-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електричні побутові прилади(Водонагрівачі)
Завершена
30 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період оскарження:
03.12.2020 11:59 - 09.12.2020 12:04
Вимога
Відхилено
Відповідь щодо ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
d733f767f593422484f4b13b82cab0d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-03-003069-c.c3
Назва:
Відповідь щодо ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі", про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
Обгрунтування зі сторони Замовника, чому саме була обрана Торгова марка "Grunhelm", в тендерній документації не було. А той факт, що 3 закупівлі: UA-2020-12-03-003069-c, UA-2020-12-03-001336-a, UA-2020-12-03-003081-c, мали посилання на одну Торгову марку "Grunhelm" без виразу "або еквівалент", порушували ВИМОГУ пункту третього частини другої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі".
Щодо електронного керування, пояснюємо: такий тип керування дає можливість більш корректно- точно регулювати температуру води бойлера та візуалізує температуру на дисплеї пристрія, датчик температури використаємий в такому типі керування є цифровий з більш точною характеристикою гестерезису (вмикання-вимикання), таким чином пристрій використовує менше потужності та заощаджує кошти на електроенергію, а в вашому випадку- це бюджетні кошти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2020 17:56
Вирішення:
Статті 20-33 ЗУ "Про публічні закупівлі" відносяться до розділу "Відкриті торги", статті з цього розділу не мають відношення до данної закупівлі. Так як ця закупівля є спрощеною, посилатися потрібно на статтю 14 "Спрощені закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно з ч. 4(абзац 2) ст. 14: "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників."
Тим самим дана норма не зобов`язує замовника вказувати аналоги або еквіваленти пропонованного товару, а визначає його право на це.
Це говорить про те, що ми як "Замовник" маємо право обрати конкретну торгову марку, фірму або виробника. Учасник, в свою чергу подав пропозицію, яка не відповідає технічним характеристикам предмета закупівлі.
А саме:
-виробник (вимоги замовника: "Grunhelm", пропозиція учасника: " "NOVATEC";
-тип управління(вимоги учасника: механічне, пропозиція учасника: електронне), водонагрівачі закупляются для студентських гуртожиртку та їдальні, тому в обслуговунні і експлуатації зручніше механічний тип управління. Саме такий тип управління і був зазначений у технічних характеристиках.
Дискваліфікація учасника була проведена без порушень, керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
информация для вашего бухгалтера
Номер:
cad05ccd69374fcb8568eef3cdff8ffd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-03-003069-c.c2
Назва:
информация для вашего бухгалтера
Вимога:
даний предмет закупівлі відноситься до
предметів довгострокового користування вартість якого визначається в розмірі
від 6000,01 грн. та вище. Відповідно листа Державної Казначейської Служби
України від 15.02.2018р. №16-08/164-2823 вартість предмета закупівлі за
одиницю не перевищує 6000,00 гривень включно без податку на додану вартість
відноситься до малоцінних необоротних активів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2020 09:38
Вирішення:
На Ваше оскарження відповідаємо , що відповідно листа Державної казначейської служби України від 15.02.2018р. №16-08/164-2823 вартість предмета закупівлі за одиницю не перевищує 6000,00грн.включно без ПДВ дійсно відноситься до малоцінних необоротних активів, але Міністерство освіти і науки України надало фінансування на придбання основних засобів по КЕКВ 3110 " Придбання обладнання і предметів довгострокового користування", тому вартість одниєї одиниці повинна складати не меньш 6001грн. без ПДВ
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Номер:
5209fd49c7484cbfaeb6c12ac40823ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-03-003069-c.c1
Назва:
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", викладаючи технічні умови- характеристики, Замовник не має права вказувати конкретну модель або торгову марку (якщо ж і вказана конктетна ТМ чи модель, необхідною мірою є вказівка "або аналоги"), що зауважуємо в свою чергу Ви не зробили- таким чином можна зробити вивід про лобіювання інтересів торгової марки чи організації, котра займається дистрібьюцією данної ТМ. Щодо, дискваліфікації аргументованої не відповідність характеристик, а саме тип керування- електронний, а не механічний, до вашого відома електронний тип керування більш досконалий та енергоефективний, таким чином є кращим від механічного керування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2020 18:11
Вирішення:
Шановний учасник, поясніть, згідно якої статті та пункту ЗУ "Про публічні закупівлі", викладаючи технічні умови- характеристики, Замовник не має права вказувати конкретну модель або торгову марку. Та аргументуйте будь ласка і надайте інформацію, чому електронний тип управління є більш досконалим та енергоефективним чим механічний?
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.12.2020 20:13
Задовільнена:
Ні