-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт військової будівлі № 1/502 (сховище для техніки) військового містечка № 1, в/ч А 0281, м. Житомир
Закупівля проводиться на загальну вартість на 2020 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 227 від « 02 » грудня 2020 року.Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20 Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Вид предмета закупівлі – роботи.
Завершена
1 312 913.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 564.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 564.57 UAH
Період оскарження:
02.12.2020 14:45 - 08.12.2020 01:00
Вимога
Відхилено
Щодо неправомірної дискваліфікації та обрання переможця
Номер:
e9005038a50645b5a62738e1832adafc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-008016-b.c1
Назва:
Щодо неправомірної дискваліфікації та обрання переможця
Вимога:
Уповноваженій особі Замовника Комунально-експлуатаційного відділу м. Житомир
Номер оголошення: UA-2020-12-02-008016-b
Вимога про усунення порушення прав та законних інтересів Приватного підприємства «Компанія РОС», (код ЄДРПОУ: 36104970) допущених Замовником при прийняті рішення щодо дискваліфікації ПП «Компанія РОС», як учасника закупівлі «код ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» Капітальний ремонт військової будівлі № 1/502(сховище для техніки) військового містечка № 1, в/ч А 0281, м. Житомир» та неправомірне обрання переможця що призвело до порушення норм законодавства України ( в т. ч. ЗУ «Про Публічні закупівлі»), у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії та рішення Уповноваженої особи Замовника, що оформлені Протокольним рішенням (протокол) № 254 від 16 грудня 2020 року та .
Відповідно до пункту 5.1.2 Розділу 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Вами визначені критерії оцінки. Єдиним критерієм оцінки є: Ціна – 100%. Нами було запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію.
Пропозиція Приватного підприємства «Компанія РОС», (код ЄДРПОУ: 36104970) відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі по тексту – Оголошення) та вимогам до предмету закупівлі з урахуваннями наступного:
Так, на виконання вимог пункту 3.5.4 Розділу 3 Оголошення надано гарантійний лист на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи та головного бухгалтера про те що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або іншому обтяжені.
Прошу звернути увагу, що Вами чітко зазначено уповноваженої особи та головного бухгалтера, а не що головний бухгалтер і буде також уповноваженою особою.
Посилання Ваші, що згідно пункту 3.1.4, що учасник зобов’язаний надати довіреність на головного бухгалтера, як на уповноважену особу є помилковим і не відповідає дійсності та суперечить вимогам Оголошення та ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Згідно пункту 3.1.4. Оголошення повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується:
А) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів
– розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо);
Б) для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури спрощеної закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності
– довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність, а також надається копія паспорту повіреної особи ( всі сторінки).
Вимоги пункту 3.1.4 нами виконанні в повному обсязі, надана Довідку про уповноважену особу якою визначено директора Саюка О.В., рішення про призначення директора та наказ про призначення директора та на тендерну пропозицію накладено КЕП уповноваженої особи.
Аналогічно Івін Руслан Володимирович не є уповноваженою особою на підпис тендерної пропозиції, а як фахівець згідно пункту 5.3.4 Розділу 5 (а не як уповноважена особа) був уповноважений на проведення огляд обєкту у відповідності до посадової інструкції як Головний інженер учасника.
На виконання пункту 5.3.4 Розділу 5 Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника (начальника відділення експлуатації фондів). За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами.
Для проведення огляду, після дводенних невдалих спроб зв’язатися в телефонному режимі з уповноваженою особою Замовника, нами було направлено лист на електрону пошту уповноваженої особи Замовника (начальника відділення експлуатації фондів) Ільченко Андрію Миколайовичу з повідомленням про намір оглянути об’єкт та для погодження часу огляду.
У відповідь Уповноважена особа Замовника (начальник відділення експлуатації фондів) Ільченко Андрій Миколайович зв’язався з нами телефоним зв’язком та особисто зазначив, що він не буде присутній на огляді так як він цивільна особа, а об’єкт знаходиться у розпорядженні Військової частини, щоб ми звернулися до начальника КЕС В/Ч А0281 який проведе з нами огляд обєкту закупівлі та підпише відповідний Акт. В свою чергу Ільченко Андрій Миколайович особисто телефонував та організував проведення нами огляд об’єкту закупівлі та підписання Акту огляду за участю начальника КЕС В/Ч А0281, який і виступав перед нами як уповноважена особа Замовника, що підтверджується Актом огляду. Тобто уповноважена особа Замовника Ільченко Андрій Миколайович маючи упереджене ставлення, сама зобов’язала нас на проведення огляду обєкту закупівлі, в присутності іншої особи та як причинний наслідок підписання Акту саме начальником КЕС В/Ч А0281 і як наслідок через ці спеціально здійснені дії дискваліфікація ПП «Компанія РОС».
На підставі вищевикладеного, ПП «Компанія РОС» виконало всі вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Додатково вважаємо за необхідне зазначити, що Акт огляду наданий в складі пропозиції переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПЕРТБУДТРЕЙД» не відповідає дійсності, а є фактично продубльований дефектний акт. Адже не можливо в момент огляду, не роблячи робіт, визначити навантаження вручну сміття в тонах до сотих та аналогічно по іншим роботам. Не вказано хто фактично був при огляді, адже як нам відомо, Акт підписаний лише представниками КЕВ, але огляд не міг бути проведений без представників Військової частини, про що має бути відмітка в Акті, як повноцінне відображення фактичних обставин.
Що дає підстави вважати що огляд ТОВ «ЕКСПЕРТБУДТРЕЙД» взагалі не проводився, що ще раз підтверджує упереджене ставлення Замовника.
Замовник зобов’язаний здійснювати оцінку тендерних пропозицій Учасників відповідно з чітким та неухильним дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі».
Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
Вимагаємо скасувати Протокольне рішенням (протокол) № 254 від 16 грудня 2020 року де Вами з порушенням вимог дискваліфіковано ПП «Компанія РОС». За необхідності по факту підстав нашої відмови буде направлено скаргу до Антимонольного комітету України для прийняття рішення згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2020 11:43
Вирішення:
Доброго дня! Ваша вимога розглянута та підлягає відхиленню.
Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі» п. 5. Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником:
3.5.4. Учасник надає у складі пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи та головного бухгалтера (у разі наявності у штаті) та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні.
У разі відсутності у штатному розписі штатної одиниці – головний бухгалтер, учасник повинен надати відповідну довідку з зазначення наявності/відсутності штатної одиниці. У випадку залучення субпідрядників, такий гарантійний лист також надають субпідрядники
В складі пропозиції Учасником надано Гарантійний лист за вих. № 13/01 від 09.12.2020 року за підписом директора та головного бухгалтера Швед Л.А.
п.п. 3.1.4. передбачено: Повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується:
Б) для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури спрощеної закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність, а також надається копія паспорту повіреної особи ( всі сторінки).
В складі пропозиції Учасника відсутня довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства на головного бухгалтера Швед Л.А. та відсутня копія паспорту повіреної особи( всі сторінки).
Таким чином, Ви, як Учасник процедури не підтвердили належним чином повноваження підпису головного бухгалтера Швед Л.А. Крім того, жодним документом у складі пропозиції не довели, що головний бухгалтер Швед Л.А. уповноважена особа щодо підпису документів пропозиції ( довіреність, розпорядчий документ (та/або наказ) про призначення та/або протокол зборів засновників).
Крім того, відповідно до п 2.1.3 Оголошення про проведення спрощеної процедури « У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі». Період уточнення по даній закупівлі тривав від 02.12.2020 року 14:45 до 08.12.2020 01:00., за цей період жодних звернень за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні від потенційних учасників не надходило.
Також в складі тендерної пропозиції Учасника надано Акт обстеження з Капітального ремонту військової будівлі № 1/502(сховище для техніки) військового містечка № 1, в/ч А 0281,м. Житомир, датований 07 грудня 2020 року, який підписаний, представником ПП « Компанія РОС » - Івін Руслан Володимирович. Проте відповідно до умов оголошення для осіб, які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності вимагалось надання довіреності, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, а також копія паспорту повіреної особи ( всі сторінки). Тобто в складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують повноваження вказаної особи на підпис, а саме довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного та копія паспорта ( всі сторінки) - Івіна Руслана Володимировича
Таким чином Учасник документально не підтвердив, що Івін Руслан Володимирович був уповноважений на проведення огляду об’єкта.
Щодо акту огляду об’єкту, відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено:
п.п. 3.4. Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника (начальника відділення експлуатації фондів ) . За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами.
Замовником закупівлі є КВАРТИРНО – ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ міста ЖИТОМИР, тому акт огляду мав би містити відбиток печатки саме КВАРТИРНО –ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ВІДДІЛУ міста Житомир, а не військової частини А 0281.
Щодо Вашого твердження що Акт огляду наданий в складі пропозиції переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПЕРТБУДТРЕЙД» не відповідає дійсності: підпунктом 5.3.4 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі не встановлено конкретну форму Акту огляду, яку потенційний Учасник має надати в складі пропозиції разом з іншими документами. Акт огляду об’єкту, який надав Учасник ТОВ «ЕКСПЕРТБУДТРЕЙД» в складу пропозиції разом з іншими документами цілком відповідає вимогам, передбаченим п.п. 5.3.4 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, тобто Акт підписаний та скріплений печаткою з обох сторін( і Замовника і Учасника). Твердження Скаржника щодо відсутності підпису представника військової частини А 0281 на Акті огляду ТОВ «ЕКСПЕРТБУДТРЕЙД» надумане та не відповідає дійсності, так як балансоутримувачем даної будівлі та Замовником виконання робіт є КЕВ м. Житомир, а не військова частина А 0281.
Ви, як потенційний учасник, не довели і не підтвердили документально яким чином умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі, являються дискримінаційними, порушують Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в спрощеній процедурі закупівлі
Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог в оголошенні , оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Відповідно до п. 20 статті 14 Закону України « Про публічні закупівлі» - рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної процедури у судовому порядку
Статус вимоги:
Відхилено