-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці (підшипники до рухомого складу)
мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Завершена
4 351 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 758.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 758.00 UAH
Період оскарження:
03.12.2020 13:46 - 24.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога дона кваліфікації
Номер:
485b77fe69e940fd91e746fb64425387
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-03-004342-c.a2
Назва:
Вимога дона кваліфікації
Вимога:
у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Бизнесинвест вимога.doc 01.04.2021 14:29
- Вимога БИ.PDF 01.04.2021 14:29
- вимога відповідь СТД.docx 06.04.2021 12:32
Дата подачі:
01.04.2021 14:29
Вирішення:
КП «Салтівське трамвайне депо» розглянуто Вашу вимогу №241 від 01.04.2021р, в зв’язку з чим повідомляємо наступне.
1. Як встановлено мотивувальною частиною Рішення № 5017-р/пк-пз від 15.03.2021 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зразки товару не є складовою Пропозиції, а тому їх відсутність та/або невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника.
Відтак, органом оскарження було встановлено порушення прав учасника (скаржника) ТОВ "БІЗНЕСІНВЕСТ, ЛТД", пропозиція якого була відхилена з причини ненадання зразків товару, як вимагалося умовами технічної специфікації, так як вони не є складовою Пропозиції, а тому їх відсутність та/або невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Відтак, Замовник виконав вимоги зазначеного рішення та вжив заходів щодо відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника.
Рішення Замовника, що передувало оскаржуваному, було прийнято по відношенню до учасника ФОП Тодорова Ю.П. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 03.02.2021 р, тендерну пропозицію учасника ФО-П Тодорова Ю.П. було відхилено відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За інформацією про відхилення тендерної пропозиції ФО-П Тодорова Юлія Павлівна, учасником у складі тендерної пропозиції не виконано вимоги Додатку 3 до тендерної документації. А саме невідповідність наданих Учасником зразків Товару (окремих позицій) вимогам Замовника за результатами проведених експертних досліджень в акредитованих лабораторіях.
Відтак, Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції ФО-П Тодорова Ю.П. було допущено аналогічне порушення вимог статті 31 Закону № 922-VIII, що безумовно є підставою до його скасування.
Рішення Замовника, що передувало вищезазначеному, було прийнято по відношенню до учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ". Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.01.2021 р, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ" було відхилено відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ", учасником у складі тендерної пропозиції не надано проекту договору про закупівлю у відповідності до Додатку 4 тендерної документації; інформаційну довідку (листа) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі; довідку в довільній формі про згоду на підписання Договору Комісії згідно проекту, викладеному у Доповненні А до Додатку 3 тендерної документації; не виконано вимоги Додатку 3 до тендерної документації (не надано протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону зразки Товару).
Відтак, Замовником правомірно прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ", адже даний учасник, крім ненадання зразків товару, не надав у відповідності документи, які вимагалися у тендерній документації, що є самостійною підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
З урахуванням висновків мотивувальної частини рішення органу оскарження по даній процедурі, Замовник прийшов до висновку, що для забезпечення вимог статті 18, статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», скасовані: рішення про відхилення пропозиції учасника – ТОВ "БІЗНЕСІНВЕСТ, ЛТД"; рішення про відхилення пропозиції учасника – ФО-П Тодорова Юлія Павлівна.
Враховуючи вищевикладене, Замовником було повторно розглянуто наступну найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ФО-П Тодорова Юлія Павлівна. За результатами розгляду не було виявлено підстав для відмови учаснику у випадках передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції ФО-П Тодорова Юлія Павлівна, відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до ст.. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи Рішення № 5017-р/пк-пз від 15.03.2021 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зразки товару не є складовою Пропозиції, а тому їх відсутність та/або невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника.
Відповідно учасника ФО-П Тодорова Юлія Павлівна визначено переможцем щодо закупівлі та згідно ч. 1 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
2. Відповідно до ДСТУ 4163-2003 Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів.
4.4 Документи, що їх складають в організації, повинні мати
такі обов'язкові реквізити:
назва організації (07), назва виду
документа (10) (не зазначають на листах), дата (11), реєстраційний
індекс документа (12), заголовок до тексту документа (19), текст
документа (21), підпис (23).
5.26 Відбитком печатки організації засвідчують на документі
підпис відповідальної особи.
Перелік документів, на які ставлять відбиток печатки,
визначає організація на підставі нормативно-правових актів. Його
подають в інструкції з діловодства організації.
Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні
кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
Нормативно-правових актів, що регламентують наявність печатки підприємства саме на листі-відгуку немає. Крім того жодних вимог до листа-відгуку законодавство України не містить. Відповідно до ч. 3 ст. 58-1. ГКУ Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Наданий в складі тендерної пропозиції ФО-П Тодорова Юлія Павлівна лист-відгук (Ст16 відгук.PDF) комунального підприємства «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» складено відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003 та має всі обов’язкові реквізити.
3. Довідкою обґрунтування аномально низької ціни №2 від 26.03.2021р ФО-П Тодорова Юлія Павлівна інформує, що товар, який наданий в технічній специфікації є українського виробництва та заводу виробника Словаччини. Але в даній довідці не зазначено, що весь товар в технічній специфікації є українського виробництва та заводу виробника Словаччини. Крім того, з 1998 року ПрАТ "СКФ Україна" (до 16 лютого 2007 року - ВАТ "Луцький підшипниковий завод") входить до складу корпорації SKF. Також в довідці зазначено, що у відповідності до наданої пропозиції …… і кількість товару, що маю в наявності повністю задовольнить потреби замовника даної процедури. Довідкою, крім обґрунтування аномально низької ціни, ФО-П Тодорова Юлія Павлівна підтверджує наявність вказаного в технічній специфікації товару всіх виробників безпосередньо на складі.
Виходячи з вищезазначеного, Замовник не має змоги довести факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, а звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації, наданої учасником є правом Замовника, а не обов’язком, відповідно до частини 15 статті 29 Закону України: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
4. Згідно п. 3 ч 1. Ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:.
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Учасник ФО-П Тодорова Юлія Павлівна визначений переможцем та приводом його відхилення можуть бути тільки п. 3 ч 1. Ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Жодного приводу для відхилення переможця згідно п. 3 ч 1. Ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має.
Крім того, відповідно ч 4. Ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Наразі Замовник надав всю запитувану інформацію, що вимагав учасник ТОВ«БІЗНЕСІНВЕСТ, ЛТД» стосовно переможця процедури закупівлі. Звернень Учасника з вимогою щодо перегляду рішення Замовника процедури закупівель Законом не передбачено.
Отже, вимога учасника ТОВ«БІЗНЕСІНВЕСТ, ЛТД» переглянути рішення про визначення переможцем закупівлі №UA-2020-12-03-004342-c ФО-П Тодорова Юлія Павлівна містить у собі вимогу до Замовника порушити Закон України «Про публічні закупівлі» .
Враховуючи наведене, вимога є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на кваліфікацію
Номер:
215da01a831040e78e1dd70456aabb1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-03-004342-c.c1
Назва:
Скарга на кваліфікацію
Скарга:
Опис у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Салтівське тр. депо.PDF 16.02.2021 09:31
- Скарга Салтівське трамвайне депо.doc 16.02.2021 09:31
- рішення від 18.02.2021 №2959 + лист замовнику.pdf 19.02.2021 13:33
- інформація про перенесення розгляду скарги від 01.03.2021 № 2533.pdf 03.03.2021 09:16
- інформація про перенесення розгляду скарги від 10.03.2021 № 3121.pdf 11.03.2021 11:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2021 № 5017.pdf 16.03.2021 15:42
- рішення від 15.03.2021 № 5017.pdf 18.03.2021 20:55
- Пояснення №130_1 від 23.02.2021 до Постійно діючої комісії адмін.колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.PDF 24.02.2021 15:55
- Пояснення від 23.02.2021.docx 24.02.2021 15:57
- Протокольне рішення уповноваженої замовником особи КП Салтівське трамвайне депо від 24.03.2021.PDF 24.03.2021 12:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2021 12:47
Дата розгляду скарги:
01.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.02.2021 13:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.03.2021 20:55
Дата виконання рішення Замовником:
24.03.2021 12:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Замовником виконане рішення органу оскарження № 5017-р/пк-пз від 15.03.2021.