• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вузол первинного подрібнення

Вузол первинного подрібнення

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2020 11:36 - 08.01.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 52ecc90ce2474cbda3212c51a1eb06f7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-02-003944-b.a5
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Вих. № 12 від 9.12. 2020 р. Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код в ЄДРПОУ: 30990215 Адреса: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків, просп. Московський, буд. 96-А Тел. +38 057 725 19 92 e-mail: oksana4426@gmail.com Найменування суб’єкта оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "М-В-ЕКО" Юридична адреса: 79070, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ЧУКАРІНА, будинок 22, квартира 43 Тел. (067) 773-89-95. e-mail: officemveco@gmail.com Процедура закупівлі Відкриті торги Номер оголошення про проведення процедури закупівлі та найменування предмета закупівлі UA-2020-12-02-003944-b (68815f095bcd4941a8891e533c3b8e8a) Вузол первинного подрібнення (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 42950000-0 Частини універсальних машин) Класифікація за ДК 021:2015: 429500000 - Частини універсальних машин Очікувана вартість предмета закупівлі 4 000 000,00 UAH CКАРГА Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним підприємством "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) 2.11.2020 року було оголошено публічну закупівлю за процедурою відкриті торги № UA-2020-12-02-003944-b (68815f095bcd4941a8891e533c3b8e8a) по предмету закупівлі «Вузол первинного подрібнення (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 42950000-0 Частини універсальних машин)». Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Консалтингова Компанія «М-В-ЕКО» (Надалі ТОВ «ВКК «М-В-ЕКО», Скаржник), є потенційним учасником зазначеної процедури. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон, Закон № 922-VIII), «Про публічні закупівлі» (далі Закон, Закон №922), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до розділу 1 статті 5(Недискримінація учасників) п.2, 3 Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до частин 2 і 3 статті 5 Закону, «2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.». На думку Скаржника, окремі положення Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю за предметом «Вузол первинного подрібнення (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 42950000-0 Частини універсальних машин)», яка затверджена рішенням тендерного комітету б/н від «02» грудня 2020 року (далі Тендерна документація), а також дії/бездіяльність щодо ненадання інформації та відповідей на запитання від учасників стосовно комплектації Предмету закупівлі та технічних вимог до нього, грубо порушують принципи, закріплені в статті 5 Закону, а саме – відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (п. 4 ч.1) і недискримінації учасників та рівного ставлення до них (п. 5 ч.1), а також права та охоронювані законом інтереси учасників. 1. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду аналогічних договорів. Так, у п. 2.1 ч. 2 розділу І додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)», вимагається «Довідка з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за предметом закупівлі (не менше одного договору). Аналогічними вважаються договори на поставку товару(-ів), аналогічного(-их) предмету закупівлі.». Проте: У встановлений для обговорення термін, 03.12.2020, 08:19, ми звернулися до Замовника за розясненням, задавши запитання для уточнення: «Наше Підприємство має досвід поставки подрібнювального обладнання, виконані угоди і т.п., які виконують ту саму функцію, що і Вузол первинного подрібнювання. Відходи більшого розміру подрібнюються до меншої фракції. Чи можемо ми підтвердити свій досвід поставки, подавши договір поставки подрібнювального обладнання, подрібнювача, дробарки, тощо? Чи потрібно на підтвердження досвіду саме досвід поставки вузлів первинного подрібнення? Чи повинні ми надати довідку-пояснення, що дробарка чи подрібнювач це той самий Вузол (агрегат) первинного подрібнення, чи замовнику і так це буде зрозуміло?». Замість конкретної відповіді по суті запитання, Замовник в останній день, за півгодини до закінчення періоду уточнень – 07.12.2020 р., о 23:30 год. – опублікував відповідь, в якій, незважаючи на те, що запитання стосувалося не технічних, чи функціональних характеристик обладнання, а кваліфікації учасника, міститься відписка наступного змісту: «Доброго дня! Вимоги до технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі визначені Замовником у Тендерній документації.» Не отримавши відповіді по суті запитання, хоча достатньо було відповісти «так» або «ні», ми не можемо бути впевненими, що під аналогічними договорами Замовник має на увазі агрегат, що виконує функцію первинного подрібнювача – подрібнювач, чи обов’язково має бути договір, предметом якого є саме «Вузол первинного подрібнення». Враховуючи викладене, просимо, зокрема, зобовязати Замовника надати конкретну відповідь на запитання. 2. Щодо технічних вимог до предмету закупівлі Замовник у Технічному завданні на закупівлю товару: код ДК 021:2015 – 42950000-0 Частини універсальних машин (вузол первинного подрібнення), (далі – Технічне завдання), що міститься в Додатку 2 Тендерної документації: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», мав би викласти вичерпну інформацію щодо кількості, комплектності, технічних та функціональних характеристик товару. Проте: Технічне завдання не містить необхідної інформації щодо предмету закупівлі, його технічних характеристик, функціональності та комплектності. 2.1 Стосовно кількості та комплектності, Замовник в Технічному завданні вказав: «Обсяг закупівлі – 1 (один) комплект». Що саме входить в комплект Вузла первинного подрібнення, Замовник не деталізував. Однак, у п. 4 Технічного завдання вказано: «повинна бути передбачена можливість встановлення магнітного сепаратора між первинним вузлом та вторинним подрібнювачем». На опубліковане запитання учасника закупівлі, чи входить магнітний сепаратор в комплект Товару, Вузла первинного подрібнення Замовник, уникнувши прямої відповіді на запитання, написав наступне: «Доброго дня! Вимоги до технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі визначені Замовником у Тендерній документації.» Оскільки в Технічному завданні відсутній перелік комплектуючих, що входить до складу Товару – Вузла первинного подрібнення, а магнітний сепаратор становить суттєву частину у вартості товару, для уможливлення розрахунку пропозиції просимо зобов’язати Замовника надати конкретний і вичерпний перелік того, що входить у комплект Товару. 2.2. В Технічному завданні не зазначено ключових вимог стосовно призначення Товару, Вузла первинного подрібнення, а саме: Який матеріал має подрібнювати Вузол первинного подрібнення: дерево, будівельні відходи, ремонтні відходи, промислові відходи, шлами, брухт, тверді побутові відходи? Якими є максимальні габаритні розміри вхідного матеріалу? Яким є максимальна товщина металу, що подрібнювальний матеріал містить? На опубліковане запитання учасника закупівлі, стосовно призначення Товару, Вузла первинного подрібнення, для якого він матеріалу, Замовник, уникнувши прямої відповіді на запитання, написав наступне: «Доброго дня! Вимоги до технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі визначені Замовником у Тендерній документації.» Оскільки в Технічному завданні відсутне саме визначення призначення Товару, що саме має подрібнюватися і які максимальні габарити подрібнювальних відходів, щоб підібрати найоптимальніше обладнання, просимо зобов’язати Замовника дати відповідь, який матеріал має подрібнювати Вузол первинного подрібнення. 2.3. В Технічному завданні як одна з характеристик Товару вказана можливість синхронності роботи Вузла перевинного подрібнення з вторинним подрібнювачем NZS700D, вага та габарити Товару надаються в парі з первинним подрібнювачем, однак жодних даних чи характеристик вторинного подрібнювача Замовник не надав, опублікувавши наступну розмиту схему без жодних поміток чи розмірів: Очевидно, що ця т.з. схема, опублікована, як частина Технічного завдання, не містить жодної інформації стосовно технічних чи функціональних можливостей Товару, його взаємодії з вторинним подрібнювачем NZS700D, як і даних про сам вторинний подрібнювач. На опубліковане запитання учасника закупівлі, стосовно даних, ваги, габаритів, технічних характеристик Вторинного подрібнювача, Замовник, не надавши жодної інформації, написав наступне: «Доброго дня! Вимоги до технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі визначені Замовником у Тендерній документації.» Оскільки в Технічному завданні відсутні дані по механізму, з яким має синхронно має працювати Вузол первинного подрібнення, а опублікована схема взаємодії не містить жодної інформації, щоб визначити/налаштувати сумісність синхронної роботи обладнання, просимо зобов’язати Замовника дати надати дані про усе обладнання, що має взаємодіяти з Вузлом первинного подрібнення (Товар), в залежність від можливості якої Замовник ставить відповідність Товару, вимогам Технічного завдання. 3. Щодо умов оплати вартості Товару Відповідно до опублікованого оголошення про закупівлю, оплата вартості Товару повинна здійснюватися в такому порядку: «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):» Тобто, передбачається Аванс у 30%, який буде виплачено переможцю, з яким буде укладено договір про закупівлю, протягом 10 календарних днів після виставлення рахунку. Проте: Умови оплати, а це є одна з ключових умов закупівлі в оголошенні та в проекті договору не співпадають. Так, пунктом 5.1 проекту Договору, всупереч умовам, викладеним в оголошенні, передбачено наступне: «За наявності можливості не виключається здійснення попередньої оплати в розмірі не більше 30 % за Товар.» На опубліковане запитання учасника закупівлі щодо такої розбіжності, хоча це питання стосовно самої закупівлі, а не технічних чи функціональних якостей обладнання, Замовник відповів: «Доброго дня! Вимоги до технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі визначені Замовником у Тендерній документації.» Оскільки, як сам Замовник вказує у п. 5.2 проекту Договору, що «Джерело фінансування – кошти підприємства», і йому точно відомо про можливість надати чи не надати передоплату переможцю, для уникнення корупційних ризиків просимо зобов’язати Замовника чітко прописати в проекті Договору про закупівлю наявність або відсутність передоплати. На підставі викладеного, з метою захисту прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника, пов’язаних з участю у процедурі відкритих торгів № UA-2020-12-02-003944-b (68815f095bcd4941a8891e533c3b8e8a) по предмету закупівлі «Вузол первинного подрібнення (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 42950000-0 Частини універсальних машин)», та враховуючи, що Тендерна документація складена з порушенням законодавства, а також дії Замовника в ненаданні інформації щодо предмету закупівлі, у зв’язку з чим не дотримано вимог щодо добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі ст.ст. 3,22 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», – ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до розгляду. 2. Призупинити процедуру відкриті торги на закупівлю № UA-2020-12-02-003944-b (68815f095bcd4941a8891e533c3b8e8a) по предмету закупівлі «Вузол первинного подрібнення (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 42950000-0 Частини універсальних машин)». 3. Зобов’язати Комунальне підприємство "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ привести тендерну документацію на закупівлю № UA-2020-12-02-003944-b (68815f095bcd4941a8891e533c3b8e8a) по предмету закупівлі «Вузол первинного подрібнення (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 42950000-0 Частини універсальних машин)» у відповідність із вимогами законодавства. 4. Зобов’язати Комунальне підприємство "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надати вичерпні відповіді на всі поставлені запитання учасників закупівлі та внести відповідні зміни до Тендерної документації. Директор ТОВ «ВКК «М-В-ЕКО» В.Л. Ковальчук
Дата розгляду скарги: 18.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.12.2020 11:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.12.2020 22:02
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "М-В-ЕКО", Ковальчук В'ячеслав Леонідович +380979591893 officemveco@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вимога надати повну інформацію про предмет закупівлі

Номер: 2cdbccae7c0a4fd49bbc61eeaa7e393a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-02-003944-b.c4
Назва: Вимога надати повну інформацію про предмет закупівлі
Вимога:
3.12.2020 об 8-мій ранку, нами було розміщено 20 питань (уточнень) щодо технічних вимог до закуіпівлі, так, як опубліковані Замовником Технічні вимоги, не містять чітких вимог щодо предмету закупівлі. Ми також запитували, де можна ознайомитися з технічними даними вторинного подрібнювача, з яким вузол первинного подрібнення має працювати синхронно. Так, як сьогодні спливає останній день уточнень, а відповіді Замовника ми не отримали, вимагаємо 1. Надати конкретну та вичерпну інформацію щодо предмету закупівлі; 2. Опублікувати дані вторинного подрібнювача, з яким синхронно має працювати вузол первинного подрібнення. 3. Після публікації вимог, надати додатковий час, не менше 3-х робочих днів, для ознайомлення та можливих уточнень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо!На найближчому засіданні буде розглянуто можливість внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога чіткого визначення однієї з ключових умов закупівлі

Номер: fa376d99074f4e6f843bad16c98ca5cb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-02-003944-b.c3
Назва: Вимога чіткого визначення однієї з ключових умов закупівлі
Вимога:
В оголошенні про закупівлю Заомовником зазначена передоплата за договором 30% протягом 10 днів від моменту виставлення рахунку. Однак, в проекті договору закупівлі зазначено: «За наявності можливості не виключається здійснення попередньої оплати в розмірі не більше 30 % за Товар.» Джерело фінансування – кошти підприємства. Таким чином одна з ключових умов договору може нести корупційні ризики. Незрозуміло, чому, якщо це кошти Підприємства, то Замовник не знає чи має можливість зробити передоплату чи вона просто «не виключається»?! Іншими словами, жодним чином учасник не може на неї розраховувати. А це є принциповим для нас для прийняття рішення про участь в закупівлі. Виглядає, що передоплату зможе отримати лише учасник за бажанням Замовника, а якщо Замовнику переможець не сподобається то він знайде інше застосування цим коштам? Враховуючи, що наявність передоплати є ключовим з умов договору, та для унеможливлення корупційних ризиків, чи міг би Замовник чітко вказати на наявність чи відсутність передоплати, незалежно від того, хто стане переможцем торгів щоб усі, незалежно від особистих звязків з Замовником були у рівних умовах? Вимагаємо чітко прописати умову закупілі, як в оголошенні, так і в проекті договору. Передоплата передбачається, чи передоплата буде на розсуд замовника в залежності від того, хто стане переможцем торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо!На найближчому засіданні буде розглянуто можливість внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення обмежень конкуренції

Номер: 78cc678ef8a04ce093c8b02e2ccdf89d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-02-003944-b.b2
Назва: Вимога про усунення обмежень конкуренції
Вимога:
Замовник задовольнив вимогу одного з потенційних учасників, що вимагав "«Учасник, у складі тендерної пропозиції надає дозвіл-погодження виробника обладнання, СП ТОВ «Олнова» на втручання до існуючої гідравліки та електроніки вторинного подрібнювача NZS 700 D, у тому числі, використання для приводу вузла первинного подрібнювача силової передачі двигуна вторинного подрібнювача NZS 700 D." Вважаємо, що ставити інших учасників від бажання одного виробника надати чи відмовити в наданні дозволу, є дискримінацією інших учасників. Також, ми розуміємо, що учасник має мати кваліфікований персонал для втручання у роботу подрібнювачів іншого виробника. При оприлюдненні технічного паспорта на подрібнювач, з яким має працювати синхронно вузол первинного подрібнювача, та при наявності кваліфікованого учасника, та дозволу, від будь-якого іншого виробника подрібнювачів, яких є в Україні понад 10, жодної шкоди існуючому обладнанню не буде завдано. Вважаємо, що один з потенційних учасників, маніпулятивно вирішив обмежити конкуренцію. Вимагаємо, відмовити вносити зміни на отримання дозволу чи погодження на проведення робіт, якщо в ньому буде вказаний конкретний виробник, а не виробник подрібнювачів взагалі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо!На найближчому засіданні буде розглянуто можливість внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога доповнити ТД мірами з захисту від неавтроизованого втручання в роботу подрібнюючого обладнання

Номер: 38696c5bdcd8400a9116167a2af14000
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-02-003944-b.b1
Назва: Вимога доповнити ТД мірами з захисту від неавтроизованого втручання в роботу подрібнюючого обладнання
Вимога:
Шановний Замовник! Будучи виробником наявного у Вас подрібнюючого обладнання, а саме, первинного подрібнювача VB750D, а також вторинного подрібнювача NZS 700D, та беручи до уваги, що це звертаємо Вашу увагу, що при експлуатації обладнання, що закуповується за державні кошти, неприпустимо нехтувати рекомендаціями та вказівками виробника обладнання, зазначеними в паспортах, технічних умовах, на обладнання. Заміна ключових вузлів, валів, тощо, стикування обладнання з іншим, з втручанням в роботу подрібнювачів без погодження з виробником, та нагляду за цими діями його сертифікованих працівників, може призвести до виходу його з ладу та пошкодження. В технічному завданні на поставку вузла первинного подрібнення вказано: «Для повноцінної взаємодії з існуючим вторинним подрібнювачем, вузол первинного подрібнення повинен бути повністю співставним з існуючою гідравлікою та електронікою вторинного подрібнювача NZS 700 D, у тому числі, використання для приводу вузла первинного подрібнювача силової передачі двигуна вторинного подрібнювача NZS 700 D.» Отже, передбачається підключення вузла до вторинного подрібнювача NZS700D. Для унеможливлення пошкодження обладнання закупленого за державні кошти, вимагаємо доповнити тендерну документацію вимогою до потенційного постачальника: «Учасник, у складі тендерної пропозиції надає дозвіл-погодження виробника обладнання, СП ТОВ «Олнова» на втручання до існуючої гідравліки та електроніки вторинного подрібнювача NZS 700 D, у тому числі, використання для приводу вузла первинного подрібнювача силової передачі двигуна вторинного подрібнювача NZS 700 D. І ми, як Виробник, і Ви, як організація, що експлуатує обладнання зацікавлені в тому, щоб не було жодних неавторизованих втручань у роботу подрібнювального обладнання, так як це може призвести до пошкодження та виходу з ладу державного майна.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом було розглянуто Ваше звернення. За результатами розгляду було вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так