-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярське приладдя: гумка -30192100-2; штемпельна фарба-30192110-5; стрічка - скотч - 30190000-7; капсули для наливних ручок-30192113-6; ручка кулькова -30192121-5; швидкозшивач - 30190000-7; ручка наливна-30192122-2; маркер -30192125-3; лінійка пластмасова - 30190000-7; олівці -30192130-1; олівці механічні-30192131-8; ножиці канцелярські - 30190000-7;грифель змінний до механічного олівця-30192132-5; індекси кольорові з липким прошарком - 30190000-7; точило для олівців-30192133-2; етикетка самоклейка А4-30192800-9; клей (ПВА, канцелярський,олівець,аерозоль) - 30190000-7; фарба - коректор-30192920-6; коректор- ручка-30192930-9; зволожувачі для пальців - 30190000-7; ідентифікатор - 30190000-7; підставка -органайзер, підставка для канцприладдя-30193200-0; лоток (бокс) для паперів (пластиковий, металевий, вертикальний, горизонтальний) -30193700-5; пружина (пластикова, металева) - 30190000-7; гумка для аудиторської дошки-30195921-4; стрижні до ручок-30197000-6; плівка для ламінації - 30190000-7; обкладинка пластикова А4 - 30190000-7; скоби для степлера-30197110-0; теки-30197210-1; скріпки, біндери металеві -30197220-4; бокс для скріпок магнітний-30197221-1; степлер-30197320-5; антистеплер-30197321-2; діркопробивач-30197330-8; блок для запису -30197620-8; блокнот для фліпчарта в клітинку-30197621-5; конверти -30199230-1; роздільник аркушів -30199600-6
Місце поставки товару: поставка товару здійснюється постачальником на об’єкти замовника згідно з Додатком 2 “Перелік адрес доставки” до тендерної документації. Кількість, обсяг поставки товару: 180 найменувань товару згідно Додатку 1 “Технічна специфікація” до тендерної документації. Строк поставки товару: поставка товару здійснюється партіями в кількості, обсягах та за адресою, що визначені у заявці (-ках) покупця. Строк поставки товару за кожною заявкою становить: - для товару без логотипу – протягом 5 (п'яти) робочих днів від дати відправлення заявки постачальнику; - для товару з логотипом – протягом 10 (десяти) робочих днів від дати відправлення заявки постачальнику. Джерело фінансування: кошти Національного банку України.
мін. крок: 0.5% або 4 200.00 UAH
вимога
- Вимога.pdf 16.01.2021 17:04
- Лист_підтвердження.pdf 16.01.2021 17:04
Скарга до АМКУ
- Скарга.docx 17.12.2020 12:27
- Скарга 18.12.20.pdf 18.12.2020 15:24
- Скарга 18.12.20.pdf.(1).P7S 18.12.2020 15:30
- Скарга 18.12.20.pdf 18.12.2020 15:30
- Скарга 18.12.20.pdf.(2).P7S 18.12.2020 15:30
- рішення від 22.12.2020 № 23597 + лист Замовнику.pdf 23.12.2020 16:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2020 № 27.pdf 05.01.2021 17:18
- рішення від 04.01.2020 № 27.pdf 11.01.2021 19:33
- Додатки.7z 29.12.2020 11:58
- Відповідь на скаргу.docx 29.12.2020 11:58
- Відповідь на скаргу.pdf 29.12.2020 11:58
- Про_виконання_рішення_АМКУ.pdf 14.01.2021 21:09
Вимога
Документів не завантажено.