• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивна панель INTBOARD GT65 в комплекті з програмним забезпеченням та комплектуючими (ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2020 16:36 - 08.12.2020 01:00
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконне визнання переможцем

Номер: 55250d1e399f4b989c6d88f5bb921bb8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-02-011109-b.c1
Назва: Незаконне визнання переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” не погоджується з кваліфікацією переможцем Фізична особа - підприємець Манжула Володимир Володимирович з наступних підстав: По-перше, у Порівняльній таблиці Учасник ФОП Манжула Володимир Володимирович вказує наступні дані: “Вага нетто, кг: 45 Вага в пакуванні, кг: 55” Але на офіційному сайті учасника щодо таких Інтерактивних панелей вказана інша інформація,а саме: 1. “Вага 42 кг Вес, кг 43” Посилання для перевірки: https://eduboard.in.ua/store/interaktivnaya-panel-iboard-65-djujmov-diagonal-dve-os-iboard-ip-65-va-5/ 2. “Вес, кг 42” Посилання для перевірки: https://eduboard.in.ua/store/interaktivnaya-panel-iboard-65-djujmov-diagonal-dve-os-iboard-ip-65-va-8-7g-pc-i5-8-256ssd/ Для з’ясування достовірності таких даних нами також було перевірено цю інформацію на популярних інтернет-ресурсах і встановлено наступне: “ Вага, кг: 58” Посилання: https://rozetka.com.ua/ua/203214943/p203214943/characteristics/ https://prom.ua/ua/p1288726551-interaktivnaya-panel-iboard.html? Таким чином, Учасник ФОП Манжула Володимир Володимирович надав інформацію, яка не відповідає дійсності і надав неправдиві відомості щодо запропонованого товару. По-друге, за вказаними вище інтернет-посиланнями було встановлено, що запропоновані Учасником Інтерактивні панелі мають контрастність 5000:1. АЛЕ в Порівняльній таблиці Учасник ФОП Манжула Володимир Володимирович чомусь зазначив знову ж таки іншу інформацію: “Контрастність 5000:1”. Зрозуміло, що різниця у таких даних не є сутєвою, але вона свідчить про те, що Учасник ФОП Манжула Володимир Володимирович свідомо надав недостовірну інформацію, чим порушив чинне законодавство України. По-третє, в документі Інформація про учасника в п. 9 Вид діяльності Учасник ФОП Манжула Володимир Володимирович вказує “оптова торгівля”, але згідно КВЕД такого виду дільяності не існує. Також відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, поданого Учасником, дана інформація є неправильною. Учасник повинен був зазначити основний вид діяльності або перелічити всі згідно Витягу, обов’язково вказавши точні та правильні найменування. Отже, Учасником було допущено порушення, яке не може вважатися формальною помилкою. На підставі вищевказаного пропозиція ФОП Манжула Володимир Володимирович підлягає негайному перегляду та дискваліфікації. Визнання переможцем Учасника ФОП Манжула Володимир Володимирович є незаконним та грубо порушує принципи здійснення державних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається Замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту ч. 7 ст. 14 у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях, оприлюднених Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Разом з тим, з метою дотримання принципу прозорості, замовник звертає увагу учасника на те, що в складі пропозиції ФОП Манжула В.В. наявна Порівняльна таблиця «Технічні та якісні характеристики на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Інтерактивна панель IBOARD 65″ в комплекті з програмним забезпеченням та комплектуючими» згідно якої дотримано усіх вимог, які встановлені замовником в тендерній документації, зокрема в технічній частині. Таким чином, відповідно до вищенаведеного, вимога щодо усунення порушення, які виникли під час проведення спрощеної закупівлі, не підлягає розгляду та задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.12.2020 13:19