-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском)
Закуповуються послуги на 2021 рік; місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування
Торги не відбулися
6 916 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 69 169.00 UAH
мін. крок: 1% або 69 169.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2020 15:41 - 29.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення (дії) Замовника
Номер:
d019e216e31446c8b14856f081dd4457
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-002469-a.b5
Назва:
Скарга на рішення (дії) Замовника
Скарга:
07 травня 2021 р. Вих.№ 663
Уповноважений орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель,
03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита
В.Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12,
www.amcu.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 00032767
Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради,
54003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1,
тел.: (0512) 24-70-58,
alla170283@ukr.net
код ЄДРПОУ: 05410582
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1»,
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв,
вул. Шнеєрсона, 4/4,
тел.: (0512) 59-27-50,
kontora44@meta.ua,
код ЄДРПОУ: 34889374
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-02-002469-a ● 5a902499d896458489e8562699837620
СКАРГА
на прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси товариства з обмеженою відповідальність «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1» під час проведення процедури закупівлі «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) 90610000-6 (manual cleaning of streets, sidewalks and public transport stops from dirt, leaves, snow and ice, sanding)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за
№ UA-2020-12-02-002469-a
Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) проводиться процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) 90610000-6 (manual cleaning of streets, sidewalks and public transport stops from dirt, leaves, snow and ice, sanding)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-12-02-002469-a.
Пропозиції по означеній закупівлі подали такі учасники: ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1» (Скаржник) та Фізична особа-підприємець Кажанова Наталя Вікторівна.
1 лютого 2021 року Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 16 засідання тендерного комітету адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради, у якому члени тендерного комітету одноголосно вирішили «Визнати Переможцем торгів ТОВ «Центральний 1» з предмету: 90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-02-002469-a, пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Центральний 1». Направити електронною поштою вищезазначене рішення Переможцю».
Однак, вже 19 лютого 2021 року Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 26 засідання тендерного комітету адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради, у якому члени тендерного комітету одноголосно вирішили «Відмінити торги з предмету: 90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-02-002469-a».
Ми не погодилися з цим, оскільки були впевнені, що Замовник лише намагався протиправно відмінити означену процедуру закупівлі з формальної підстави, яка аж ніяк не свідчила про відсутність подальшої потреби в закупівлі ним відповідних послуг взагалі.
Отже, ми були вимушені звернутися до Уповноваженого органу оскарження – Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за захистом наших прав та законних інтересів у означеній закупівлі шляхом подання відповідної скарги № UA-2020-12-02-002469-a.a3.
За наслідками розгляду нашої скарги № UA-2020-12-02-002469-a.a3 Уповноваженим органом оскарження було прийнято рішення № 4575-р/пк-пз від 10.03.2021 року, у якому було зобов’язано Замовника: «скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-12-02-002469-a».
Таким чином, завдяки Уповноваженому органу оскарження – Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було захищено наші права та законні інтереси в означеній закупівлі.
Однак, вже 24.03.2021 року Замовник знову зробив спробу безпідставно відмінити означену процедуру закупівлі. У оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протоколі № 37 засідання тендерного комітету адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради, члени тендерного комітету знову одноголосно та безпідставно вирішили «Відмінити торги з предмету: 90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-02-002469-a».
Ми знову не погодилися з цим та знову були вимушені звернутися до Уповноваженого органу оскарження – Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за повторним захистом наших прав та законних інтересів у означеній закупівлі шляхом подання відповідної скарги № UA-2020-12-02-002469-a.a4.
За наслідками розгляду нашої скарги № UA-2020-12-02-002469-a.a4 Уповноваженим органом оскарження було прийнято рішення № 8231-р/пк-пз від 16.04.2021 року, у якому було повторно зобов’язано Замовника: «скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-12-02-002469-a.».
Таким чином, знов таки завдяки Уповноваженому органу оскарження – Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель повторно було захищено наші права та законні інтереси в означеній закупівлі.
Однак, Замовник на цьому не припинив свої підступні спроби порушити наші права та законні інтереси в цій закупівлі.
Так, 29.04.2021 року Замовник відхиляє нашу тендерну пропозицію та оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 64 засідання тендерного комітету адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради, у якому підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції значиться: «За результатами розгляду встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Центральний 1» є такою, строк дії якої закінчився. Відповідно до абзацу 3 п. 2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона є такою, строк дії якої закінчився. Керуючись абз. 3 п. 2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», головою тендерного комітету Ужвою А.А. внесена пропозиція відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Центральний 1», як таку, строк дії якої закінчився.».
Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що вищезазначені рішення (дії) Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції у закупівлі «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) 90610000-6 (manual cleaning of streets, sidewalks and public transport stops from dirt, leaves, snow and ice, sanding)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-12-02-002469-a – є неправомірними та такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і порушують наші права та законні інтереси.
Підставою подання цієї скарги є наше непогодження з черговим незаконним рішенням Замовника, у цей раз – про відхилення нашої тендерної пропозиції.
З огляду на вищевикладене, наводимо обґрунтування наявності порушених наших прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішень (дій) Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
По-перше, у вищезазначеному Протоколі № 64 засідання тендерного комітету адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради, Замовником наведено хибну інформацію, що наче наша тендерна пропозиція є такою, «строк дії якої закінчився». Ця інформація щонайменше не відповідає дійсності, оскільки 01.04.2021 року нами було надіслано Замовнику лист про продовження нами строку дії поданої нами тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції до 30.06.2021 року у відповідній закупівлі (копія додається). 02.04.2021 року нами було оприлюднено інформацію про продовження строку дії поданої нами тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції до 30.06.2021 року в електронній системі закупівель (Погодження продовжити строк дії пропозиції, завантажено 02 квітня 2021 о 14:24).
Таким чином, нашу тендерну пропозицію не можна вважати такою, строк дії якої закінчився.
По-друге, у Протоколі № 64 засідання тендерного комітету адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради, Замовник зазначає за підставу для відхилення нашої тендерної пропозиції – абзац 3 п. 2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» – «Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона є такою, строк дії якої закінчився». Однак, абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Наша тендерна пропозиція не викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією, а отже Замовник неправомірно її відхилив із зазначеної підстави, чим порушив вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищезазначене, ми вже втретє вимушені звернутися до Уповноваженого органу оскарження – Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за захистом наших прав та законних інтересів у означеній закупівлі.
Отже, з метою захисту наших прав та законних інтересів у цій закупівлі просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати протиправне рішення про безпідставне відхилення нашої тендерної пропозиції, оформлене Протоколом № 64 засідання тендерного комітету адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради від 29.04.2021 року, у закупівлі «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) 90610000-6 (manual cleaning of streets, sidewalks and public transport stops from dirt, leaves, snow and ice, sanding)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-12-02-002469-a.
Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» належна плата за подання цієї скарги здійснена через електронну систему закупівель.
Додаток:
1)Протокол №64 засідання ТК від 29.04.2021 р. - 2 арк.;
2)Погодження продовжити строк дії пропозиції, вих. №535 – 1 арк.;
3)Зміни №1 до банківської гарантії № G1220/7997 від 28.12.2020 р. – 1 арк.
Генеральний директор ТОВ «Центральний 1» С.О.Герасименко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Вих.663 07.05.2021 15:32
- Скарга_Вих.663_текст 07.05.2021 15:32
- Підтвердження до скарги_Вих. 663 01.06.2021 16:04
- Підтвердження до скарги_Вих. 663_текст 01.06.2021 16:04
- рішення від 12.05.2021 № 10371 + лист Замовнику.pdf 13.05.2021 10:05
- інформація про перенесення розгляду скарги від 24.05.2021 № 9175.pdf 27.05.2021 16:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 № 12596.pdf 07.06.2021 17:57
- рішення від 04.06.2021 № 12596.pdf 09.06.2021 20:44
- відповідь на скаргу 18.05.2021 13:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 15:38
Дата розгляду скарги:
24.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.05.2021 10:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.06.2021 20:44
Скарга
Скасована
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ Центральний 1
Номер:
755abd775b64412a85f955e3450a8621
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-002469-a.c2
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ Центральний 1
Скарга:
До Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45
Замовник
(рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються):
АДМІНІСТРАЦІЯ ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
54003. Миколаївська обл., м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 1
Суб’єкт оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЖАНОВА НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА
2766112262
54003, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв,
вул.Столярна, буд. 13
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-02-002469-a
СКАРГА
(в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Замовником: АДМІНІСТРАЦІЯ ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою № UA-2020-12-02-002469-a на закупівлю послуг - 90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском).
19 січня 2021 року об 11:28 аукціон було завершено.
25.01.2021 року Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол 15 від 25.01.2021 про продовження строку розгляду пропозицій ТОВ «Центральний-1» до 20 робочих днів.
01.02.2021 року Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол 16 від 01.02.2021 про визначення Переможцем торгів ТОВ «Центральний-1» пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації.
Користуючись правом на оскарження рішення Замовника, прийнятого 01.02.2021р., ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЖАНОВА НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА вважає таке рішення неправомірним з наступних причин.
ПО-ПЕРШЕ пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено «повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА НА ПІДПИСАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Учасником ТОВ «Центральний 1» у складі тендерної пропозиції було надано лише один документ «Підтвердження повноважень посадової особи.pdf“ (витяг з протоколу №29/08-1) загальних зборів учасників «наділити генерального директора ТОВ «Центральний 1» Герасименка Сергія Олександровича ПОВНОВАЖЕННЯМИ ЩОДО ПІДПИСУ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСТІ У ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ ТА ЗАСВІДЧЕННЯ КОПІЙ ДОКУМЕНТІВ». Документів, які б ПІДТВЕРДЖУВАЛИ ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА НА ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ у складі пропозиції надано НЕ БУЛО. Крім того, п.9.4.14. Статут ТОВ «Центральний 1» (документ «Скан-копія Статуту.pdf» до компетенції загальних зборів учасників належить питання надання згоди на вчинення значного правочину. Однак таку згоду в складі тендерної пропозиції надано НЕ БУЛО.
Крім того, звертаємо увагу органу оскарження, що за процедурами закупівлі (UA-2020-12-17-011778-c та UA-2020-12-17-002800-а) Замовник, АДМІНІСТРАЦІЯ ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відхилив пропозицію Учасника ТОВ «Центральний 1» саме з підстави ненадання ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПОВНОВАЖЕННЬ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА НА ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
ПО ДРУГЕ, додатком 1 до тендерної документації передбачене надання Листа-відгуку від організації, з якою виконувався наданий аналогічний договір (З ОБОВ'ЯЗКОВИМ ЗАЗНАЧЕННЯМ У ЛИСТІ (АХ) ВІДГУК(АХ) ХАРАКТЕРИСТИКУ УЧАСНИКА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВИКОНАНИХ РОБІТ (НАДАНИХ ПОСЛУГ)). У документі, що наданий учасником ТОВ «Центральний 1» «Відповідність кваліфікаційним критеріям_2_досвід.pdf» стор. 33 – відгук №1219/04.01-18 від 10.09.2020, НЕ ЗАЗНАЧЕННА ХАРАКТЕРИСТИКА УЧАСНИКА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВИКОНАНИХ РОБІТ (НАДАНИХ ПОСЛУГ)).
03.02.2021р. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЖАНОВА НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА розмістила вимогу , щодо відміни відмінити рішення Замовника від 01.02.2020р. (протокол № 16) про визнання переможцем торгів ТОВ «Центральний 1».
Однак 09.02.2021р. Замовник не задовільнив вимогу з формальних підстав.
Враховуючи усе вищезазначене, можна стверджувати, що пропозиція учасника ТОВ «Центральний 1» не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до п. 17 ч.1 ст. 1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Статтею 18 Закону визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
З огляду на вищевикладене, беручи до уваги необ’єктивність та упередженість дій Замовника при оцінці пропозицій Учасників та визначенні переможця, користуючись правом на оскарження рішення та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі з боку Замовника - АДМІНІСТРАЦІЯ ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
3. Зобов’язати Замовника, АДМІНІСТРАЦІЯ ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, скасувати рішення 01.02.2021 року (Протокол 16 від 01.02.2021р.) про визнання переможцем ТОВ «Центральний 1».
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
КАЖАНОВА НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА ____________________________
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника.pdf 11.02.2021 21:01
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
11.02.2021 21:53
Вимога
Є відповідь
Щодо порушення ЗУ "Про публічні закупілві"
Номер:
19c8db8aab2b4e538b3f01675440b496
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-002469-a.a1
Назва:
Щодо порушення ЗУ "Про публічні закупілві"
Вимога:
01.02.2021р. Замовником прийняте рішення (протокол № 16) про те що тендерна пропозиція ТОВ «Центральний 1» відповідає вимогам тендерної документації та про визнання переможцем торгів ТОВ «Центральний 1». Вважаємо, що дане рішення Замовника є безпідставним з наступних причин. ПО-ПЕРШЕ пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено «повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА НА ПІДПИСАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Учасником ТОВ «Центральний 1» у складі тендерної пропозиції було надано лише один документ «Підтвердження повноважень посадової особи.pdf“ (витяг з протоколу №29/08-1) загальних зборів учасників «наділити генерального директора ТОВ «Центральний 1» Герасименка Сергія Олександровича ПОВНОВАЖЕННЯМИ ЩОДО ПІДПИСУ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСТІ У ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ ТА ЗАСВІДЧЕННЯ КОПІЙ ДОКУМЕНТІВ». Документів, які б ПІДТВЕРДЖУВАЛИ ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА НА ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ у складі пропозиції надано НЕ БУЛО. Крім того, п.9.4.14. Статут ТОВ «Центральний 1» (документ «Скан-копія Статуту.pdf» до компетенції загальних зборів учасників належить питання надання згоди на вчинення значного правочину. Однак така згода в складі тендерної пропозиції надано НЕ БУЛО ПО ДРУГЕ, додатком 1 до тендерної документації передбачене надання Листа-відгуку від організації, з якою виконувався наданий аналогічний договір (З ОБОВ'ЯЗКОВИМ ЗАЗНАЧЕННЯМ У ЛИСТІ (АХ) ВІДГУК(АХ) ХАРАКТЕРИСТИКУ УЧАСНИКА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВИКОНАНИХ РОБІТ (НАДАНИХ ПОСЛУГ)). У документі, що наданий учасником ТОВ «Центральний 1» «Відповідність кваліфікаційним критеріям_2_досвід.pdf» стор. 33 – відгук №1219/04.01-18 від 10.09.2020, НЕ ЗАЗНАЧЕННА ХАРАКТЕРИСТИКА УЧАСНИКА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВИКОНАНИХ РОБІТ (НАДАНИХ ПОСЛУГ)). На підставі викладеного, та керуючись ст.31 Закону «Про публічні закупівлі» та п.3 розділу «оцінка тендерних пропозицій» вимагаємо відмінити рішення Замовника від 01.02.2020р. (протокол № 16) про визнання переможцем торгів ТОВ «Центральний 1». В ПРОТИВНОМУ ВИПАДКУ, МИ БУДЕМО ВИМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ЗІ СКАРГОЮ ДО АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу 09.02.2021 16:57
Дата подачі:
03.02.2021 23:37
Вирішення:
необгрунтована та не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення про відміну торгів
Номер:
88b909c178824778b40d6f0a1908726a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-002469-a.a4
Назва:
Скарга на рішення про відміну торгів
Скарга:
01 квітня 2021р. Вих. № 534
Уповноважений орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель,
03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита
В. Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12,
www.amcu.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 00032767
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1»,
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв,
вул. Шнеєрсона, 4/4,
тел.: (0512) 59-27-50,
E-mail: kontora44@meta.ua,
код ЄДРПОУ: 34889374
Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради,
540003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1,
тел.: (0512) 24-70-58,
E-mail: alla170283@ukr.net
код ЄДРПОУ: 05410582
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-02-002469-a
СКАРГА
на рішення (дії) Замовника про відміну торгів
Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) через процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою проводиться закупівля послуги ДК 021:2015: 90610000-6 «Ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском».
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-12-02-002469-а.
Пропозиції по означеній закупівлі подали два Учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1» (далі – ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», Скаржник), і Фізична особа-підприємець Кажанова Н.В.
Обидва учасника були допущені Замовником до електронного аукціону (протокол прекваліфікаціїї від 13.01.2021 р.), а 19 січня 2021 р. відбувся електронний аукціон, за результатами якого ТОВ «Центральний 1» запропонував найбільш економічно вигідну цінову пропозицію закупівлі вказаної послуги – 6 081 661 грн. 81 коп.
Тендерний комітет Замовника визначив ТОВ «Центральний 1» Переможцем торгів і прийняв рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (протокол №16 від 01.02.2021 р.).
ТОВ «Центральний 1» у встановлені Законом і вимогами Замовника терміни надав документи, які повинні надаватись Переможцем процедури закупівлі, оприлюднивши їх в електронній системі закупівель.
Після завершення періоду оскарження, 12 лютого 2021 р. Замовнику було надано підписаний з нашої сторони Договір про закупівлю у трьох примірниках та, згідно з вимогами ст.41 Закону, документи, що підтверджують право підписання договору.
Уповноважена особа Замовника Договір не підписала, а 19.02.2021 р. Замовник оприлюднив в електронній системі закупівлі рішення про відміну торгів (протокол №26 від 19.02.2021 р.)
Причина відміни (з протоколу) у тому, що «при підготовці технічного завдання не було враховано послуги з миття та фарбування урн для сміття, тому потреба в закупівлі послуг саме за таким видом та таким змістом, як зазначено в процедурі закупівлі - 90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском), відсутня. У зв’язку з цим, торги за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-02-002469-а повинні бути відмінені».
ТОВ «Центральний 1», не погодившись з таким протизаконним рішенням Замовника, оскаржив його, звернувшись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Орган оскарження своїм рішенням №4575-р/пк-пз від 10.03.2021 р. зобов’язав Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Рішення про відміну було скасовано (Протокол № 36 від 22.03.2021 р.)
Але після скасування свого рішення про відміну торгів, Замовник знову почав ухилятися від укладання Договору про закупівлю послуг з Переможцем процедури закупівлі - ТОВ «Центральний 1», на звернення надсилав відписки про те, що керівництво і тендерний комітет керуються у своїй діяльності Законом «Про публічні закупівлі» і в цей же час, маючи потребу в прибиранні вулиць, порушуючи Закон, проводив спрощену закупівлю послуг з ручного прибирання вулиць (код по ДК 021:2015 90610000-6): UA-2021-03-25-003247-a - послуги з прибирання наносного грунту з узбіч доріг в Інгульському районі м. Миколаєва, вказавши невірний код предмета закупівлі - 45230000-8 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
24.03.2021 р. Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель своє чергове рішення про відміну торгів UA-2020-12-02-002469-а (Протокол №37 від 23.03.2021 р.) відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону, вказавши причину відміни - «при оголошенні закупівлі не було враховано вимоги наказу від 11.06.2020 р. №1082 «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: під час унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях не зазначено інформацію, щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі» і зараз неможливо усунути це порушення.
ТОВ «Центральний 1» не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель з наступних підстав:
По-перше, Замовник не надав конкретного опису порушень, що передбачено п.2 ч.1 ст.32 Закону.
Він не вказав, в яких окремих полях електронної системи закупівель не зазначив інформацію про назву предмета закупівлі і код предмета закупівлі відповідно до класифікатора, які номенклатурні позиції предмета закупівлі він має на увазі у разі закупівлі лише однієї послуги.
Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів у порядку, встановленому Уповноваженим органом і Законом, зазначивши всю необхідну інформацію, про це свідчить і саме оголошення, і інформація про закупівлю на сторінці «Прозорро» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-02-002469-a):
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга - 90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском).
Замовник вірно визначив предмет закупівлі послуги, згідно з п. 21 ч.1 ст.1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника 90610000-6, відповідно вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 р.
Наявність інформації щодо назви предмета закупівлі (послуги) - 90610000-6 (Ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском), коду предмета закупівлі (послуги), визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – 90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць в оголошенні та на сторінці закупівлі послуги в електронній системі підтверджує, що Замовник виконав вимоги Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 р. «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» і зазначив в окремих полях необхідну інформацію по номенклатурній позиції однієї послуги, закупівлю якої він вирішив провести.
Якщо при створенні закупівлі Замовник не заповнив би всі окремі електронні поля, електронна система закупівель вимагала б внести до них необхідну інформацію і не оголосила б закупівлю.
Все це свідчить, що Замовник не поділяв предмет закупівлі – одну єдину послугу 90610000-6 (Ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) на частини і позиції і зазначив всю необхідну інформацію щодо закупівлі цієї послуги, у тому числі – назву послуги і код послуги, і не порушив вимоги Уповноваженого органу і Закону.
В друге, Замовник своїми діями порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, які визначено ст.5 Закону:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийнявши рішення про відміну торгів, Замовник намагається протиправно відмінити означену процедуру закупівлі послуги з ручного прибирання та підмітання вулиць з вигаданої підстави, порушує Закон України «Про публічні закупівлі» і сприяє проявам корупції і зловживання у сфері публічних закупівель.
Правомірність відміни Замовником не підтверджена документально.
Таким Рішенням Замовника грубо порушено наші права, як Учасника, що затратив час та немалі кошти на підготовку і забезпечення тендерної пропозиції (одне тільки забезпечення – 207 507 грн.), і законні інтереси, як визнаного Переможця цієї процедури закупівлі, оскільки у випадку безпідставної відміни торгів ТОВ «Центральний 1» (Скаржник) буде позбавлений можливості укласти договір, виконати роботи та отримати прибуток.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення від 23.03.2021 р., Протокол №37, про відміну торгів з предмету: 90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском), ідентифікатор в електронній системі закупівель UA-2020-12-02-002469-а, як безпідставне та документально не підтверджене.
Додатки:
1.Протокол №37 засідання тендерного комітету Адміністрації Інгульського р-ну – 2 стор.
2.Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-12-02-002469-а – 2 стор.
3.Скріншот сторінки електронного майданчика – 1 стор.
Генеральний директор ТОВ «Центральний 1»
Герасименко С.О.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 16.04.2021 № 8231.pdf 21.04.2021 20:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 № 8231.pdf 19.04.2021 19:18
- Рішення від 07.04.2021 № 7137 (+лист Замовнику).pdf 07.04.2021 18:54
- протокол ручне прибирання.pdf 27.04.2021 16:25
- протокол 27.04.2021 16:17
- відповідь на скаргу 09.04.2021 14:34
- Скарга_вих. 534_текст 03.04.2021 10:41
- Скарга_вих. 534 03.04.2021 10:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.04.2021 11:12
Дата розгляду скарги:
16.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.04.2021 18:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.04.2021 20:59
Дата виконання рішення Замовником:
27.04.2021 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано, рішення про відміну закупівлі скасовано
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення про відміну торгів
Номер:
7543ebd50d4c4aa29058ea80d8509cb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-002469-a.a3
Назва:
Скарга на рішення про відміну торгів
Скарга:
26 лютого 2021р. Вих. № 408
Уповноважений орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель,
03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита
В. Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12,
www.amcu.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 00032767
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1»,
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв,
вул. Шнеєрсона, 4/4,
тел.: (0512) 59-27-50,
E-mail: kontora44@meta.ua,
код ЄДРПОУ: 34889374
Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради,
540003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1,
тел.: (0512) 24-70-58,
E-mail: alla170283@ukr.net
код ЄДРПОУ: 05410582
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-02-002469-a
СКАРГА
на рішення (дії) Замовника про відміну торгів
Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) через процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою проводиться закупівля послуг ДК 021:2015: 90610000-6 «Ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском».
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-12-02-002469-а.
Пропозиції по означеній закупівлі подали два Учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1» (далі – ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», Скаржник), і Фізична особа-підприємець Кажанова Н.В.
Обидва учасника були допущені Замовником до електронного аукціону (протокол прекваліфікаціїї від 13 січня 2021 р.), а 19 січня 2021 р. відбувся електронний аукціон, за результатами якого ТОВ «Центральний 1» запропонував найбільш економічно вигідну цінову пропозицію закупівлі вказаної послуги – 6 081 661 грн. 81 коп.
Тендерний комітет Замовника, дотримуючись вимог Закону «Про публічні закупівлі», продовжив строк розгляду нашої пропозиції (протокол №15 від 25.01.2021 р.), а потім визначив ТОВ «Центральний 1» Переможцем торгів і прийняв рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (протокол №16 від 01.02.2021 р.).
ТОВ «Центральний 1» у встановлені Законом і вимогами Замовника терміни надав документи, які повинні надаватись Переможцем процедури закупівлі, оприлюднивши їх в електронній системі закупівель.
Після завершення періоду оскарження рішення Замовника, йому 12 лютого 2021 р. було надано підписаний з нашої сторони Договір про закупівлю у трьох примірниках та, згідно з вимогами ст.41 Закону, документи, що підтверджують право підписання договору.
По невідомим причинам уповноважена на підписання договору про закупівлю особа – заступник голови Адміністрації Інгульського району Ужва А.А., він же – голова тендерного комітету, з 12 по 19 лютого ухилявся від його підписання, незважаючи на те, що в Тендерній документації Замовника, в розділі «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», в п.2 чітко зазначено, що «Замовник укладає договір про закупівлю послуг з Учасником, якого визначено Переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю».
Наприкінці останнього дня (в 16.26 19.02.2021 р.), визначеного Законом та самим Замовником періоду для укладання договору, Замовник оприлюднює в електронній системі закупівлі рішення про відміну торгів (протокол №26 від 19.02.2021 р.)
Причина відміни (з протоколу) у тому, що «при підготовці технічного завдання не було враховано послуги з миття та фарбування урн для сміття, тому потреба в закупівлі послуг саме за таким видом та таким змістом, як зазначено в процедурі закупівлі - 90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском), відсутня. У зв’язку з цим, торги за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-02-002469-а повинні бути відмінені».
ТОВ «Центральний 1» не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і свідчить про порушення його вимог з наступних підстав:
По перше, Замовник не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг з ручного прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском, оскільки не надав ніяких підтверджуючих документів, що він завершує свою діяльність, реорганізується, що у нього виникла нова чи додаткова потреба у послугах, не вніс своєчасно відповідні зміни до свого Річного плану закупівель (ідентифікатор плану UA-P-2020-12-02-005637-c), як це встановлено Законом і вимогами Мінекономіки.
Крім того, 26 лютого 2020 р. Замовник оголошує в електронній системі закупівель відкриті торги за ідентифікаційними номерами UA-2021-02-26-002777-b і UA-2021-02-26-005026-a про закупівлю послуг з аналогічним переліком і близькими по суммарному значенню об’ємами, які вносить під невірними класифікаторами: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям і 90910000-9 - Послуги з прибирання, не зважаючи на те, що по-новому заплановані послуги стосуються, насамперед, сміттєзвалищ та приміщень.
Таким чином, розмістивши оголошення про нові відкриті торги, Замовник підтвердив необхідність закупівлі послуг з ручного прибирання вулиць, визначених в торгах UA-2020-12-02-002469-a, які він хоче відмінити.
В друге, Замовник намагається відмінити процедуру закупівлі з формальної підстави – нібито «при підготовці технічного завдання не було враховано послуги з миття та фарбування урн для сміття».
Надання послуг з ручного прибирання вулиць не можуть включати роботи по фарбуванню урн, тому що за їх стан, ремонт і установку відповідає балансоутримувач або власник і такі послуги не підпадають під класифікацію 90610000-6, по якій спланована закупівля згідно з Річним планом.
Щодо миття урн, то виконання таких робіт конкретно на вулицях не передбачено ні в «Методичних рекомендаціях з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів», затверджених Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 р. №213, ні в «Технічних правилах ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 р. № 54 (п.4.27).
Про це добре відомо Замовнику, адже він у додатку №3 Тендерної документації, щодо якісних характеристик, вказує, що «якість та порядок надання послуг повинні відповідати вимогам» саме цих, вище зазначених, нормативно-правових документів.
В третє, Замовник своїми діями порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, які визначено ст.5 Закону:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що Замовник намагається протиправно відмінити означену процедуру закупівлі послуг з ручного прибирання вулиць з формальної підстави, яка ніяк не свідчить про відсутність подальшої потреби в закупівлі ним відповідних послуг взагалі.
Правомірність відміни Замовником не підтверджена документально, а вказана причина не відповідає чинному законодавству та затвердженим профільним Міністерством правилам.
Таким Рішенням Замовника грубо порушено наші права, як Учасника, що затратив час та немалі кошти на підготовку і забезпечення тендерної пропозиції (одне тільки забезпечення – 207 507 грн.), і законні інтереси, як визнаного Переможця цієї процедури закупівлі, оскільки у випадку безпідставної відміни торгів ТОВ «Центральний 1» (Скаржник) буде позбавлений можливості укласти договір, виконати роботи та отримати прибуток.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення від 19.02.2021 р., Протокол №26, про відміну торгів з предмету: 90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском), ідентифікатор в електронній системі закупівель UA-2020-12-02-002469-а, як не обґрунтоване та документально не підтверджене.
Додатки:
1.Протокол №16 засідання тендерного комітету Адміністрації Інгульського р-ну – 2 стор.
2.Протокол №26 засідання тендерного комітету Адміністрації Інгульського р-ну – 2 стор.
3.Витяг з Наказу №54 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 р. – 1 арк.
Генеральний директор ТОВ «Центральний 1»
Герасименко С.О.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 10.03.2021 № 4575.pdf 15.03.2021 20:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2021 № 4575.pdf 11.03.2021 21:30
- Рішення від 03.03.2021 № 4009 (+лист Замовнику).pdf 03.03.2021 21:34
- Скарга_текст 27.02.2021 11:46
- Скарга на рішення Замовника 27.02.2021 11:46
- протокол 22.03.2021 11:12
- відповідь на скаргу 09.03.2021 11:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2021 12:11
Дата розгляду скарги:
10.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.03.2021 21:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.03.2021 20:43
Дата виконання рішення Замовником:
22.03.2021 11:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано , рішення ТК скасовано