• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Навчально-практичного центру будівельного напрямку на базі Державного навчального закладу «Білгород-Дністровський професійний будівельний ліцей» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

1. Найменування замовника: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ". 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 33578790. 4. Місцезнаходження замовника: 67700, Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, ВУЛИЦЯ ІЗМАЇЛЬСЬКА, будинок 31. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Констандогло Валентина Андріївна, уповноважена особа, бухгалтер, телефон (04849)27334, e-mail: bdpsl@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Навчально-практичного центру будівельного напрямку на базі Державного навчального закладу «Білгород-Дністровський професійний будівельний ліцей». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: Додаток 1. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, ВУЛИЦЯ ІЗМАЇЛЬСЬКА, будинок 31. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 514 430,60 грн. (п’ятсот чотирнадцять тисяч чотириста тридцять гривень 60 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «10» грудня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «15» грудня 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Документи, що надаються учасником у пропозиції відповідно до вимог оголошення, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

514 430.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 144.31 UAH
Період оскарження: 04.12.2020 10:28 - 10.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 2ee1bd21d89a490480f393e98e3a62b2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-04-000718-a.a1
Назва: вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-04-000718-a. ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - «ДСТУ Б Д. 1.1 -1:2013 Капітальний ремонт Навчально-практичного центру будівельного напрямку на базі Державного навчального закладу «Білгород-Дністровський професійний будівельний ліцей» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)», що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (РІШЕННЯ № 76 уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель від 15.12.2020р). Підставою для відхилення зазначено наступне – «Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ було виявлено невідповідність при поданні пропозиції, а саме: 1. Відсутній гарантійний лист, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачатимуть застосування заходів із захисту довкілля. 2. Інформація про учасника (Додаток 4 до Оголошення «Інформаційна довідка») - не заначено усієї інформації, що вимагалась даною формою документу, а саме у п. 11 не зазначено: Номер свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість/єдиного податку та індивідуальний податковий номер. 3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт подана з інформацією щодо залучення до виконання робіт трьох працівників за посадою - монтажник будівельний, 3 особи. Зазначені виконавці робіт не мають відповідної кваліфікації, досвіду та знань для виконання робіт визначеного предмету закупівлі, що може призвести до неякісного виконання роботи та в строки передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 4. Подана в складі пропозиції довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт містить у собі інформацію відповідно до якої замовник вбачає недостатність зазначених матеріалів для повного та якісного виконання роботи відповідно до предмету закупівлі.» (відповідно до протоколу) Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – 1) Відсутній гарантійний лист, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачатимуть застосування заходів із захисту довкілля. Відповідь: ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ у складі тендерної пропозиції надав файл «Довідки», де розміщено «Гарантійний лист про дотримання вимог із захисту довкілля» (Вих. № 11 від 11.12.2020 року). 2.) Інформація про учасника (Додаток 4 до Оголошення «Інформаційна довідка») - не заначено усієї інформації, що вимагалась даною формою документу, а саме у п. 11 не зазначено: Номер свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість/єдиного податку та індивідуальний податковий номер. ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ у складі тендерної пропозиції надав файл «Виписка.витяг.PDF.zip», де розміщено Витяг з реєстру платників єдиного податку(без номеру), про що було вказано в «Загальних відомостях про учасника». 2) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт подана з інформацією щодо залучення до виконання робіт трьох працівників за посадою - монтажник будівельний, 3 особи. Зазначені виконавці робіт не мають відповідної кваліфікації, досвіду та знань для виконання робіт визначеного предмету закупівлі, що може призвести до неякісного виконання роботи та в строки передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Замовник не встановлював жодних вимог щодо кількості працівників та підтвердження «відповідної кваліфікації, досвіду та знань для виконання робіт визначеного предмету закупівлі». ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав файл «Довідки», де в «ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ,ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД**» вих. №9 від 11.12.2020 року вказано,зокрема, що «Примітка:у разі необхідності Фізична особа-підприємець Трохименко Микола Васильович може додатково залучити працівників». Вважаємо позицію Замовника необ’єктивною та упередженою, яка не підкріплена жодними вимогами тендерної документації. 4) Подана в складі пропозиції довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт містить у собі інформацію відповідно до якої замовник вбачає недостатність зазначених матеріалів для повного та якісного виконання роботи відповідно до предмету закупівлі. Замовник не встановлював жодних вимог щодо кількості «наявність машин, механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт». ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав файл «Довідки», де в «ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ**» вих. №11 від 11.12.2020 року . Вважаємо позицію Замовника необ’єктивною та упередженою, яка не підкріплена жодними вимогами тендерної документації. Згідно оголошення про спрощену процедуру «17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.» Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, вимагаємо відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ. У зв'язку з тим, що Замовник упереджено та з явними ознаками корупційного правопорушення розглядав пропозиції, змушені будемо звернутися до громадських організацій та правоохоронних органів з метою надання правової оцінки діям Замовника в виконанні вимог Закону України "Про публічні закупівлі". З повагою ФОП Трохименко М.В.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) «13» листопада 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення та документацію до нього про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Навчально-практичного центру будівельного напрямку на базі Державного навчального закладу «Білгород-Дністровський професійний будівельний ліцей» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-04-000718-a. Відповідно до завантажених у електронну систему файлів (документів) пропозиції учасника ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ до процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Навчально-практичного центру будівельного напрямку на базі Державного навчального закладу «Білгород-Дністровський професійний будівельний ліцей» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-04-000718-a, пропозицію учасника (завантажені файли) було вивчено та встановлено, що пропозиція не відповідає вимогам документації за процедурою закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ було виявлено невідповідність при поданні пропозиції, а саме: 1. Відсутній гарантійний лист, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачатимуть застосування заходів із захисту довкілля. Учасником було подано у складі пропозиції файл «Довідки», де розміщено «Гарантійний лист про дотримання вимог із захисту довкілля» (Вих. № 11 від 11.12.2020 року). Даний гарантійним листом учасник надав гарантію щодо якісного виконання робіт за предметом закупівлі з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього серидовища з описом заходів. У складі пропозиції відсутнє гарнатування учасником, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачатимуть необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Суть наданого документу учасником не доводить, що предмет закупівлі передбачатиме застосування заходів із захисту довкілля. 2. Інформація про учасника (Додаток 4 до Оголошення «Інформаційна довідка») - не заначено усієї інформації, що вимагалась даною формою документу, а саме у п. 11 не зазначено: Номер свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість/єдиного податку та індивідуальний податковий номер. Формою Додатку 4 до Оголошення чітко визначено графи, котрі необхідно було заповнити учасниками при поданні пропозиції. Надана у складі пропозиції довідка від вас, як учасника, не мала інформації у пункті 11 форми Додатку 4 до Оголошення, а саме номер свідоцтва/витягу та індивідуальний податковий номер. 3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт подана з інформацією щодо залучення до виконання робіт трьох працівників за посадою – монтажник будівельний, 3 особи. Зазначені виконавці робіт не мають відповідної кваліфікації, досвіду та знань для виконання робіт визначеного предмету закупівлі, що може призвести до неякісного виконання роботи та в строки передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Учасником при заповненні інформації про працівників, котрі плануються до залучення при виконанні робіт по предмету закупівлі не врахував технічне завдання адже для виконання об’єму робіт за технічним завданням замовника потребує залучення спеціалістів, що мають необхідні знання такі як, наприклад, штукатур, муляр, лицювальник-плиточник та інші відповідно до переліку робіт (його об’єму) у технічному завданні (Додаток № 1 до Оголошення). При поданні пропозиції учасники мають керуватись опублікованим технічним завданням та мати працівників, котрі матимуть достатньо здібностей для забезпечення якісного виконання робіт та в строки. Замовник при розгляді пропозиції керується лише поданою інформацією від учасника. Монтажник будівельник, зазначений вами у довідці не відповідає кваліфікаційному критерію та характеру затребуваної роботи по закупівлі, тому при оцінці пропозиції було вирішено відмовити учаснику через брак спеціалістів для її виконання. Залучення додаткових працівників після підписання договору із Замовником може призвести до додаткових витрат при врахуванні у кошторисних документах оплату за працю даних робітників. Учасник від початку має надавати повну інформацію щодо матеріалів та залучених працівників для виконання роботи аби надати в складі пропозиції кошторисну документацію відповідно до очікуваної вартості та із врахуванням характеру об’єму роботи. 4. Подана в складі пропозиції довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт містить у собі інформацію відповідно до якої замовник вбачає недостатність зазначених матеріалів для повного та якісного виконання роботи відповідно до предмету закупівлі. Не зазначення учасником повної інформації щодо матеріалів та інших допоміжних засобів для виконання роботи також може призвести до неякісного виконання роботи уцілому. Виходячи із вищевикладеного задоволенню вимога не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.12.2020 16:32