-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Торги не відбулися
520 925.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 209.25 UAH
мін. крок: 1% або 5 209.25 UAH
Період оскарження:
02.12.2020 14:40 - 18.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги до Учасників
Номер:
9a1353ac23934c75a8cd4bdaf605412b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-007890-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги до Учасників
Вимога:
Шановний замовнику, в додатку 2 до ТД прописана вимога: Учасник повинен надати оригінал довідки станом на перше число місяця у якому подається тендерна пропозиція від оператора системи передачі ПрАТ «НЕК «Укренерго» про те, що він з початку роботи ринку електричної енергії – 01.07.2019 року не знаходився в статусі «дефолтного» або «переддефолтного», відповідно до Розділу 1.7 «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168. Дана вимога призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 5 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, на думку Комітету, під час виконання функцій органу оскарження та прийняття рішень за результатами розгляду скарг встановлюються порушення у вигляді встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель.Та зауважимо, що відповідно до Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі: Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Виходячи з вищевикладеного вимагаємо видалити дану вимогу, в разі ігнорвання будемо змушні звернутися зі скаргою до органів АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2020 15:10
Вирішення:
Дана вимога відповідає ст.22 Закону про публічні закупівлі, в частині кваліфікаційних вимог та вимог якими передбачено недискримінацію учасників закупівлі. Дана вимога дає можливість визначити спроможність Учасника виконати умови договору перед Замовнику протягом зазначеного періоду.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2020 17:59