-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Регулярні спеціальні перевезення Рогатинський напрямок Маршрут №1 Бурштин (Галицький район, Івано-Франківська область) – ДП «ВО «Карпати»- Бурштин (Галицький район, Івано-Франківська область) Маршрут №2 Рогатин (Рогатинський район, Івано-Франківська область) – ДП «ВО «Карпати» - Рогатин (Рогатинський район, Івано-Франківська область)
Завершена
5 145 886.80
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 729.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 729.43 UAH
Період оскарження:
02.12.2020 16:47 - 10.12.2020 17:00
Вимога
Відхилено
Оскарження щодо визначення переможця.
Номер:
90bf2ff72131412c9c811c7ff0ae0054
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-011359-b.c4
Назва:
Оскарження щодо визначення переможця.
Вимога:
ФОП Рибак Михайло Васильович не погоджується з рішенням відповідальної особи Укроборонпром ДП «ВО «Карпати» (код ЄДРПОУ 19389809) Дідух Галини Петрівни згідно Протоколу №89 від 03.03.2021р. щодо закупівлі Регулярні спеціальні перевезення Рогатинський напрямок Маршрут №1 Бурштин (Галицький район, Івано-Франківська область) – ДП «ВО «Карпати»- Бурштин (Галицький район, Івано-Франківська область) Маршрут №2 Рогатин (Рогатинський район, Івано-Франківська область) – ДП «ВО «Карпати» - Рогатин (Рогатинський район, Івано-Франківська область) №UA-2020-12-02-011359-b за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.
1. Згідно вище згаданого протоколу відповідальна особа визнала Переможцем торгів ТОВ «Транс-Лайн ІФ» порушивши пункт 5 Додатку №1 Конкурсної документації, в якому вимагалося Забезпечення пропозиції згідно Додатку № 9. Згідно реєстру поданих документів дана інформація у ТОВ «Транс-Лайн ІФ» відсутня.
2. Відповідно до пункту 4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. № 749 (далі — постанова № 749), державні установи для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для здійснення повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами — виключно захищені носії особистих ключів. При перевірці електронного підпису Укроборонпром ДП «ВО «Карпати» (код ЄДРПОУ 19389809) Дідух Галини Петрівни на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify встановлено, що вищезгаданий підпис являється удосконаленим та розміщений на незахищеному носієві, що являється грубим порушенням постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. № 749, Закону України «Про довірчі послуги» та Закону України «Про електронний цифровий підпис».
Отже, враховуючи вищезазначену інформацію, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), ФОП Рибак Михайло Васильович вимагає відмінити рішення щодо визначення Переможця, дискваліфікувати ТОВ «Транс-Лайн ІФ» та визнати торги такими, що не відбулися через грубе порушення вищезгаданих нормативних документів.
В разі ігнорування цієї вимоги, можна вважати недотримання Замовником чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження Рогатин.pdf.p7s 05.03.2021 15:10
- Оскарження Рогатин.pdf 05.03.2021 15:10
Дата подачі:
05.03.2021 15:10
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу вих №28 від 05.03.2021р., повідомляю наступне.
ДП «ВО «Карпати» не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності.
1. Щодо порушення вимог пункту 5 додатку №1 Конкурсної документації, в якому вимагалося забезпечення пропозиції згідно додатку №9 Конкурсної документації.
Згідно з пунктом 6 Конкурсної документації по закупівлі послуг, забезпечення конкурсної пропозиції не вимагалась.
Пунктом 14 Конкурсної документації по закупівлі послуг визначено забезпечення виконання договору про закупівлю:
«Цією конкурсною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним, не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості Договору.
Види забезпечення: банківська гарантія або завдаток.
Гарантія повинна бути оформлена на бланку фінансової установи (в якому знаходиться основний рахунок учасника-переможця) підписана уповноваженою особою та скріплена його печаткою. Учасник надає оригінал гарантії разом із завіреною копією договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказами її оплати.
Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання Учасником-Переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше, ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Завдаток повинен бути оформлений на бланку учасника-переможця підписаний уповноваженою особою, скріплений його печаткою та доказами його оплати.
Вимоги до гарантії наведено у Додатку 9.».
Оскільки договір про закупівлю послуг з ТОВ «Транс-Лайн ІФ», станом на дату прийняття рішення про визначення учасника переможцем, не укладений, тому забезпечення виконання договору про закупівлю відсутнє.
2. Щодо використання відповідальною особою ДП «ВО «Карпати» Дідух Г.П. удосконаленого електронного цифрового підпису розміщеного на незахищеному носієві.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 17 Закону визначено, що органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Відповідальна особа ДП «ВО «Карпати» у своїй діяльності не здійснює функцій визначених абзацом 2 ч. 2 ст. 17 Закону, тому не використовує кваліфікований електронний підпис.
У своїй діяльності відповідальна особа ДП «ВО «Карпати» використовує удосконалений електронний цифровий підпис. Відповідно п. 44 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон), удосконалений електронний цифровий підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов'язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача ти виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов'язаний цей електронний підпис.
При цьому, звертаю Вашу увагу, що п. 3 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020р. № 193 установлено, що удосконалені електронні підписи, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли виключно кваліфікованих електронних підписів (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Враховуюче вищевикладене Ваша вимога є безпідставною та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження рішення щодо Переможця
Номер:
3f8e4e3c231f4052b946a14119f012b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-011359-b.b3
Назва:
Оскарження рішення щодо Переможця
Вимога:
ФОП Рибак Михайло Васильович не погоджується з рішенням відповідальної особи Укроборонпром ДП «ВО «Карпати» (код ЄДРПОУ 19389809) Дідух Галини Петрівни згідно Протоколу №75 від 19.02.2021р. щодо закупівлі Регулярні спеціальні перевезення Рогатинський напрямок Маршрут №1 Бурштин (Галицький район, Івано-Франківська область) – ДП «ВО «Карпати»- Бурштин (Галицький район, Івано-Франківська область) Маршрут №2 Рогатин (Рогатинський район, Івано-Франківська область) – ДП «ВО «Карпати» - Рогатин (Рогатинський район, Івано-Франківська область) №UA-2020-12-02-011359-b за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.
1. Згідно вище згаданого протоколу відповідальна особа визнала Переможцем торгів ТОВ «Транс-Лайн ІФ» порушивши пункт 5 Додатку №1 Конкурсної документації, в якому вимагався Документ, що підтверджує повноваження особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису конкурсної документації:
Для юридичних осіб: виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
ТОВ «Транс-Лайн ІФ» в своїй конкурсній пропозиції надав тільки РІШЕННЯ ОДНООСІБНОГО УЧАСНИКА ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНС-ЛАЙН ІФ» (код ЄДРПОУ 40548508), в якому відсутнє підтвердження повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
2. Згідно інформації, яка відображена в Системі електронних закупівель, ТОВ «Транс-Лайн ІФ» завантажив документ Паспорт Маршруту (1).pdf 12.02.2021 11:14, а документ 01.12.2020 (1).pdf було завантажено 15.02.2021 20:55. З цього слідує, що Учаснику було надано більше 24 годин для усунення невідповідностей, чим порушено пункт 8 Конкурсної документації.
3. Згідно глави 58 Цивільного кодексу України договір оренди транспортного засобу між підприємством та фізичною особою повинен бути нотаріально посвідченим. В конкурсній пропозиції ТОВ «Транс-Лайн ІФ» відсутні нотаріально посвідчені договора, що являється порушенням Цивільного кодексу України та Конкурсної документації.
4. В договорах щодо оренди транспортних засобів відсутні акти прийому-передачі. Договір оренди без акту прийому/передачі являється недійсним.
5. Відсутній графік роботи працівників за сумісництвом (який, Ви вимагаєте у вимогах про усунення невідповідностей).
6. Відсутні додатки до Протоколу №75 від 19.02.2021р..
Отже, враховуючи вищезазначену інформацію, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), ФОП Рибак Михайло Васильович вимагає відмінити рішення щодо визначення Переможця, дискваліфікувати ТОВ «Транс-Лайн ІФ» та визнати торги такими, що не відбулися згідно пункту 8 Конкурсної документації, а саме:
- конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- потенційний переможець Конкурсу не надав документи, що вимагались Конкурсною документацією;
- Учасник зазначив у конкурсній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
В разі ігнорування цієї вимоги, можна вважати недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження_Рогатин.pdf 23.02.2021 13:48
- Оскарження_Рогатин.pdf.p7s 23.02.2021 13:48
- Документи до протоколу.pdf 23.02.2021 17:48
Дата подачі:
23.02.2021 13:48
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від 23.02.2021р. № 21 щодо непогодження з рішенням про акцепт ТОВ «Транс-лайн ІФ» в закупівлі UA-2020-12-02-011359-b повідомляємо наступне:
1. Відповідно п. 5. Додатку № 1 Конкурсної документації Учасник надав протокол рішення засновників та виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якій зазначено керівника Забурко С.Я. особою, яка має право вчиняти юридичні дії від імені ТОВ «Транс-лайн ІФ», що відповідає п. 5 Додатку № 1, а саме: інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
2. Відповідно реєстру пропозицій ТОВ «Транс-лайн ІФ», як учасник закупівлі перейшов на кваліфікацію 28.01.2021р.. Конкурсна пропозиція розглядалась на засіданні робочої групи 19.02.2021р., членами робочої групи не зауважено недоліки зазначені у вашій вимозі. У відповідності пп. 1 п 8 Конкурсної документації невідповідності усуваються протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Звертаємо Вашу увагу, що Учаснику ТОВ «Транс –лайн ІФ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, згідно Порядку закупівель ДП «ВО «Карпати» не надсилалось.
3. Щодо відсутності додатків до протоколу про визнання переможцем ТОВ «Транс-лайн ІФ» надсилаємо копії документів, які зазначені в протоколі та не завантажені в електронну систему «Prozorro».
Враховуюче вищевикладене Учасника буде повернуто на етап кваліфікації.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
23.02.2021 17:48
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення по дискваліфікації
Номер:
4ca51830551c4858957b8c4b0332192f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-011359-b.a2
Назва:
Оскарження рішення по дискваліфікації
Вимога:
ФОП Рибак Михайло Васильович не погоджується з рішенням відповідальної особи Укроборонпром ДП «ВО «Карпати» (код ЄДРПОУ 19389809) Дідух Галини Петрівни згідно Протоколу №34 від 28.01.2021р. щодо закупівлі Регулярні спеціальні перевезення Рогатинський напрямок Маршрут №1 Бурштин (Галицький район, Івано-Франківська область) – ДП «ВО «Карпати»- Бурштин (Галицький район, Івано-Франківська область) Маршрут №2 Рогатин (Рогатинський район, Івано-Франківська область) – ДП «ВО «Карпати» - Рогатин (Рогатинський район, Івано-Франківська область) №UA-2020-12-02-011359-b за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.
1. Згідно вище згаданого протоколу відповідальна особа дискваліфікувала ФОП Рибак Михайло Васильович через те, що Учасник в своїй пропозиції надав автотранспорт з меншою кількістю місць для сидіння пасажирів у транспортному засобі з місцем водія по одному маршруту – 60 та по другому маршруту – 58, хоча в конкурсній документації на закупівлю в Додатку №3 та в попередньому протоколі дискваліфікації (Протокол №19 від 18.01.2021р.) вказано по одному маршруту 58, а по другому маршруту – 50 (витяг з Конкурсної документації щодо закупівлі надається):
Отже, Конкурсна пропозиція ФОП Рибак Михайло Васильович відповідає вимогам Додатку №3 конкурсної документації.
2. Щодо проведеної комісійної перевірки матеріально-технічної бази, заявленої в конкурсній пропозиції повідомляємо, що при оцінці відповідальна особа посилається на Наказ Міністерства транспорту України від 06.04.1994р., не вказавши номер даного Наказу та посилання на розділи, пункти чи підпункти, які порушено, що можна вважати порушенням з сторони уповноваженої особи при прийнятті рішення. В акті обстеження матеріально-технічної бази від 26.01.2021р. вказано наступне: «Згідно вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 06.04.94 року виробничо-технічна база (ВТБ) повинна включати сукупність приміщень, споруд, обладнання та інструмента, технічного обслуговування, ремонту та зберігання дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, а також створення необхідних умов для високопродуктивної праці персоналу.
Для того, щоб забезпечити заданий рівень роботоздатності ДТЗ, ВТБ повинна мати у своєму складі засоби, прилади, споруди, допоміжні цехи та обладнання в них, а також складські, побутові, адміністративні та інші будівлі.». В даному випадку комісія, перевіряючи матеріально-технічну базу виносить рішення по вимогах, які застосовуються до виробничо-технічних баз, а не до матеріально-технічних баз, що є невірним при прийнятті кінцевого рішення.
Окремо повідомляємо, що у конкурсній документації №UA-2020-12-02-011359-b вказано, що Учасник для надання послуг повинен дотримуватися вимог передбачених ст. 34 Закону України «Про автомобільний транспорт», дотримуватися вимог п. 32, 47 – 50 ПКМУ №176 від 18.02.1997 року та не прописано жодної інформації щодо вище згаданого Наказу Міністерства транспорту України від 06.09.1994р..
3. Щодо наявного випадку дострокового розірвання договору за результатами проведеного конкурсу, повідомляємо, що згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Згідно додаткової угоди, Договір було розірвано дійшовши спільної згоди.
Для спростування згідно протокольного рішення «ненадійності контрагента» надаємо листи-відгуки щодо співпраці.
Отже, враховуючи вищезазначену інформацію, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), ФОП Рибак Михайло Васильович вимагає відмінити дискваліфікацію (Протокол №34 від 28.01.2021р.), та повернутись до розгляду нашої пропозиції.
В разі ігнорування цієї вимоги, Ми, як учасник цієї закупівлі, використаємо надане нам право звернутися в суд.
Пов'язані документи:
Учасник
- Солід.pdf 01.02.2021 20:23
- ЛИСТ-ВІДГУК ПОЛІГОН.pdf 01.02.2021 20:23
- Оскарження-Рогатин.pdf 01.02.2021 20:23
- Протокол засідання робочої групи.pdf 05.02.2021 11:51
Дата подачі:
01.02.2021 20:23
Вирішення:
Не відповідає кваліфікаційним вимогам
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження дискваліфікації
Номер:
c68141188ad84a5cb11d850db7a1fa50
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-011359-b.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
ФОП Рибак Михайло Васильович не погоджується з рішенням відповідальної особи Укроборонпром ДП «ВО «Карпати» (код ЄДРПОУ 19389809) Дідух Галини Петрівни згідно Протоколу №19 від 18.01.2021р. щодо закупівлі Регулярні спеціальні перевезення Рогатинський напрямок Маршрут №1 Бурштин (Галицький район, Івано-Франківська область) – ДП «ВО «Карпати»- Бурштин (Галицький район, Івано-Франківська область) Маршрут №2 Рогатин (Рогатинський район, Івано-Франківська область) – ДП «ВО «Карпати» - Рогатин (Рогатинський район, Івано-Франківська область) № UA-2020-12-02-011359-b за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.
1. В Протоколі № 19 від 18.01.2021р. зазначено, що Учасником в своїй пропозиції надано автотранспортні засоби з меншою кількістю, що не відповідає вимогам Додатку №3 Конкурсної документації (В Службовій записці, яка завізована інженером по транспорту – Василь Мазурак вказано тільки три автотранспортних засоби).
Звертаємо Вашу увагу, що ФОП Рибак Михайло Васильович в своїй конкурсній пропозиції надав повну інформацію щодо транспортних засобів, а саме:
- Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де вказано 6 (шість) транспортних засобів – автобус VDL JONCHEERE JSD (кількість сидячих місць – 64), автобус NEOPLAN 122 (кількість сидячих місць – 74), автобус VDL BOVA SVR-4000 (кількість сидячих місць – 59), автобус VAN HOOL T-915 ACRON (кількість сидячих місць – 51), автобус SCANIA CR 112H10 (кількість сидячих місць – 56), автобус VAN HOOL T-915 ACRON (кількість сидячих місць – 52). Дана інформація відображена в наступних файлах: 4. Довідка матеріально технічна база.pdf, 5. Тимчасовий VDL JONCHEERE JSD.pdf, 7. Свідоцтво про держ. реєстрацію VDL JONCHEERE JSD.pdf, 8. Тимчасовий Neoplan.pdf, 10. Свідоцтво про держ. реєстрацію NEOPLAN 122.pdf, 11. Тимчасовий BOVA.pdf, 13. Свідоцтво про держ. реєстрацію BOVA.pdf, 14. Тимчасовий VAN HOOL T-915 ACRON.pdf, 16. Свідоцтво про держ. реєстрацію VAN HOOL T-915 ACRON.pdf, 18. Свідоцтво про держ. реєстрацію SCANIA CR 112H10.pdf, 19. Тимчасовий VAN HOOL T-915 ACRON.pdf, 21. Свідоцтво про держ. реєстрацію VAN HOOL T-915 ACRON.pdf, Договір позички № 1 (Вережак).pdf, Договір позички № 2 (Вережак).pdf, Договір позички № 3 (Байдюк).pdf, Договір позички № 4 (Михайлишин).pdf, Договір позички № 5 (Михайлишин).pdf, 21. Роздрук безпека на транспорті.pdf.
2. В Протоколі № 19 від 18.01.2021р. зазначено, що Учасник не надав відповіді про можливість здійснення комісійної перевірки матеріально-технічної бази та автотранспорту згідно листа №1684/16-24 від 22.12.2020р. Даний лист було отримано ФОП Рибак Михайло Васильович засобами електронного зв’язку, але згідно Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851-IV даний документ не являється офіційним, так як на нього не було накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП). ФОП Рибак Михайло Васильович згідно законодавства щодо документообігу з 22.12.2020р. по 23.12.2020р. не отримував оригіналу вищезгаданого листа, а працівники ФОП Рибак Михайло Васильович 23.12.2020р. о 11:30 були готові до комісійної перевірки матеріально-технічної бази та автотранспорту (на сьогоднішній день ФОП Рибак Михайло Васильович готовий до перевірки достовірності даних в будь-який час після узгодження дати та часу (можливо за телефонним дзвінком на моб. номер +380505352450)).
3. В Протоколі №19 від 18.01.2021р. зазначено, що Учасником не було надано копії документів для медичного працівника, що не відповідає вимогам п. 3 Додатку №2 Конкурсної документації. В п. 3 Додатку №2 вказано, що «наявність працівників підтверджується копіями наказів про прийом на роботу або договором, водійських посвідчень, копії документів для лікаря згідно чинного законодавства», що на нашу думку вимагає або наказ або інші документи, зазначені Вами. Згідно Конкурсної документації «У разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності Конкурсній документації шляхом завантаження їх у Систему». Ви нам надали 24 години на виправлення, при цьому не було зазначено нічого щодо диплому медичного працівника, що є некоректним щодо нас, як Учасника. На підтвердження надаємо копію диплому медичного працівника.
4. У Протоколі № 19 від 18.01.2021р. зазначено, що Учасник надав недостовірну інформацію щодо податкового боргу.
Наявність податкового боргу ФОП Рибака Михайла Васильовича є непорозумінням. Оскільки цей борг стосується сплати податку на нерухоме майно за 2019 рік. У своєму друкованому варіанті рішення № 600-19/2018 від 27 липня 2018 року Драгомирчанська сільська рада, зазначила ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за 1 м2 в розмірі 1,00% від мінімальної заробітної плати. Державна фіскальна служба (далі ДФС) здійснила розрахунок податку на нерухоме майно згідно даного рішення, але згідно ХХІІ Сесії VІІ скликання Драгомирчанська сільська рада прийняла рішення №915-22/2020 від 27 серпня 2020 року внести зміни до рішення № 600-19/2018 від 27 липня 2018 року «Про встановлення ставок і пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», встановивши розміри податку на рівні 0,1% від мінімальної заробітної плати, яка станом на 01.01.2020 року становила 4723 грн. 00 коп (копія рішення додається).
Загальна площа об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, які підлягають оподаткуванню ФОП Рибак Михайло Васильович є 1006,2 м2 . ФОП Рибак Михайло Васильович сплатив податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки двома платежами: 10000,00 (Десять тисяч гривень) 29.05.2020 року і 12000,00 (Дванадцять тисяч гривень) 28 жовтня 2020 року. Тому ФОП Рибак Михайло Васильович має всі підстави стверджувати, що податок на нерухоме майно сплачено в повному обсязі. Ми неодноразово зверталися до ДФС щодо даної помилки. Станом на 20.01.2021 р. ДФС розглядає перерахунок податкового зобов’язання ФОП Рибака Рибак Михайло Васильович.
Отже, враховуючи вищезазначену інформацію, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), ФОП Рибак Михайло Васильович вимагає відмінити дискваліфікацію (Протокол № 19 від 18.01.2021р.), та повернутись до розгляду нашої пропозиції.
В разі ігнорування цієї вимоги, Ми, як учасник цієї закупівлі, використаємо надане нам право звернутися в суд.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення (Драгомирчанська с.р.).pdf 20.01.2021 17:48
- Оскарження 20.01.2021.pdf 20.01.2021 17:48
- Медичний працівник.pdf 20.01.2021 17:48
Дата подачі:
20.01.2021 17:48
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
22.01.2021 13:34