• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги.

Послуги з охорони майна дошкільного навчального закладу.

Завершена

48 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 480.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2020 11:16 - 09.12.2020 07:00
Вимога
Відхилено

Неправомірні дії Замовника щодо відхилення пропозиції

Номер: 02ec6e71a5244860bef3473ec8e5d4ac
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-03-003729-b.c1
Назва: Неправомірні дії Замовника щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Згідно протоколу №22 від 17.12.2020 року тендерного комітету Комунального дошкільного навчального закладу «Ясла-садок №126 «Дзвіночок» Маріупольської міської ради Донецької області» пропозицію Маріупольського міжрайонного відділу Управління поліції охорони в Донецькій області відхилено. Зазначене рішення тендерного комітету вважаємо необґрунтованим, неправомірним та таким, що порушує законодавство України у сфері публічних закупівель. В протоколі про відхилення пропозиції Маріупольського міжрайонного відділу Управління поліції охорони в Донецькій області, Замовник зазначає що пропозицію учасника відхилено у зв’язку з тим, що учасник не задовольняє вимогам Технічного завдання, а саме немає документального підтвердження авторизації учасника з впровадження ПЗ «СПТС «MISTO SECURITY» та сертифіката відповідності «СПТС «MISTO SECURITY». Зазначене твердження Замовника є безпідставним та не відповідає дійсності. Згідно приписів ч. 3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно приписів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 3.1 Технічного завдання закупівлі по предмету ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (номер оголошення UA-2020-12-03-003729-b), учасники повинні підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам шляхом надання зокрема «Документальне підтвердження авторизації учасника з впровадженню ПЗ «СПТС "MISTO SECURITY– інноваційна система передавання тривожних сповіщень, призначена для організації пультів охоронного моніторингу з сертифікацією згідно з ДСТУ EN 50131 та EN 50136. (надати копії відповідних документів)», при цьому перелік які саме документи має надати учасник на підтвердження зазначеної вимоги Технічне завдання не містить. На виконання вимог Технічного завдання даної закупівлі у якості документального підтвердження авторизації учасника з впровадження ПЗ «СПТС «MISTO SECURITY» Маріупольським МВПО надано скановані копії договорів № 01-17/132/Т від 20.02.2020р. «Про бета тестування СПТС «MISTO SECURITY» та № 01-17/132 від 20.02.2020р. договір «Про придбання програмного забезпечення СПТС «MISTO SECURITY», укладені між Маріупольським МВПО та ТОВ «ТІРАС-12» (виробником ПЗ «СПТС «MISTO SECURITY»), які свідчать про те, що Маріупольський МВПО безпосередньо приймав участь у "впровадженні ПЗ «СПТС "MISTO SECURITY" і є власником примірнику СПТС «MISTO SECURITY». Отже підстави для відхилення пропозиції Маріупольського МВПО відсутні. Ухвалюючи необґрунтоване, неправомірне рішення тендерний комітет Комунального дошкільного навчального закладу «Ясла-садок №126 «Дзвіночок» Маріупольської міської ради Донецької області» грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», чим спонукає учасників процедури закупівлі звернутись до контролюючих органів задля притягнення уповноважених осіб Замовника до відповідальності. На підставі зазначеного вище ВИМАГАЄМО: скасувати рішення щодо відхилення пропозиції Маріупольського міжрайонного відділу Управління поліції охорони в Донецькій області згідно протоколу тендерного комітету Комунального дошкільного навчального закладу «Ясла-садок №126 «Дзвіночок» Маріупольської міської ради Донецької області» №22 від 17.12.2020 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно протоколу №22 від 17.12.2020 року тендерного комітету Комунального дошкільного навчального закладу «Ясла-садок №126 «Дзвіночок» Маріупольської міської ради Донецької області» пропозицію Маріупольського міжрайонного відділу Управління поліції охорони в Донецькій області відхилена. Зазначене рішення тендерного комітету вважаємо обґрунтованим, правомірним та таким, що не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель. В протоколі про відхилення пропозиції Маріупольського міжрайонного відділу Управління поліції охорони в Донецькій області, Замовник зазначає що пропозицію учасника відхилена у зв’язку з тим, що учасник не задовольняє вимогам Технічного завдання, а саме немає документального підтвердження авторизації учасника з впровадження ПЗ «СПТС «MISTO SECURITY» та сертифіката відповідності «СПТС «MISTO SECURITY. Маріупольській міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області при розкритті на час надавання тендерної пропозиції не надав таких документів, а саме: Додаток 1 ТЗ п.7, цей факт є порушенням пп.4 п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає тендерної документації Замовника. Договір бета-тестування (бета-тестування діє до 30.03.2020р.) ні є підтвердженням з впровадження ПЗ «СПТС «MISTO SECURITY», також учасник не надав сертифікати на ПЗ згідно ДСТУ EN 50131 та EN 50136. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбаченні законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У Законі України «Про публічні закупівлі» не має прямої заборони щодо витребування від учасників інших документів, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника. Тобто мова йде не про дискримінацію, а про не можливість виконати умови договору.
Статус вимоги: Відхилено