-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з постачання теплової енергії
Місцезнаходження замовника - м. Рівне, вул. Київська 60, 33027. Категорія - 3. Підприємства, установи, організації, Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Торги не відбулися
4 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 45 000.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2020 15:55 - 14.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
be93255f310a4af58b433f29144b33d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-006241-c.a3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
02.12.2020р. Рішенням тендерного комітету Комунальне підприємство «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради (надалі - Замовник) розпочато процедуру відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) (надалі - Процедура закупівлі).
12.01.2021 року на офіційному порталі Уповноваженого органу «ПроЗорро» опубліковано протокол тендерного комітету Комунальне підприємство «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради" (далі - Замовник) від 06.01.2021р., згідно якого відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «Рівнетеплосервіс».
Пропозицію ТОВ «Енергозбереження Рівне» протоколом №6 від 18.01.2021 року було визнано як таку що відповідає всім вимогам тендерної документації, визначено ТОВ «Енергозбереження Рівне» переможцем у процедурі відкритих торгів, для закупівлі послуги з постачання теплової енергії згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, на 2021 р., UA-2020-12-02-006241-c.
ПП «Рівнетеплосервіс» вважає, що Замовником порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
1. Щодо порушення строків оприлюднення інформації
Рішенням тендерного комітету №1 анульовано Переможця Приватне підприємство
«Рівнетеплосервіс» та відхилено його тендерну пропозицію, подану на участь у процедурі відкритих торгів для закупівлі теплової енергії згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, закупівля № UA-2020-12-02-006241-е на підставі п.З ч.І статті 31 Закону, оскільки він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Відповідно до ч. 2 статті 31 Закону “Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.”
Крім того, відповідно до ч.9 п.1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Інформацію про відхилення тендерної пропозиції Переможця необхідно було оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення. Оскільки Рішення про відхилення прийнято 06.01.2021 року, наступний день, коли необхідно було оприлюднити зазначену інформацію припадав на 07.01.2021 року.
Фактично протокол відхилення тендерної пропозиції Переможця Приватного підприємства «Рівнетеплосервіс» оприлюднено в електронній системі закупівель лише 12.01.2021 року о 13:56 год, чим порушено вимоги ч.2 статті 31 та ч.9 п.1 статті 10 Закону.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відтак, з огляду на порушення строків у сфері публічних закупівель, наявні підстави для відміни процедури закупівлі.
Тобто, вказані порушення є підставою для відміни процедури публічної закупівлі теплової енергії згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, закупівля № UA-2020-12-02-006241-е на підставі п.2 ч.І статті 32 Закону у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, через порушення строку оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції згідно із ч.2 ст.31 та ч.9 п.1 статті 10 Закону.
Крім цього, Скаржник не погоджується з рішенням про визначення Переможця процедури закупівлі, виходячи з наступного:
2. Щодо неповного надання документів на підтвердження кваліфікаційного критерію
Відповідно до п.1.1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Згідно з п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасником встановлені кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Перелік згідно форми (Додаток 5).
На підтвердження зазначеного критерію Учасник має надати не менше однієї копії договору із переліку, вказаного у цьому додатку.
У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема:
Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у якій міститься інформація про два договори; (Файл 03.1 Додаток 5 Довідка про наявність досвіду.pdf);
Договір №07/2019 про надання теплової енергії від 18.01.2019р. (файл 03.1 Договір Вище професійне училище №22 м.Сарни.pdf);
Договір про закупівлю теплової енергії №41/2019 від 06.02.2019р. (файл 03.1 Договір Квасилівський проф ліцей.pdf)
Невід'ємною частиною договору є його додатки та додаткові угоди (п.8.1. Договору №07/2019 про надання теплової енергії від 18.01.2019р.).
На офіційному порталі Уповноваженого органу «ПроЗорро» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-29-001117-c) опубліковано аналогічний договір № 07/2019 від 18.01.2019 та інформацію про те, що до такого договору ТОВ «Ененргозбереження Рівне» уклало з із Вище професійне училище №22 м. Сарни щонайменше дев’ять додаткових угод та завантажено сканкопії цих документів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-29-001117-c).
Під часу участі ТОВ «Ененргозбереження Рівне» в закупівлі UA-2020-12-02-006241-c до тендерної пропозиції учасника надано лише копію договору договір № 07/2019 від 18.01.2019 із додатками. Однак укладені додаткові угоди №№1-9 до договору № 07/2019 від 18.01.2019 учасником не надані.
Отже учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію надано документ не в повному обсязі, що є порушенням встановлених замовником у тендерній документації та ст.ст.16, 22 Закону вимог. Час на усунення даної невідповідності Замовником не надавався. Тому пропозиція ТОВ «Енергозбереження Рівне» підлягала відхиленню Замовником.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції Переможця, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
3. Щодо відсутності листа-пояснення про надання нечинної довідки
Додатком 8 п. 1 Тендерної документації встановлено, що для юридичних осіб подається копія довідки про взяття на облік платника податку.
Учасник в складі пропозиції надав довідку про взяття на облік платника податків від 05.03.2012 №18-226/9415 форми №4-ОПП (файл - 04 Довідка про взяття на облік ПДВ.pdf).
Відповідно до п. 4 наказу Мінфіну від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість»:
з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом:
- довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, а саме відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидентів, уповноваженим особам договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи, управителям майна, інвесторам (операторам) за угодами про розподіл продукції, виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, дипломатичним місіям, військовим частинам та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність);
Відомості про учасника включаються до Єдиного державного реєстру, а тому по відношенню до них даний пункт має місце.
Відтак, довідка про взяття на облік платника податків від 05.03.2012 №18-226/9415 форми №4-ОПП, яку надав учасник, втратила чинність.
Натомість примітками до Додатку №8 Тендерної документації вказано, що у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно законодавства складати, якийсь з вказаних документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. В складі пропозиції не міститься листа-пояснення щодо надання нечинної довідки про взяття на облік платника податків.
4. Непідтвердження Переможцем наявності фінансової спроможності
Пуктом 4 (I) розділу 5 Тендерної документації встановлено наступну вимогу для учасника: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, який відповідає очікуваній вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини).
В складі пропозиції учасником не була надана підтверджуюча інформація.
Зважаючи на це, Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначив : «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, який відповідає очікуваній вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини) – відсутня фінансова звітність за 2020 р».
14 січня 2021 учасник завантажив файл «Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва Енергозбереження Рівне.pdf». Однак, учасником була надана не річна звітність як того вимагав Замовник, а звітність за 9 місяців. Натомість примітками до Додатку №8 Тендерної документації вказано, що у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно законодавства складати, якийсь з вказаних документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. В складі пропозиції не міститься листа-пояснення щодо надання фінансової звітності за 9 місяців, а не річної.
Отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та є такою, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель.
5. Щодо ненадання Учасником інформації про субпідрядників
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до п. 8 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, у разі залучення субпідрядника/співвиконавця, учасник має зазначити повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
В порушення вищезгаданих вимог учасник ТОВ «Енергозбереження Рівне» у складі тендерної документації не надав інформацію щодо субпідрядника/співвиконавця якого планує залучати до постачання послуг, інформація щодо того, що Учасник не планує залучати до виконання договору третіх осіб, учасником також не надано. Відтак, дана вимога учасником проігнорована.
___________________________
Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні Закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Частиною 18 ст. 18 встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) або про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації-), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, відповідно до ст.31 Закону, керуючись ст. 18 Закону.
ПРОСИМО:
1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі UA-2020-12-02-006241-c;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Комунальне підприємство «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради (Замовником) норм Закону України «Про публічні закупівлі» в процесі здійснення процедури закупівлі UA-2020-12-02-006241-c (зокрема при розгляді тендерних пропозицій учасників), зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення ТОВ «Енергозбереження Рівне» переможцем процедури відкритих торгів та про намір укласти договір з ТОВ «Енергозбереження Рівне» за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги з постачання теплової енергії) за ідентифікатором UA-2020-12-02-006241-c та зобов’язати Замовника прийняти нове рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергозбереження Рівне»;
3. Зобов’язати Замовника відмінити тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (п. 2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 28.01.2021 11:55
- Платіжне доручення.pdf 28.01.2021 12:03
- Доповнення до скарги.pdf 28.01.2021 15:03
- рішення від 01.02.2021 №1677.pdf 02.02.2021 10:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.02.2021 №2403.pdf 11.02.2021 12:06
- рішення від 10.02.2021 №2403.pdf 15.02.2021 21:07
- Пояснення на скаргу.pdf 04.02.2021 17:32
- Лист щодо надання роз'яснення ДП ПРОЗОРО 06.01.2021.pdf 04.02.2021 17:32
- Повідомлення про вручення поштового відправлення.pdf 04.02.2021 17:33
- Скрін анулювання.pdf 04.02.2021 17:33
- Пояснення АКУ на скаргу по закупівлі теплової енергії.docx 04.02.2021 17:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.01.2021 15:44
Дата розгляду скарги:
10.02.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.02.2021 10:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.02.2021 21:07
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині порушення строків оприлюднення інформації або розгляду тендерної пропозиції (ч.1-2 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення)
Номер:
06cd80866ca8481b8f5d261c5e2b6f38
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-006241-c.c2
Назва:
Порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині порушення строків оприлюднення інформації або розгляду тендерної пропозиції (ч.1-2 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення)
Вимога:
Замовником порушено строки оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції відповідно до ч.2 статті 31 Закону по тендеру для закупівлі теплової енергії згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, закупівля № UA-2020-12-02-006241-с.
Інформацію про відхилення тендерної пропозиції Переможця необхідно було оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення. Оскільки Рішення про відхилення прийнято 06.01.2021 року, наступний день, коли необхідно було оприлюднити зазначену інформацію припадав на 07.01.2021 року. Проте, Протокол відхилення тендерної пропозиції Переможця Приватного підприємства «Рівнетеплосервіс» оприлюднено в електронній системі закупівель лише 12.01.2021 року о 13:56год, чим порушено ч.2 статті 31 Закону.
Просимо усунути порушення відповідно до вимог ЗУ Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.01.2021 12:56
Вирішення:
Процедура відкритих торгів на закупівлю теплової енергії згідно ДК 021:2015 «ЄЗС» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, №UA-2020-12-02-00-6241-с проведена згідного ЗУ «Про публічні закупівлі». 23.12.2020 р. переможцем у процедурі відкритих торгів на закупівлю теплової енергії згідно ДК 021:2015 «ЄЗС» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, №UA-2020-12-02-00-6241-с було обрано Приватне підприємство «Рівнетеплосервіс». У зв’язку з тим, що Переможець Приватне підприємство «Рівнетеплосервіс» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, 06.01.2021 р. Тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Переможця Приватне підприємство «Рівнетеплосервіс». 06.01.2021 р. на майданчику E-Tender розпочато процедуру анулювання переможця, але враховуючи те, що Учасником було подано тендерну пропозицію з аномально низькою ціною, система майданчика повторно повертає учасника на стадію кваліфікації учасника. У зв’язку з цим, приєднати протокол рішення від 06.01.2021 р. можливо тільки 12.01.2021 р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині порушення строків оприлюднення інформації або розгляду тендерної пропозиції (ч.1-2 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення)
Номер:
fbf88279259f41e582524e79f63abba2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-006241-c.c1
Назва:
Порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині порушення строків оприлюднення інформації або розгляду тендерної пропозиції (ч.1-2 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення)
Вимога:
Замовником порушено строки оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції відповідно до ч.2 статті 31 Закону по тендеру для закупівлі теплової енергії згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, закупівля № UA-2020-12-02-006241-с
Інформацію про відхилення тендерної пропозиції Переможця необхідно було оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення. Оскільки Рішення про відхилення прийнято 06.01.2021 року, наступний день, коли необхідно було оприлюднити зазначену інформацію припадав на 07.01.2021 року. Проте, Протокол відхилення тендерної пропозиції Переможця Приватного підприємства «Рівнетеплосервіс» оприлюднено в електронній системі закупівель лише 12.02.2021 року о 13:56год, чим порушено ч.2 статті 31 Закону
Просимо усунути порушення відповідно до вимог ЗУ Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.01.2021 11:17
Опис причини скасування:
допущена технічна помилка у формуванні тексту вимоги
Дата скасування:
20.01.2021 12:58
Скарга
Виконана замовником
Замовником безпідставно та неправомірно було відмінено Закупівлю
Номер:
011b77cbbce8439f9c6abb85e795f888
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-006241-c.a4
Назва:
Замовником безпідставно та неправомірно було відмінено Закупівлю
Скарга:
Вважаємо, що Замовником безпідставно та неправомірно було відмінено Закупівлю, чим грубо порушив норми закону, а також права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_РОДЛ.doc 26.02.2021 11:20
- Скарга РОДЛ.pdf 26.02.2021 11:20
- Новый документ 2021-03-26 16.00.14.pdf 26.03.2021 16:04
- Новый документ 2021-03-26 15.43.57.pdf 26.03.2021 16:03
- Протокол № 114.pdf 26.03.2021 15:53
- Відповідь на скаргу (3).docx 05.03.2021 13:43
- Відповідь на скаргу.pdf 05.03.2021 13:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2021 №4884.pdf 15.03.2021 20:23
- рішення від 12.03.2021№4884.pdf 17.03.2021 18:50
- рішення від 02.03.2020№3858+лист замовнику.pdf 03.03.2021 17:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2021 12:36
Дата розгляду скарги:
12.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.03.2021 17:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.03.2021 18:50
Дата виконання рішення Замовником:
26.03.2021 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Антимонопольного комітету України №4884-р/пк-пз від 12.03.2021 року виконано (скасовано рішення про відміну процедури відкритих торгів на закупівлю послуги з постачання теплової енергії)