• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

пісок

природний

Торги відмінено

13 720 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 137 200.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2020 16:18 - 09.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

скарга

Номер: 1281c385ad774f8c899e733c1d21cbcb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-03-011635-b.a1
Назва: скарга
Вимога:
ПАТ "Коростенський завод залізобетонних шпал" (далі – Замовник) було розпочато проведення процедури відкритих торгів про проведення закупівлі щодо закупівлі предмету за кодом CPV «ДК 021:2015 (14210000-6 – гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (пісок) – ідентифікатор закупівлі – UA-2020-12-03-011635-b. В рамках строку на подання тендерних пропозицій товариством з обмеженою відповідальністю «КОЛЛАБА» (далі ТОВ «КОЛЛАБА», Скаржник) було подано документи для участі в оголошеній Замовником процедурі закупівлі. За результатами електронного аукціону, що відбувся 15 грудня 2020 року найбільш економічно вигідною стала пропозиція ТзОВ «Укртранс Термінал» в розмірі 4 800 000,00 (чотири мільйони вісімсот тисяч) гривень 00 копійок. 17 грудня 2020 року Протоколом тендерного комітету Замовника № 50 №визначено переможця та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТзОВ «Укртранс Термінал». Скаржник категорично не погоджується з рішенням, яке було прийнято Замовником, стосовно акцепту тендерної пропозиції ТзОВ «Компанія Укрграніт», оскільки при проведенні розгляду тендерної пропозиції даного Учасника було допущено порушення процедури, яка передбачена Законом, а також порушено один з принципів, регламентованих нормами ст. 3 Закону, а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Зазначене вище підтверджується відомостями, які містяться в публічному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу. Скаржником було проведено детальний аналіз тендерної пропозиції ТзОВ «Укртранс Термінал» - Учасника, тендерна пропозиція, якого згідно рішення Замовника була акцептована та було виявлено наступне: Протоколом ТК №50 від 17.12.2020 переможцем закупівлі визначено учасника ТОВ «УКРТРАНС ТЕРМІНАЛ». Вказаним учасником була запропонована ціна 4 800 000,00 грн. з ПДВ. Взагалі учасниками було запропоновано такі ціни: Середньоарифметичне значення ціни всіх учасників складає 9 018 599,80 грн. з ПДВ. 40% від середньоарифметичного значення ціни всіх учасників складає 3 607 439,92 грн. 9 018 599,80 - 3 607 439,92 = 5 411 159,88 Тобто, ціна що є меншою за 5 411 159,88 є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни. ТОВ «УКРТРАНС ТЕРМІНАЛ» запропонована ціна 4 800 000,00 грн. з ПДВ., що відповідно є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни, та підпадає під визначення – аномально низька ціна. Також, вказана ціна є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Згідно п. 3 ч. 1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) Відповідно до ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Всупереч ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, не надав протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Враховуючи викладене, у відповідності до ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом вказаного строку. Як видно з нашого аналізу пропозиція ТзОВ «Укртранс Термінал» не відповідає чинного законодавства, а тому повинна бути відхилена. Вимагаємо від тендерного комітету ПАТ "Коростенський завод залізобетонних шпал" усунути порушення, а саме – пропозицію ТзОВ «Укртранс Термінал» - дискваліфікавути та перейти до розгляду наступної економічно вигідної пропозиції.. (ідентифікатор UA-2020-12-03-011635-b). Директор ТОВ «КОЛЛАБА» С. С. Нестеренко
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Статутом ПрАТ «Коростенський завод ЗБШ» Розділ «МЕТА І ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ» визначено, що метою діяльності товариства є отримання прибутку за рахунок виробничої, підприємницької, комерційної та інших видів діяльності і забезпечення на цих засадах соціально-економічних потреб суспільства та зростання добробуту працівників товариства та його акціонерів. Тобто ПрАТ «Коростенський завод ЗБШ» НЕ є Замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (із наступними змінами) пункт 3 частини першої статті 2 Закону. ПрАТ «Коростенський завод ЗБШ» відповідно до наказу №10 від 19.03.2019 року з врахуванням змін: накази №11 та №18 ДП «ПРОЗОРО» є Замовником Допорогових закупівель та використовує Систему «ProZorro» виключно з метою відбору постачальника товару, надавача послуг та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України. Також функціонал Системи «ProZorro» тип процедури «Спрощена/допорогова закупівля» не дає змоги Учаснику-переможцю вкласти в систему відповідь на запит Замовника щодо обґрунтування вказаної у ціновий пропозиції вартості предмета закупівлі. Дана відповідь була надана Учасником-переможцем на електронну адресу Замовнику (вхідний №2462 від 17.12.2020 р.), в якій було зазначено, що ціна піску природнього є економічно обґрунтованою та відповідає дійсності. Тому Замовник не має жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «УКРТРАНС ТЕРМІНАЛ», так як ціна даного учасника є найбільш економічно вигідною а кваліфікаційні документи відповідають тендерній документації Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні