• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Світильники

Завершена

464 730.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 647.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2017 18:37 - 19.03.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: f7f7acf466794c53ba1807a73567ca6e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-25-000138-a.b2
Назва: Вимога про усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Учасником порушено ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме Стаття 25. Порядок подання тендерних пропозицій 5. Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. При до завантаженні кінцевої тендерної пропозиції були додані документи, що фактично є роботою над помилками та порушує вимоги законодавства, на даний час є велика практика АМКУ(http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/index) з даного питання. Всі рішенні АМКУ з в схожих ситуаціях підтверджують що до завантаження документів після кінцевого строку подання є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Доречі додані документи суперечать статуту, оскільки повноваження Директора-засновника чітко повинні бути прописані в контракті що не наданий учасником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Згідно ст. 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі", після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини 6 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Разом з тим, звертаємо вашу увагу на те, що будь-яка фізична чи юридична особа, має можливість звернутись до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Порушення вимог тендерної документації

Номер: 95f60761e85a4a0180562966e72fe71c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-25-000138-a.b1
Назва: Порушення вимог тендерної документації
Вимога:
Пропозиція ТОВ "Торговый Дом Светоприбор" не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин: 1. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме додаток 2 пп. 5 та пп. 6 учасник повинен надати документ що підтверджує повноваження особи на підписання тендерної пропозиції та укладання договору про закупівлю. Такими документами можуть бути: «виписка з протоколу зборів про призначення директора, президента, голови правління; наказ про призначення директора або довіреність керівника , що підтверджує повноваження посадової особи учасника на укладення договору про закупівлю.» Учасником надано лише протокол що підтверджує внесення змін до статуту а не повноважень щодо підпису докуметів. Згідно статуту того що доречі невідповідає вимогам тендерної докуметації оскільки він нечіткий (порушення Розділ 2 пп. 1.1) Учасник не може бути директором товариства (яким до речі є громадянин Пилипенко(Учасник) що підписав тендерну пропозицію). Відповідно до вимог статуту пп6.9(погано читаємо) стор 18 в такому випадку заклечається контракт у якому визначаються повноваження директора. Копію якого і потрібно було додати. З даної інформації можна зробити висновок, що тендерну пропозицію підписав представник що не підтвердив свої повноваження або не мав повноважень на підпис документів. 2. Також учасником порушено розділ 2 пп1.3 щодо підписання документів тендерної пропозиції. Розділ 2 пп. 1.1 говорить що всі документи повинні бути чіткими, а в пропозиції учасника є документи що не відповідають вказаній вимозі. 3. Паспорти надані в форматі DOC – порушення розділу ІІ пп1.1 та пп1.3 4. Відсутня Довідка 4ОПП порушення Додатку №2 пп2 5. Відсутній лист погодження з основними умовами - порушення Додатку №2 пп5 6. В довідці про товар вказані не всі гост та ДСТУ з сертифікату відповідності порушення Додатку №6 7. Не надані всі гост, дсту з сертифікату відповідності порушення Додатку №6
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Згідно ст. 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі", після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини 6 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Разом з тим, звертаємо вашу увагу на те, що будь-яка фізична чи юридична особа, має можливість звернутись до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено