• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Системний блок

Системний блок

Завершена

230 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 152.10 UAH
Період оскарження: 02.12.2020 22:40 - 08.12.2020 07:29
Вимога
Залишено без розгляду

Умови

Номер: c2c9c6de6b7343e6b4ebc18788f7a62c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-02-008464-c.c1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, про підтвердження статусу партнера Microsoft Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві ». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Оскільки АТ "Сумигаз" має особливий статус замовника відповідно до п.4 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", тому дана закупівля є спрощеною закупівлею, а не процедурою "відкриті торги", оскільки відповідно до п.2 ч.1 ст. 3 цього закону, цей закон застосовується до замовників, визначених п.4 ч.1 ст.2 за умови, що вартість предмета закупівлі товару дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.12.2020 23:47