• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул.Лісова, 1 м.Нетішин Хмельницької області

Роботи виконуються з улаштування м’якої покрівлі із ТПО мембрани «Термофін Ф12» (або еквівалент) по існуючій покрівлі з частковим демонтажем покрівлі та ремонтом вирівнюючої стяжки. Проектом передбачено: 1. Підготовку поверхні: очищення від сміття, видалення здуттів, виправлення нерівностей покрівлі; 2. Розбирання цегляної кладки стін парапетів в місцях розкриття тріщин з наступним відновленням цегляної кладки з армуванням; 3. Оштукатурення парапетів; 4. Улаштування примикань до стін, парапетів, вентшахт, вентиляційних блоків, зенітних фонарів; 5. Улаштування покриття парапетів та вентшахт із ТПО мембрани; 6. Встановлення лійок внутрішнього водостоку; 7. Мурування зовнішніх простих стін (часткове заповнення прорізів); 8. Установлення металопластикових віконних блоків; 9. Установка протипожежних дверей в приміщеннях виходів на покрівлю; 10. Влаштування покрівлі входів до будівлі із євроруберойду типу Бікроеласт (або еквівалент).

Завершена

1 319 786.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2017 17:15 - 09.03.2017 00:00
Вимога
Вирішена

скарга

Номер: d19a59f6404f4cf1923ed4d95b27e2d3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-02-001755-a.a3
Назва: скарга
Вимога:
ТОВ "Західбудцентр", що є Учасником торгів по процедурі закупівлі № 798386 "Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул. Лісова, 1 м. Нетішин Хмельницької області" звертається до Вас з проханням надати роз'яснення щодо прийняття рішення про визнання переможцем ПП "Техномаркет". Так як у поданих документах ПП "Техномаркет" з самого початку не було дозволу на право використання СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013., а також передбачених технічною документацією у складі ціни тендерної пропозиції коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва та вимоги, щодо твердої договірної ціни, залишається незрозумілим, чому Замовник приймає рішення про намір укласти договір з ПП "Техномаркет". Тендерний комітет звертався до нас з листом про наявність дозволу на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013. Так як у нас його не було, пропозиція була відхилена як така, що не відповідає вимогам технічної документації. Але слід зазначити, що у технічній документації не було описано про необхідність подання даного документу.У нас є інформація, що ПП "Техномаркет" отримали дозвіл у Розробників на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013 на вимогу тендерного комітету, уже після їхньої оцінки. Це означає, що Фірма Розробник лобіює інтереси фірм, які є їхніми постійними клієнтами.Ми вбачаємо тут корупційні дії між Замовником, Учасником та Розробником. Тому що, не всі Учасники були в рівних умовах і не однаково проінформовані. В свою чергу, Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VІІІ установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Крім того, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка пропозиції конкурсних торгів, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3 Закону 922-VІІІ ). Просимо врахувати наші зауваження, взяти на розгляд наступні пропозиції згідно чинного законодавства та надати нам розяснення. У разі ненадання відповіді, чи такої, що суперечить чинному законодавству, залишаємо за собою право звернення у відповідні контролюючі органи з метою оскарження прийнятого Замовником рішення. Директор ТОВ "Західбудцентр" Царук В.В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляється: А) Щодо надання права користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013 ПП «Техномаркет». Листом від 05.04.2017 року №47-03/тк/6 тендерний комітет УКБ виконавчого комітету Нетішинської міської ради звернувся до ПП "Техномаркет" про надання підтвердження на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013. Листом від 16.04.2017 року №16 ПП "Техномаркет" було надано відповідь щодо надання права користування СОУ із доданими документами (лист ТОВ "Ренобау" від 06.03.2017 року №0603/1 щодо надання права користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013 на об'єкті "Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул.Лісова, 1, м.Нетішин Хмельницької області"). Б) Щодо необхідності надання ТОВ "Ренобау" згоди на застосування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013. У відомості обсягів робіт, що є додатком 5 до оголошення від 02.03.2017 року, у графі «Обґрунтування» зазначено застосування кошторисних норм «КМ», передбачених СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013. Згода на застосування даних СОУ передбачена у п.1.2. У разі отримання в подальшому (в тому числі засобами телефонного зв’язку) безпідставних звинувачень у корупційних діяннях, що компрометують діяльність УКБ виконавчого комітету Нетішинської міської ради в очах громади м. Нетішин та інших учасників процедури закупівель, принижують честь і гідність працівників управління, даючи повід підозрювати їх в непрофесійності, неналежному виконанні службових обов’язків та в корупції, УКБ виконавчого комітету Нетішинської міської ради буде вимушене звернутись до суду із позовом про поширення посадовими особами ТОВ "Західбудцентр" неправдивих відомостей, що принижують ділову репутацію працівників УКБ виконавчого комітету Нетішинської міської ради та відшкодування моральної шкоди. Голова ТК УКБ ВК Нетішинської МР Я.Б.Петрук
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо дискваліфікації ТОВ "Альп-Пром" учасника закупівлі№798386

Номер: 57975fca214c458c80b94759ac251e56
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-02-001755-a.b1
Назва: Щодо дискваліфікації ТОВ "Альп-Пром" учасника закупівлі№798386
Вимога:
Вимога щодо обгрунтування та аргументації рішень замовника. Закупівля №798386 Згідно п. 9.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35 Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель , замовник -Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради (Код ЄДРПОУ 40388924), опублікував рішення про дискваліфікацію ТОВ «Альп-Пром»(35014169 ЄДРПОУ, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Маяковського, 7, кв. 15) скан-копією витяга з протокололу №14-ДЗ від 10.04.2017, не аргументувавши своє рішення, що суперечить вищезгаданому наказу. Просимо надати розгорнуті протоколи засідань тендерного комітету Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради що стосується всіх прийтяних рішень по Закупівлі №798386 на тему «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул.Лісова, 1 м.Нетішин Хмельницької області» (по дискваліфікаціх та перемозі), оскільки замовник під час здійснення Закупівель повинен дотримуватись основних принципів здійснення закупівль: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та добросовісна конкуренція серед учасників( п. 6.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35 Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель) директор ТОВ "Альп-Пром" Гаврилюк Я.І.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу щодо обгрунтування та аргументації рішення, ми прикріплюємо скан-копія протоколу №14-ДЗ від 10.04.2017 року
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга

Номер: 7e21d73485da485784b36ab589a3b030
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-02-001755-a.a2
Назва: Скарга
Вимога:
ТОВ "Західбудцентр", що є учасником торгів по процедурі закупівлі № 798386 "Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул.Лісова, 1 м.Нетішин Хмельницької області звертається до Вас з проханням надати розяснення щодо прийняття рішення про визнання переможцем ПП "Техномаркет". Так як у поданих документах ПП "Техномаркет" з самого початку не було дозволу на право використання СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013., а також передбачених технічною документацією у складі ціни тендерної пропозиції коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва та вимоги, щодо твердої договірної ціни, залишається незрозумілим, чому Замовник приймає рішення про намір укласти договір з ПП "Техномаркет". Тендерний комітет звертався до нас з листом про наявність дозволу на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013. Так як у нас його не було пропозиція була відхилена як така, що не відповідає вимогам технічної документації. Але слід зазначити, що у технічній документації не було описано про необхідність подання даного документу.У нас є інформація, що ПП "Техномаркет"отримали дозвіл у Розробників на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013 на вимогу тендерного комітету, уже після їхньої оцінки. Це означає, що Фірма Розробник лобіює інтереси фірм, які є їхніми постійними клієнтами.Ми вбачаємо тут корупційні дії між Замовником, Учасником та Розробником. Тому що не всі Учасники були в рівних умовах і не однаково проінформовані. В свою чергу, Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VІІІ установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного серидовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.Крім того, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, обєктивна та неупереджена оцінка пропозиції конкурсних торгів, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням(ст.3 Закону 922-VІІІ ). Просимо врахувати наші зауваження, взяти на розгляд наступні пропозиції згідно чинного законодавства та надати нам розяснення. У разі ненадання відповіді, чи такої, що суперечить чинному законодавству залишаємо за собою право звернення у відповідні контролюючі органи з метою оскарження прийнятого фзфамовником рішення.яснення щодо прийняття рішення про визнання переможцем ПП "Техномаркет". Так як у поданих документах ПП "Техномаркет" з самого початку не було дозволу на право використання норм СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013., а також передбачених технічною документацією у складі ціни тендерної пропозиції коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва та вимоги, щодо твердої договірної ціни, залишається незрозумілим, чому Замовник приймає рішення про намір укласти договір з ПП "Техномаркет". Тендерний комітет звертався до нас з листом про наявність дозволу на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013. Так як у нас його не було наша пропозиція була відхилена як така, що не відповідає вимогам технічної документації. Але слід зазначити, що у технічній документації не було описано про необхідність подання даного документу.У нас є інформація, що ПП "Техномаркет"отримали дозвіл на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013 на вимогу тендерного комітету, уже після їхньо оцінки. Фірма Розробник лобіює інтереси фірм, які є їхніми постійними клієнтами.Ми вбачаємо тут корупційні дії між Замовником, Учасником та Розробником. Тому що не всі Учасники були в рівних умовах і не однаково проінформовані. В свою чергу, Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VІІІ установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.Метою цього Закону є забезпечення уфективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного серидовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.Крім того, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, обєктивна та неупереджена оцінка пропозиції конкурсних торгів, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним дфям і зловживанням(ст.3 Закону 922-VІІІ ). Просимо врахувати наші зауваження, взяти на розгляд наступні пропозиції згідно чинного законодавства та надати нам розяснення. У разі ненадання відповіді, чи такої, що суперечить чинному законодавству залишаємо за собою право звернення у відповідні контролюючі органи з метою оскарження прийнятого Замовником рішення. Директор ТОВ "Західбудцентр" Царук В.В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не вірно сформульована
Дата скасування: 12.04.2017 19:08