• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 430.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2017 16:01 - 03.04.2017 16:06
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: 5914f824b2d44dc1bf2141842bf553a7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-31-000447-c.a2
Назва: Оскарження
Вимога:
Шановний Замовник! Я вважаю проведену Вами закупівлю незаконною. Вся тендерна документація прописана під учасника, який знаходиться в Вашому регіоні.Нагадую Вам , що Програма ПРОЗОРО розрахована на проведення закупівель по всій Україні. Яким чином Учасник який знаходиться в іншій частині країни має надати Вам зразки на протязі двох днів до 08.04.2017 р.(15:41), якщо аукціон завершився 06.04.2017 р. в 15:41 (четвер), а 08.04.2017 р. (субота -вихідний день). Згідно Вашого оголошення поставка товару має бути до 08.04.2017 р., а це суперечить чинному законодавству, так як Учасник якого оголосили переможцем не має права заключати договір і постачати товар до закінчення періоду оскаржень. Згідно Вашого договору постачання товару проводиться на протязі трьох днів з моменту укладання цього договору. Таким чином згідно законодавства Товар не може бути завезений до 08.04.2017 р.Прошу Вас при підготовці наступних закупівель тендерну документацію прописувати не тільки під свій регіон, а й для Учасників які знаходяться на всій території України. Якщо Вам потрібен товар до 08.04.2017 р. в зв'язку з відкриттям ДНЗ то потрібно було подавати Ваше оголошення про закупівлю раніше для того щоб отримати замовлення в передбачений чинним законодавством термін та не порушуючи його.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет розглянув скаргу і повідомляє. Стосовно термінів Закупівля оголошена 31.03.2017року, період уточнень до 03.05.2017року, подання пропозицій до 05.04.2017року. Таким чином, за період уточнень Ви могли надати необхідні питання та ставити вимоги на умови закупівлі і ми також могли врахувати і змінити тендерну документацію. За даний період ні Вами, ні іншими постачальниками не було задано жодного запитання і жодної вимоги стосовно термінів і надання зразків. А отже взявши участь у даній закупівлі Ви погодились на дані умови. Стосовно терміну поставки, то він був розрахований відповідно до нашої потреби для відкриття ДНЗ у найкоротші терміни. Термін поставки до 08.04.2017 року був розрахований без врахування що це вихідний день і скасувавши протокол від 07.05.2017року ми надали Вам право додати необхідні документи та зразки товару для оцінки до 10.04.2017р., а термін поставки продовжили до 12.04.2017 року. Стосовно вимоги надання зразків Аукціон завершився у четвер 15:41 год. 06.04.2017року. Після завершення ми Вас повідомили, щоб Ви надіслали зразки товару і які документи відсутні. Проте в п'ятницю не було жодного пояснення чи відправлені зразки, якою поштою і коли будуть у Стрию. Ми надали можливість надіслати до понеділка, проте ні в п’ятницю, ні сьогодні Ви не надіслали зразки. Те, що Ви з іншого регіону не впливає на подачу зразків, оскільки: 1) їх можна було надати різними видами транспорту і кур'єрськими службами (які доставляють впродовж доби), що Ви мали б врахувати при подачі пропозиції; 2) також можемо Вас запевнити що ми жодним чином не створювали умови і не прописували документацію під учасника, а вимагаєм зразки тільки для підтвердження якості, оскільки при допорогових закупівлях нам зустрічались недобросовісні постачальники, які доставляли товар гіршої якості, ніж прописаний у їхній тендерній пропозиції ( закупівля посуду, де були відхилені учасники, в т.ч. із м.Стрия які пропонували товар, який не відповідав технічним вимогам). Вважаємо, що ваша скарга не є обгрунтованою, оскільки предмет закупівлі, технічні та кваліфікаційні вимоги у допорогових закупівлях прописуються на вимогу Замовника. А також, варто зауважити що беручи участь у даному аукціоні, ви були ознайомлені з нашими вимогами і брали на себе зобов’язання задовольняти їх. Взявши участь у закупівлі, Ви автоматично погодились з ними, оскільки для уточнень і виставлення вимог, надання зразків товару був виділений термін, який Ви проігнорували.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження

Номер: 547cc2dcba154df9a9844b036b9a5858
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-31-000447-c.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
Шановний замовник! Нагадуємо Вам, що Ви в своїй тендерній документації зазначаєте, що учасник повинен надати зразки запропонованого товару на протязі 2-х днів з моменту проведення аукціону, а це до 08.04.2017 р.(15:20). З цього моменту Ви на основі наданих Вас зразків визначаєте переможця. Яким чином учасник має Вам надати запропонований товар до 08.04.2017р., якщо його навіть не визнано Переможцем? Згідно законодавства Ви не маєте права заключити договір і отримати Товар до тих пір поки не пройде період оскарження. Вашу закупівлю визнаю корупційною, так як вона прописана чітко під одного учасника, який знаходиться у Вашому місті і зазначив найбільшу загальну суму закупівлі. Згідно протоколу зазначено, що ФО-П Харламов Ігор Анатолійович дискваліфікований в зв'язку з ненаданням проекту договору, завірених технічних характеристик і не має жодної інформації від Учасника (хоча Учасник виходив на зв'язок 06.04.2017 р.(16:10) і неодноразово намагався з Вами переговорити 07.04.2017 р.), але іншого учасника не дискваліфіковано хоча ним в 12:30 (07.04.2017 р.)ще до дискваліфікації ФО-П Харламова І.А.(протокол закріплено о 12:49) було прикріплено деякі документи, які були відсутні в період подання цінових пропозицій. Всі наведені аргументи свідчать про те,що з Вами і ФО-П Жук Т.П. існує домовленість.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 07.04.2017 15:31