• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання

Послуги з прибирання адміністративних приміщень адміністрації Загальна площа службових приміщень – 6150,3 м2 : вул. Б. Хмельницького, 24 - 6 поверхів - 3518,8 кв.м бульвар Тараса Шевченка, 26/4 - 5 поверхів - 1920,5 кв.м; вул. Щербаківського, 49 - 1 поверх - 399 кв.м, вул. Довженка,14б - 1 поверх - 150 кв.м; вул. Пушкінська, 9б - 1 поверх - 162 кв.м.

Завершена

910 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2017 12:57 - 02.03.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення замовника

Номер: 88a17b2ffb034e7b83a155acd9546245
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-16-001094-c.c2
Назва: Оскарження рішення замовника
Вимога:
СКАРГА на рішення тендерного комітету про закупівлю послуг з прибирання у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації Тендерний комітет Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації на своєму (далі – Комітет) за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі послуг з прибирання проголосував за відхилення пропозиції ТОВ «Комуналка», оформленого у Протоколі відхилення від 15.03.2017 р. Вказаний Протокол відхилення суперечить чинному законодавству України та порушує процедуру закупівель з наступних підстав: 1. Комітет зазначив, що учасником ТОВ «Комуналка» були надані сертифікати без належного щорічного підтвердження органом сертифікації «Бюро Міжнародної Сертифікації». Проте в ч.1 Розділу 3 Технічної документації послуг прибирання Замовника, не зазначено вимоги по щорічному підтвердженню сертифікатів органом сертифікації. Також «Бюро Міжнародної Сертифікації» листом № 239/03 від 23.11.2016 р. продовжив термін дії сертифікатів ISO 9001 - №SIC.02.008.1532, ISO 14001 - № SIC.02.008.1533 від 28.12.2015 р. по 15.09.2018 р. 2. В абз. 4 Протоколу зазначено, що надана довідка ТОВ «Комуналка» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме, не містить переліку двох договорів за останні два роки, а тендерна пропозиція не містить документального підтвердження виконання аналогічних договорів з надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме, в адміністративних приміщеннях та прилеглих територіях бюджетних установ. Згідно п.3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до абз.2 ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У відповідності до ст.8 Цивільного кодексу України, якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини. В даному випадку під аналогічним договором мається на увазі подібні за змістом, а не за сторонами, договори, предметом яких виступає саме здійснення прибирання нежитлових (офісних) приміщень та навколишньої території. 3. У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється за принципами: добросовісної конкуренції між учасниками, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Порушення об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій мало місце коли Замовник послуг відхилив пропозицію ТОВ «Комуналка». На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 3, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Скасувати Протокол відхилення від 15.03.2017 р. тендерного комітету Шевченківської районної в місті Києві держаної адміністрації про дискваліфікацію ТОВ «Комуналка»; 2. Зобов’язати тендерний комітет Шевченківської районної в місті Києві держаної адміністрації прийняти рішення про визнання ТОВ «Комуналка» переможцем у закупівлі послуг прибирання. Додатки: 1. Копія листа «Бюро Міжнародної Сертифікації» № 239/03 від 23.11.2016 р., на 1 арк.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на скаргу учасника
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 27.03.2017 17:09
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації 27.03.2017 розглянув Вашу скаргу від 24 березня 2017 року №102/03-17 на рішення тендерного комітету про закупівлю послуг з прибирання у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації та повідомляє наступне. По першому питанню зазначаємо, що з урахуванням додатково наданого листа ТОВ «Комуналка» про щорічне підтвердження та отриманої від органу сертифікації «Бюро Міжнародної Сертифікації» інформації, тендерним комітетом встановлено дійсність сертифікатів на відповідність системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2008 та ДСТУ ISO 14001:2004. Стосовно другого питання, повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником була встановлена вимога в тендерній документації щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, тобто, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Пунктом 3 додатку №2 тендерної документації передбачено, що учасник має подати довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за останні два роки з надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме в адміністративних приміщеннях та прилеглих територіях бюджетних установ, підписана уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою учасника (за наявності) разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії договору, актів наданих послуг та/або лист-відгук від організації). Дана вимога виконана учасником частково, а саме: до складу тендерної пропозиції долучено довідку про виконання аналогічного договору від 06.02.2017, у якій контрагентом є Оболонська РДА. Разом з тим, учасником не надано: 1) інформацію про виконання аналогічних договорів за останні два роки; 2) документальне підтвердження про їх виконання. Звертаємо увагу, що наявність відповідних договорів свідчить про те, що учасник має досвід надання аналогічних послуг в приміщеннях бюджетних установ та має позитивний досвід їх виконання. У зв’язку з відсутністю повного пакету документів у складі тендерної пропозиції, тендерним комітетом 15 березня 2017 року прийнято рішення про відхилення учасника ТОВ «Комуналка». Додатково повідомляємо, що згідно п.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій». Наголошуємо, що учасником ТОВ «Комуналка» не подавались звернення щодо внесення змін чи усунення порушень у розділах тендерної документації. Згідно зі ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Отже, виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет не має правових підстав для скасування протоколу відхилення від 15.03.2017.
Вимога
Є відповідь

на рішення Замовника про визначення переможця

Номер: 6466af6d5d594ca4855262afdde96243
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-16-001094-c.a1
Назва: на рішення Замовника про визначення переможця
Вимога:
Згідно із правилами платформи "ПРОЗОРРО", кожен учасник торгів має право розглянути пакети пропозицій конкурсних торгів інших учасників, що приймали участь у торгах за визначеним лотом. ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" розгялнуло пакет пропозиції конкурсних торгів визначеного Замовником переможця ТОВ " ФАСТ КЛІН" у розрізі відповідності, комплектності та повноти наданих документів вимогам ТД. ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" виявило, що визначений Замовником переможець не повністю відповідає заявленим вимогам, а саме має податковий борг та не надав повний пакет документів, що вимагався Замовником, для визнання ТОВ " ФАСТ КЛІН" як таким, що здатний якісно та в повній мірі задовольнити потребу Замовника у реалізації послуг з прибирання адміністративних приміщень адміністрації. Просимо Замовника та платформу "ПРОЗОРРО" розглянути наше звернення та зазначені зауваження та очікуємо на Вашу відповідь та роз'яснення. Зауваження прикріплені у додатку до вимоги .
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуто вимогу ТОВ «Імпел Гріффін Груп» від 22.03.2017 року вих. №22/01 щодо рішення Замовника про визначення переможця відкритих торгів на закупівлю послуг з прибирання (ДК021:2015 90910000-9). Відповідно до ст.1 п.35 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. На підставі реєстру отриманих тендерних пропозицій в процедурі відкритих торгів взяли участь три організації (ТОВ «Комуналка», ТОВ «ФАСТ КЛІН», ТОВ "Імпел Гріффін Груп"). За результатами проведеного 07.03.2017 року аукціону оголошено наступні результати: - ТОВ «Комуналка» 840 000,00 грн. (мінімальна ціна); - ТОВ «ФАСТ КЛІН» 890 010,00 грн; - ТОВ "Імпел Гріффін Груп" 895 000,00 грн. (найвища ціна). За підсумками розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Комуналка» на підставі невідповідності їх пропозиції тендерній документації її було відхилено. Наступним розглядалася пропозиція учасника ТОВ «ФАСТ КЛІН». Тендерним комітетом Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації 20.03.2017 прийнято рішення про визначення ТОВ «ФАСТ КЛІН» переможцем відкритих торгів на закупівлю послуг з прибирання. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Імпел Гріффін Груп" Замовником не розглядалася, оскільки відповідно до ст.28 Закону «Про публічні закупівлі» до цього учасника не дійшла черга. Стосовно висловлених зауважень у вимозі повідомляємо наступне. 1) Переможцем торгів ТОВ «ФАСТ КЛІН» були додатково надані Замовнику копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на миючі засоби, які зазначені в калькуляції цього учасника. 2) Тендерним комітетом була перевірена інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та виявлено повторне включення в список двох працівників. Проте, навіть за умови виключення подвоєння, кількість працівників перевищує встановлену Замовником необхідну кількість (13 осіб). Тендерною документацією Замовника (додаток 3) зазначено, що «Перед виконанням зобов'язань Виконавець повинен погодити кандидатури працівників, які будуть задіяні в прибиранні приміщень Замовника та території», тому на момент подачі пропозиції копії трудових договорів надані учасником не були погоджені з Замовником. При укладанні договору на виконання робіт ці договори будуть скориговані як по складу працівників, так і за режимом роботи. 3) Згідно ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі». ТОВ «ФАСТ КЛІН» подав у складі тендерної пропозиції Довідку у довільній формі про те, що він не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) від 24.02.2017 №24-02-17/11. Разом з тим, Замовником у тендерній документації також вимагається від переможця процедури закупівлі протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику оригінал або нотаріально завірену копію довідки уповноваженого органу про відсутність в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством України, що діє на дату надання цієї довідки учасником. Таким чином, для підтвердження факту наявності або відсутності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) Замовник буде використовувати виключно оригінал або нотаріально завірену копію довідки уповноваженого органу.
Статус вимоги: Не задоволено