• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому

Згідно документації

Завершена

124 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 624.50 UAH
Період оскарження: 03.12.2020 14:12 - 09.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Відміна дискваліфікації ФОП Мормуль О. І.

Номер: cd62d7d8b29a4dca8b8c1bb49cfa9ca6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-03-007804-b.b2
Назва: Відміна дискваліфікації ФОП Мормуль О. І.
Вимога:
ВИМАГАЄМО Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник. На Ваше звернення повідомляємо наступне: При здійсненні розгляду пропозицій учасників закупівлі уповноважена особа керувалася принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих істотних обставин в частині виконання чи невиконання учасниками закупівлі вимог, що передбачені умовами документації. Замовником було встановлено вимогу, щодо відповідності запропонованого товару вимогам згідно ДСТУ ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89), а також надання копії сертифікатів відповідності товару у складі своєї пропозиції. При підготовці своєї пропозиції у учасників була можливість звернутись до Замовника у порядку ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.» Ніяких запитань та звернень з Вашого боку у цей період не було. Виходячи з цього усі положення та вимоги документації Вам було зрозуміло. Але все одно у складі Вашої пропозиції відсутній сертифікат відповідності запропонованого товару вимогам згідно ДСТУ ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89). У наданих Вами документах не було надано жодного Сертифікату відповідності, що підтверджує якість запропонованого Вами товару як готового виробу. Тому перевірити якість Товару який поставляється, не є можливим. Також хочемо додати, що будь-який суб’єкт господарської діяльності не обмежений в праві звернутись до відповідних органів сертифікації та отримати зазначені вище документи. Вимога щодо надання вищезазначених сертифікатів відповідності – це гарантія спроможності надання учасниками якісного товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які надаються учасниками процедури закупівлі, відповідають діючим в Україні стандартам. Щодо Вашого посилання на ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» повідомляємо: По-перше – ст.30 регулює Електронний аукціон, а не Відхилення тендерних пропозицій. По-друге – Спрощена закупівлі регулюється ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відміна дискваліфікації ФОП Мормуль О. І.

Номер: 2aab84af40cb412b8e1ede777c071aaa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-03-007804-b.b3
Назва: Відміна дискваліфікації ФОП Мормуль О. І.
Вимога:
ВИМАГАЄМО Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник. На Ваше звернення повідомляємо наступне: При здійсненні розгляду пропозицій учасників закупівлі уповноважена особа керувалася принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих істотних обставин в частині виконання чи невиконання учасниками закупівлі вимог, що передбачені умовами документації. Замовником було встановлено вимогу, щодо відповідності запропонованого товару вимогам згідно ДСТУ ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89), а також надання копії сертифікатів відповідності товару у складі своєї пропозиції. При підготовці своєї пропозиції у учасників була можливість звернутись до Замовника у порядку ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.» Ніяких запитань та звернень з Вашого боку у цей період не було. Виходячи з цього усі положення та вимоги документації Вам було зрозуміло. Але все одно у складі Вашої пропозиції відсутній сертифікат відповідності запропонованого товару вимогам згідно ДСТУ ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89). У наданих Вами документах не було надано жодного Сертифікату відповідності, що підтверджує якість запропонованого Вами товару як готового виробу. Тому перевірити якість Товару який поставляється, не є можливим. Також хочемо додати, що будь-який суб’єкт господарської діяльності не обмежений в праві звернутись до відповідних органів сертифікації та отримати зазначені вище документи. Вимога щодо надання вищезазначених сертифікатів відповідності – це гарантія спроможності надання учасниками якісного товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які надаються учасниками процедури закупівлі, відповідають діючим в Україні стандартам. Щодо Вашого посилання на ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» повідомляємо: По-перше – ст.30 регулює Електронний аукціон, а не Відхилення тендерних пропозицій. По-друге – Спрощена закупівлі регулюється ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Відміна дисквалівфікації

Номер: da3372bc275f4e1ba05253fb4e2074d1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-03-007804-b.c1
Назва: Відміна дисквалівфікації
Вимога:
ВИМАГАЄМО Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: 1
Дата скасування: 18.12.2020 16:34