-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Газове паливо (природний газ)
Завершена
987 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 876.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 876.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2020 16:03 - 14.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено
щодо дискримінаційних умов
Номер:
c0f579af48294f4aa0aaa8fe53957fc4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-002607-a.b1
Назва:
щодо дискримінаційних умов
Вимога:
вимога до замовника про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Бобровицька міська рада.pdf 07.12.2020 19:25
- протокол 102.pdf 09.12.2020 15:47
Дата подачі:
07.12.2020 19:25
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу UA-2020-12-02-002607-a.b1 повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 1.1.15 підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: «Довідку органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, що датована місяцем подання тендерної пропозиції, з метою запобігання необґрунтованого заниження (демпінгу) ціни тендерної пропозиції. Учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на природний газ протягом дії Договору. У випадку формування Учасником цінової пропозиції за нижчими цінами, ніж зазначено у довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, що датована місяцем подання тендерної пропозиції, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника».
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи високий рівень стратегічної важливості товару, що закупається, з метою отримання максимуму інформації про учасників процедури закупівлі для того, щоб впевнитися в їх надійності, та задля упередження подання Учасниками недостовірної інформації про можливість поставки товару за завідомо низькими, неринковими, демпінговими цінами, а також користуючись наданим чинним Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) правом, нами як Замовником було встановлено у Тендерній документації вимогу щодо надання довідки про ціну (ціни) на природний газ.
У ст. 5 Закону визначено принципи здійснення публічних закупівель. Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до ч.3 ст. 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Таким чином, нами як Замовником встановлено однакові вимоги до всіх потенційних учасників закупівлі, а також опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Тендерну документації та усі додатки до неї. Отже, будь-який потенційний учасник має можливість ознайомитися із вимогами до тендерної пропозиції. А тому, Замовником додержано всіх принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі і принцип недискримінації.
Крім того, у поданій вимозі жодним чином не обгрунтовано чому саме вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки про ціну (ціни) на природний газ вважається дискримінаційною. Дискримінація – це встановлення у тендерній документації особливих (специфічних) вимог, які можуть виконати тільки деякі учасники торгів. Проте, отримати довідку з інформацією про рівень цін на природний газ може будь-яка особа, а тому ця вимога не обмежує коло потенційних учасників відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що нами не встановлено у тендерній документації чіткого переліку установ та організацій, які можуть надавати таку довідку про рівень цін на природний газ. Тобто, потенційні учасники закупівлі жодним чином не обмежені у праві отримати зазначену довідку у будь-якій організації чи установі, яка здійснює діяльність щодо надання інформації про рівень цін та/або коливання ціни на природний газ. А тому, учасники самостійно обирають таку організацію для отримання довідки на найбільш вигідних для них умовах.
Замовником не встановлюється інших конкретних обов’язкових вимог до довідки органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ. Дана довідка може містити, наприклад, середню ціну на природний газ, або діапазон цін на природний газ (від найнижчої до найвищої або навпаки) на території України тощо. Більше того, вимогами тендерної документації потенційний учасник не позбавлений права отримати довідку про рівень цін на природний газ, яка буде відображати, окрім ціни інших постачальників або ціни ресурсу, безпосередньо ціну (ціни) учасника закупівлі, за якою (якими) учасником здійснюється постачання природного газу.
Враховуючи все вищевикладене, підстави для задоволення вимоги UA-2020-12-02-002607-a.b1 відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено