• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони адміністративної будівлі та прилеглої території за адресою просп. О.Поля, 1

Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Послуги. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.Застосовані критерії оцінки – ціна. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначені в оголошенні.

Завершена

5 403 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 54 036.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2020 14:36 - 30.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо вимоги у переможців довідок МВС про хабарництво

Номер: 501e9b565f9a4a57af12a98955342aae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-03-008540-b.a2
Назва: Щодо вимоги у переможців довідок МВС про хабарництво
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 3 в розділі "Підтвердження відсутності обставин відхилення тендерної пропозиції процедури закупівлі", передбачених статтею 17 Закону, Вами зазначено, що "Переможець процедури закупівлі, серед інших документів повинен надати: п.5,ч.1 – довідка (ПОВНА), видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. п.6,ч.1 – довідка (ПОВНА), видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначаємо, що ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" - НЕ ВИМАГАЄ, щоб такі довідки були видані ВИКЛЮЧНО Департаментом МВС України, крім того, МВС України видає довідки тільки про несудимість. Видача довідок, до змісту яких входить "фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів)", та/або "службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку" -відсутні в переліку послуг, які надають органи МВС України, отже/, такі довідки можуть бути надані Учасниками виключно у довільній формі. Крім того, для підтвердження інформації про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі/фізична особа, яка є учасником, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми достатньо довідки про відсутність судимості. Такої ж думки Уповноважений орган, детальніше про це можна прочитати в листі Мінекономрозвитку № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020. Тож, на підставі вищевизначеного, оскільки дана норма у Тендерній документації не відповідає п.п. . 5, 6 ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимагаємо виключити її з Тендерної документації або внести зміни і прописати, що такі довідки Учасник повинен надати у довільній формі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, радимо уважніше читати тендерну документацію! У Додатку 3 в розділі "Підтвердження відсутності обставин відхилення тендерної пропозиції процедури закупівлі", передбачених статтею 17 Закону, в п.12,ч.1 – прописано надати: “довідку в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (довідка про несудимість видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) буде підтверджувати одночасно п.5, п.6, п. 12 частини1 ст.17 Закону)ˮ; Тому, ЗАУВАЖУ, що Довідка про несудимість видана Департаментом інформатизації МВС України підтверджує одночасно п.5, п.6, п. 12 частини1 ст.17 Закону. А, отже вимога щодо “ виключити з Тендерної документації або внести зміни і прописати, що такі довідки Учасник повинен надати у довільній форміˮ є нікчемною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення дискримінаційних вимог щодо надання аналогічного договору

Номер: 0abde4d50bed4c9085e41838fc68660e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-03-008540-b.a1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог щодо надання аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації " Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, та спосіб їх документального підтвердження", у п.п. 2.2 п. 2 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Вами вимагається надання «копії аналогічного договору за останні два роки з наданням послуг з охорони будівель суспільного значення». Замовником зазначено, що - не розглядатимуться договори з наданням послуг з охорони складів, гаражів, будівель технічного призначення тощо. Хочемо зазначити, що дана умова надання аналогічного договору «виключно» з досвідом охорони будівель суспільного значення, а також визначення строків виконання таких договорів, а саме – за останні два роки, є обмежуючою та дискримінаційною, такою, що порушує право учасника на участь у тендері, а відтак незаконною, та такою що значно звужує коло учасників, у яких є багаторічний досвід виконання таких аналогічних Договорів з охорони об'єктів комунального та/або приватного сектору економіки або інших різновидів охоронних об’єктів, не заборонених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та документи яких повністю відповідають іншим вимогам тендерної документації Замовника щодо предмету договору та виконання основних видів робіт. Хочемо зазначити, що відповідно до п. 3 частини 2 ст. 16 Закону - Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за ПРЕДМЕТОМ закупівлі. Тобто, Законом не вимагається та не передбачається вимог чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на вказівку у предметі Договору обмеження щодо об’єктів суспільного або іншого значення. Також наголошуємо, що поняття аналогічний договір може містити у собі поняття, яке відповідає видам діяльності учасника, що надає послуги охорони, які відповідають державному класифікатору, що впливає на зміст предмету такого Договору. Інші вимоги, вважаються дискримінаційними і порушують умови ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також визначені права і законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, визначається відкритість і прозорість процесу на всіх стадіях закупівлі. На підставі наведеного ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, якими усунути дискримінаційні вимоги які містяться у Додатку 3 пункту 2 підпункту 2.2 до ТД щодо обов’язкового надання учасником «копії аналогічного договору за останні два роки з наданням послуг з охорони будівель суспільного значення». В іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України. Сподіваємось на порозуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Вивчивши Вашу вимогу вважаємо зазначити про наступне. Згідно з приписами Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII змінами та доповненнями, що набрав чинності з 19.04.2020 року (далі - Закон) - цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Стосовно надання аналогічного договору по критерію відбору зазначеному в тендерній документації у п.п. 2.2 п. 2 Додаток 3, не можливо співставити, наданням послуг з охорони об’єктів, які належать до архітектурного визначення - складів, гаражів, будівель технічного призначення тощо, на один щабель з охороною адміністративних будівель стратегічного значення, в яких розміщений місцевий орган державної виконавчої влади або орган місцевого самоврядування обласного значення, в якому перебуває одночасно велика кількість людей. Таким чином, Замовник повинен виходити із технічних характеристик та специфіки об’єктів охорони, що забезпечить належну охорону та збереження матеріальних цінностей. Щодо надання аналогічних договорів за останні два роки також нами вважається не дискримінаційним, адже дана вимога жодним чином не обмежую учасників які надають послуги з охорони, що свідчить про чесну конкуренцію на ринку охоронних послуг. Для отримання якісних послуг, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції. Оскільки наша установа використовує бюджетні кошти та утримує на балансі майно, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області, а об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність. Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням. При цьому, вимогами частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено