-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт заповнень віконних та дверних прорізів Устивицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Великобагачанської районної ради Полтавської області, за адресою Полтавська область, Великобагачанського району, с.Устивиця, вул.Шевченка,4
Торги не відбулися
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2020 13:47 - 08.12.2020 00:01
Вимога
Відхилено
Перегляд рішення
Номер:
985b597875924f46b36aae7de892d5a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-004145-c.c3
Назва:
Перегляд рішення
Вимога:
Рішення протоколу №45 від 20.12.2020 р., є неправомірним та необгрунтованим та має бути переглянутим
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 20.12.2020 19:14
- відповідь на вимогу від 20.12.2020.pdf 21.12.2020 13:36
Дата подачі:
20.12.2020 19:14
Вирішення:
Шановний Учаснику !
Розглянувши Вашу вимогу, зазначаємо наступне.
02 грудня 2020 року Замовником було опубліковано Оголошення про спрощену закупівлю у системі електронних закупівель ProZorro (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-02-004145-с), з 02 грудня по 08 грудня 2020 року – тривав період уточнень, де всі Учасники мали можливість поставити запитання стосовно закупівлі та оформлення до неї відповідної тендерної документації. Замовник, відповідно до п.17 Оголошення надав перелік документів,, які надаються Учасником закупівлі – Календарний план на виконання робіт, виконаний на бланку Учасника, із зазначенням за кожним із розділів періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових роботи за усіма розділами, тоді як у графіку виконання будівельно-монтажних робіт по капітальному ремонту заповнень віконних та дверних прорізів Устивицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Вами поділено календарний місяць на 4 декади (про що свідчать «графи 2,3,4»).
Декада – це проміжок часу тривалістю 10 днів.
І декада – 01 грудня -10 грудня
ІІ декада – 11 грудня -20 грудня
ІІІ декада - 21 грудня -31 грудня
Проте у листі-поясненні, який додано до Вимоги Вами вказано, що перший Розділ «Підготовчий процес» - припадає на кінець другої декади; другий Розділ «Критичні роботи» припадають на третю декаду грудня , за Вашими розрахунками – це 17-18 грудня, 21-24 грудня; а третій Розділ «Запас часу» припадає на 28-31 грудня. Поряд з цим зазначено , що термін виконання робіт з урахуванням усіх періодів складає до 10 днів, що суперечить підрахункам та не відповідає дійсності.
Крім того, аналізом тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Старлайт-буд» у Графіку виконання будівельно-монтажних робіт капітального ремонту заповнень віконних та дверних прорізів Устивицької ЗОШ І-ІІІ ступенів , проте у Розділі 1 «Демонтажні роботи та заповнення віконних прорізів», не згадано щодо демонтажу дверних прорізів.
Тому протокольне рішення уповноваженої особи Сектору освіти, молоді та спорту Великобагачанської районної державної адміністрації, відповідальної за організацію та проведення закупівель, від «20 грудня » 2020 р. № 43 переглядатися не буде
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
21.12.2020 13:36
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику !
Розглянувши Вашу вимогу, зазначаємо наступне.
02 грудня 2020 року Замовником було опубліковано Оголошення про спрощену закупівлю у системі електронних закупівель ProZorro (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-02-004145-с), з 02 грудня по 08 грудня 2020 року – тривав період уточнень, де всі Учасники мали можливість поставити запитання стосовно закупівлі та оформлення до неї відповідної тендерної документації. Замовник, відповідно до п.17 Оголошення надав перелік документів,, які надаються Учасником закупівлі – Календарний план на виконання робіт, виконаний на бланку Учасника, із зазначенням за кожним із розділів періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових роботи за усіма розділами, тоді як у графіку виконання будівельно-монтажних робіт по капітальному ремонту заповнень віконних та дверних прорізів Устивицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Вами поділено календарний місяць на 4 декади (про що свідчать «графи 2,3,4»).
Декада – це проміжок часу тривалістю 10 днів.
І декада – 01 грудня -10 грудня
ІІ декада – 11 грудня -20 грудня
ІІІ декада - 21 грудня -31 грудня
Проте у листі-поясненні, який додано до Вимоги Вами вказано, що перший Розділ «Підготовчий процес» - припадає на кінець другої декади; другий Розділ «Критичні роботи» припадають на третю декаду грудня , за Вашими розрахунками – це 17-18 грудня, 21-24 грудня; а третій Розділ «Запас часу» припадає на 28-31 грудня. Поряд з цим зазначено , що термін виконання робіт з урахуванням усіх періодів складає до 10 днів, що суперечить підрахункам та не відповідає дійсності.
Крім того, аналізом тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Старлайт-буд» у Графіку виконання будівельно-монтажних робіт капітального ремонту заповнень віконних та дверних прорізів Устивицької ЗОШ І-ІІІ ступенів , проте у Розділі 1 «Демонтажні роботи та заповнення віконних прорізів», не згадано щодо демонтажу дверних прорізів.
Тому протокольне рішення уповноваженої особи Сектору освіти, молоді та спорту Великобагачанської районної державної адміністрації, відповідальної за організацію та проведення закупівель, від «20 грудня » 2020 р. № 43 переглядатися не буде
Вимога
Відхилено
Оскарження результатів
Номер:
1513ffc4e7e845fb8fc7dc50a166aee8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-02-004145-c.b2
Назва:
Оскарження результатів
Вимога:
ТОВ "Альбатрос" в календарному плані-графіку було вказано, згідно умов спрощеної закупівлі, простий перелік днів. Згідно оголошення про спрощену закупівлю: строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг складає 10 днів. Дата укладання договору і початку робіт не відома, тому у календарному плані графіку було просто вказано, що роботи виконуватимуться в грудні 2020 року, в перший день (дата не відома) після укладання договору і по плану закінчиться на десятий (дата теж не відома). Згідно Довідки №253 від 11.12.2020р. наданої ТОВ "Альбатрос",якою Учасник гарантує надання додаткової інформації та роз'яснень, Замовник міг звернутися за поясненнями, щодо плану - графіку виконання робіт. Якщо інших зауважень Замовник до Учасника немає, то дискваліфікація є безпідставною. У Учасника ТОВ "Старлайтбуд" план - графік не містить також дат, а грудень місяць поділений на декади, де вказано, що чомусь з 1-10 грудня даний Учасник проводив підготовчі роботи, з 10-20 - виконувались критичні роботи, хоча в даний період, ще не завершилась процедура спрощеної закупівлі і договір не укладений. З урахуванням вищевикладеного вимагаємо скасувати протокол №41 від 17.11.2020р., як такий що суперечить діючому законодавству.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу 18.12.2020.pdf 18.12.2020 12:53
Дата подачі:
17.12.2020 15:44
Вирішення:
Шановний учаснику! 02 грудня 2020 року Замовником було опубліковано Оголошення про спрощену закупівлю у системі електронних закупівель ProZorro (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-02-004145-с), з 02 грудня по 08 грудня 2020 року – тривав період уточнень, де всі Учасники мали можливість поставити запитання стосовно закупівлі та оформлення до неї відповідної тендерної документації.
Замовник, відповідно до п.17 Оголошення надав перелік документів,, які надаються Учасником закупівлі – Календарний план на виконання робіт, виконаний на бланку Учасника, із зазначенням за кожним із розділів періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових роботи за усіма розділами, тоді як у календарному плані-графіку Учасника ТОВ "АЛЬБАТРОС" строки виконання робіт з 01 грудня 2020 по 10 грудня 2020 року, що не відповідає дійсності.
Крім того, аналізом тендерної пропозиції Учасника ТОВ "АЛЬБАТРОС" встановлено невідповідність між Тендерною пропозицією, Додаток 1 до тендерної документації та Календарним графіком виконання робіт, а саме: первинна ціна пропозиції становить суму – 510 980.00 грн.,
тоді як вартість робіт зазначена в Календарному графіку виконання робіт дорівнює – 445,2 тис. грн.
Тому протокольне рішення уповноваженої особи Сектору освіти, молоді та спорту Великобагачанської районної державної адміністрації, відповідальної за організацію та проведення закупівель, від «17 грудня» 2020 р. № 41 переглядатися не буде.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
18.12.2020 12:53
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! 02 грудня 2020 року Замовником було опубліковано Оголошення про спрощену закупівлю у системі електронних закупівель ProZorro (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-02-004145-с), з 02 грудня по 08 грудня 2020 року – тривав період уточнень, де всі Учасники мали можливість поставити запитання стосовно закупівлі та оформлення до неї відповідної тендерної документації.
Замовник, відповідно до п.17 Оголошення надав перелік документів,, які надаються Учасником закупівлі – Календарний план на виконання робіт, виконаний на бланку Учасника, із зазначенням за кожним із розділів періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових роботи за усіма розділами, тоді як у календарному плані-графіку Учасника ТОВ "АЛЬБАТРОС" строки виконання робіт з 01 грудня 2020 по 10 грудня 2020 року, що не відповідає дійсності.
Крім того, аналізом тендерної пропозиції Учасника ТОВ "АЛЬБАТРОС" встановлено невідповідність між Тендерною пропозицією, Додаток 1 до тендерної документації та Календарним графіком виконання робіт, а саме: первинна ціна пропозиції становить суму – 510 980.00 грн.,
тоді як вартість робіт зазначена в Календарному графіку виконання робіт дорівнює – 445,2 тис. грн.
Тому протокольне рішення уповноваженої особи Сектору освіти, молоді та спорту Великобагачанської районної державної адміністрації, відповідальної за організацію та проведення закупівель, від «17 грудня» 2020 р. № 41 переглядатися не буде.