги в оголошені не має, тому вона не може бути підставою для відхилення. 3. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору «Довідка-Аналог.pdf» повністю відповідає дійсності, так як роботи виконувались ТОВ «ГРАНДПРОЕКТ ПЛЮС» для ФОП ШКУРКО О.М., про що й зазначено у цій довідці, роботи виконані у повному обсязі. 4. Гарантійний лист інформує про виконання робіт в обумовлені терміни до 29 грудня 2020 року згідно вимог оголошення та додатків до нього зокрема додаток 1, де чітко вказано, що «Виконання всіх робіт необхідно завершити до 29 грудня 2020 року з наданням відповідних актів виконаних робіт.» Кількість людино-годин, хоч робітників-будівельників(612,06), хоч загальна кількість(643,6), зважаючи на кількість робітників, що будуть залучені до виконання робіт не означає невідповідність термінам виконання та вимогам оголошення. 5. Сума робіт в «Договірна ціна» складає 96657,75 грн.(дев’яносто шість тисяч шістсот п’ятдесят сім гривень, сімдесят п’ять копійок), у ціновій пропозиції вказана сума 96657,75 грн.(дев’яносто шість тисяч шістсот п’ятдесят сім гривень, сімдесят п’ять копійок). Отже Суми робіт в кошторисі відповідають сумі в ціновій пропозиції. Це незважаючи на те, що пропозиція учасника не може бути відхилена за документи, що не вимагалися тендерною документацією, а кошторисні розрахунки не вимагалися тендерною документацією як кваліфікаційна вимога. Приймаючи до уваги вищевикладене, пропозиція ТОВ «ГРАНДПРОЕКТ ПЛЮС» повністю відповідає вимогам Замовника та оголошення про закупівлю. З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до ст. 18,22, 26, 29-32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати Протокол (без номеру) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 грудня 2020 року, уповноважена особа Царенко С.В., та визнати переможцем торгів ТОВ «ГРАНДПРОЕКТ ПЛЮС»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо Вам за Ваші зауваження та хочемо повідомити наступне: згідно технічного завдання та дод. 1 Учасник при наданні Послуги надає наступні документи: 1.1. Договірна ціна,1.2. Локальний кошторис,1.3. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, 1.4. Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, 1.5. Зведений кошторисний розрахунок вартості, 1.6. Акт виконаних робіт. Перелік даних документів є повною відповіддю на Ваше зауваження. Нами встановлена не відповідність, а саме: - кошторисна вартість в Локальному кошторисі не відповідає договірній ціні; - пояснювальна записка не обгрунтовує різницю в вартості; - роботи зазначені в дефектному акті- проведення Проведення вогнебіозахисної обробки -не відповідають вимогам технічного завдання;не відповідність п. 9,10,11,12,15,21,22 - технічному завданню; - не надано сертифікат відповідності на герметик прозорий Geocelle; - учасником не надано інформації щодо матеріальної бази товариства та кількості штатних працівників; При прийнятті рішення ми дотрималися принципів ЗУ "Про публічні закупівлі". Наше рішення не дискримінувало учасника, та ні в якому разі не спотворило конкуренцію між учасниками. Отже, рішення про дискваліфікацію обгрунтоване та дійсне.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні