• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бензин А-95 , дизельне паливо

Торги відмінено

997 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2020 14:51 - 15.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: a897ac1a8a3e443bb73c27377e73de91
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-03-005385-c.b4
Назва: скарга
Скарга:
Тому, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника – Дальницьку сільську раду Овідіопольського району Одеської області скасувати рішення про оголошення ПП "ОККО КОНТРАКТ" переможцем на закупівлю за оголошенням UA-2020-12-03-005385-c. 3. Зобов’язати Замовника – Дальницьку сільську раду Овідіопольського району Одеської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" за оголошенням UA-2020-12-03-005385-c, викладене у Протоколі від 04.01.2021 р. Уповноваженої особи Замовника із питань публічних закупівель Ю.С. Ляшенко. 4. Зобов’язати Замовника – Дальницьку сільську раду Овідіопольського району Одеської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" за оголошенням UA-2020-12-03-005385-c, викладене у Протоколі від 04.01.2021 р. Уповноваженої особи Замовника із питань публічних закупівель Ю.С. Ляшенко. 5. Зобов’язати Замовника – Дальницьку сільську раду Овідіопольського району Одеської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» за оголошенням UA-2020-12-03-005385-c, викладене у Протоколі № 04.01.2021 від 04.01.2021 р. Уповноваженої особи Замовника із питань публічних закупівель Ю.С. Ляшенко. 6. Зобов’язати Замовника – Дальницьку сільську раду Овідіопольського району Одеської області прийняти тендерну пропозицію ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» та визнати його переможцем на закупівлю за предметом: ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 , дизельне паливо) за оголошенням UA-2020-12-03-005385-c. З повагою, Директор ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» Скрипка Н.Б.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.01.2021 16:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.01.2021 19:15
Дата виконання рішення Замовником: 09.02.2021 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Органу оскарження виконано
Автор: ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, Грех Юлія Ігорівна +380684156889 nadya.skrypka@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Лист-вимога

Номер: 156a15e5e5554d0490b397c7f366fb91
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-03-005385-c.c3
Назва: Лист-вимога
Вимога:
Лист-вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНДОР ЛОГІСТИК» 04.01.2021 звернулось до Дальницької сільської ради з листом-оскарження №51 від 04.01.2021. Проте, всупереч вимогам законодавства Дальницька сільська рада не надала обгрунтованої відповіді щодо причин відхилення вимоги. Також, відповідно до вимог ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію, зокрема, про унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. Протокол № 04.01.2021 тендерного комітету від 04 січня 2021 року не відповідає встановленим вимогам Закону, оскільки не містить унікального номеру оголошення. Згідно ч.3 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ПРОСИМО 1. Надати обгрунтовану відповідь на лист-оскарження ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» від №51 від 04.01.2021. 2. Скасувати рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» на закупівлю товару код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 , дизельне паливо).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Надано додаткові роз’яснення щодо відхилення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Лист оскарження

Номер: 1dd05106ed924fd28782a119cdbf168e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-03-005385-c.b2
Назва: Лист оскарження
Вимога:
Проаналізувавши протокол № 04.01.2021 тендерного комітету від 04 січня 2021 року (закупівля: UA-2020-12-03-005385-c) Товариством з обмеженою відповідальністю «КОНДОР ЛОГІСТИК» було виявлено суттєві порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», тому просимо Вас звернути увагу на наступне. У протоколі № 04.01.2021 від 04 січня 2021 року Замовником зазначено, що тендерну пропозицію ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» відхилено у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам чинного законодавства, а саме невідповідністю кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Своє рішення Замовник аргументує тим, що нами «не підтверджено наявність матеріально технічної бази щодо виконання умов договору постачання пального. Договором ДГ 0002081 між ТОВ «Белнафтогаз» та ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» передано право лише на організацію продажу ПММ на здійснення заправки пмматеріалами автотранспорту Покупця. Транспорт Замовника до даної категорії не відноситься. Замовником вимогалось підтвердження можливості виконання постачання ПММ, а не посередницьких послуг». ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» вважає дану підставу не обгрунтованою, оскільки в тендерній пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надано всі необхідні документи на підтвердження наявності матеріально-технічної бази. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації на закупівлю товару код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 , дизельне паливо ) у тендерній пропозиції надається інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Додатком 1 до тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, а саме документом, який підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази є «лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». На дану вимоги ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» в тендерній пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.12.2020 №12201. Також відповідно до наданого у тендерній пропозиції Договору ДГ-0002081 купівлі-продажу бланків-дозволів та паливних карток для отоварення ПММ, а саме відповідно до п.п 2.1.4, 2.1.5. Договору для отримання паливо-мастильних матеріалів представник Покупця – особа, у якої наявний відповідний бланк-дозвіл (талон), звертається до будь-якої із автозаправних станцій, що належать до мережі АЗС Контрагента Продавця. Відпуск ПММ Покупцеві, його представникам (особам, у яких наявні відповідні бланки-дозволи) здійснюється тільки після пред’явлення бланків-дозволів Контрагенту Продавця. Наявність бланку-дозволу у особи, що звертається до однієї із автозаправних станцій Контрагента Продавця є підтвердженням повноважень такої особи на отримання ПММ. Отже, Замовник, який отримає бланки-дозволи (талони), уповноважений на отримання паливо-мастильних матеріалів на автозаправних станціях. Таким чином Замовник невірно тлумачить умови договору. Частиною 1 ст.637 ЦК України встановлено, що тлумачення умов договору здійснюється відповідно до ст 213 цього Кодексу, згідно якої зміст правочину може бути витлумачений стороною (сторонами). Залучення ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» партнерської матеріально-технічної бази не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив, «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.» Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до вище зазначеного Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» з порушенням норм чинного законодавства України ПРОСИМО 1. Скасувати рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» на закупівлю товару код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 , дизельне паливо). 2. Визнати ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» переможцем закупівлі. на закупівлю товару код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 , дизельне паливо). Повідомляємо, що у випадку відхилення вимоги ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» має намір звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Залишити без змін рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Лист оскарження

Номер: 2acb3c479f274242b10653518302cad8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-03-005385-c.c1
Назва: Лист оскарження
Вимога:
Проаналізувавши протокол № 04.01.2021 тендерного комітету від 04 січня 2021 року (закупівля: UA-2020-12-03-005385-c) Товариством з обмеженою відповідальністю «КОНДОР ЛОГІСТИК» було виявлено суттєві порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», тому просимо Вас звернути увагу на наступне. У протоколі № 04.01.2021 від 04 січня 2021 року Замовником зазначено, що тендерну пропозицію ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» відхилено у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам чинного законодавства, а саме невідповідністю кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Своє рішення Замовник аргументує тим, що нами «не підтверджено наявність матеріально технічної бази щодо виконання умов договору постачання пального. Договором ДГ 0002081 між ТОВ «Белнафтогаз» та ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» передано право лише на організацію продажу ПММ на здійснення заправки пмматеріалами автотранспорту Покупця. Транспорт Замовника до даної категорії не відноситься. Замовником вимогалось підтвердження можливості виконання постачання ПММ, а не посередницьких послуг». ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» вважає дану підставу не обгрунтованою, оскільки в тендерній пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надано всі необхідні документи на підтвердження наявності матеріально-технічної бази. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації на закупівлю товару код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 , дизельне паливо ) у тендерній пропозиції надається інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Додатком 1 до тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, а саме документом, який підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази є «лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». На дану вимоги ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» в тендерній пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.12.2020 №12201. Також відповідно до наданого у тендерній пропозиції Договору ДГ-0002081 купівлі-продажу бланків-дозволів та паливних карток для отоварення ПММ, а саме відповідно до п.п 2.1.4, 2.1.5. Договору для отримання паливо-мастильних матеріалів представник Покупця – особа, у якої наявний відповідний бланк-дозвіл (талон), звертається до будь-якої із автозаправних станцій, що належать до мережі АЗС Контрагента Продавця. Відпуск ПММ Покупцеві, його представникам (особам, у яких наявні відповідні бланки-дозволи) здійснюється тільки після пред’явлення бланків-дозволів Контрагенту Продавця. Наявність бланку-дозволу у особи, що звертається до однієї із автозаправних станцій Контрагента Продавця є підтвердженням повноважень такої особи на отримання ПММ. Отже, Замовник, який отримає бланки-дозволи (талони), уповноважений на отримання паливо-мастильних матеріалів на автозаправних станціях. Таким чином Замовник невірно тлумачить умови договору. Частиною 1 ст.637 ЦК України встановлено, що тлумачення умов договору здійснюється відповідно до ст 213 цього Кодексу, згідно якої зміст правочину може бути витлумачений стороною (сторонами). Залучення ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» партнерської матеріально-технічної бази не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив, «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.» Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до вище зазначеного Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» з порушенням норм чинного законодавства України ПРОСИМО 1. Скасувати рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» на закупівлю товару код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 , дизельне паливо). 2. Визнати ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» переможцем закупівлі. на закупівлю товару код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 , дизельне паливо). Повідомляємо, що у випадку відхилення вимоги ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» має намір звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: недодано необхідні документи
Дата скасування: 04.01.2021 16:50