• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по поточному ремонту об’єкту благоустрою – улаштування пішохідної доріжки з пониженням бортового каменю по вул. Горобинова та вул. Михайлівська

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: послуги по поточному ремонту об’єкту благоустрою – улаштування пішохідної доріжки з пониженням бортового каменю по вул. Горобинова та вул. Михайлівська. • Код за Єдиним закупівельним словником: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги. • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2. • Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.12.2020 р. • Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг по ф. № КБ-2в, та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця ( при необхідності ) та до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 171 048,00 грн. (в т.ч. ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 07.12.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: 10.12.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. • Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. • Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. • Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 855,24 грн. (0,5%). • Інша інформація: • Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи); - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність, - копія паспорту (для фізичних осіб); • Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт. • Договірна ціна пропозиції та підтверджуючі розрахункі за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013:  Локальні кошториси;  Підсумкова відомість ресурсів;  Пояснювальна записка;  Розрахунок загально - виробничих витрат;  Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;  Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки). Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень та поточних цін на них. Ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень. Згідно рішення Сумської міської ради від 27.03.2019 №4871-МР, розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Суми, становить 9000 (дев’ять тисяч) грн., що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8. Розмір кошторисного прибутку приймається у розмірі 6,8 грн./люд.-год згідно додатку № Е ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (Таблиця Е.1) або менше. Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Підрядника, але вони не повинні перевищувати вимоги встановлені ДСТУ Б Д.1.1-3:2013 «Постанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». адміністративні витрати приймаються у розмірі не вище 1,23 грн/люд. год. згідно ДСТУ-НБД 1.1-3:2013 або менше. • Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку № 1 до цієї документації); • Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. • Документи, що підтверджують наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору: - копії договору (ів); - позитивний лист – відгук замовника послуг за договором, про належне виконання учасником аналогічного договору (ів); - копії актів виконаних послуг згідно калькуляцій або форми КБ-2; - копії довідок про вартість виконаних послуг (форма КБ-3).

Завершена

171 048.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 855.24 UAH
Період оскарження: 01.12.2020 16:33 - 07.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: d454d5145e5b45bb96cfcbee3f6b5d4c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-01-006634-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Під час дослідження історії заяви про закупівлю /оголошення/, зробленої Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради, різні часи у статусі замовника, з’ясовується таке: замовник застосовує подвійні стандарти щодо необхідності «копії додатка до договору» як документа, що підлягає наданню замовнику з боку учасника, цим самим нехтуючи вимогами закону до визначення офіційного оголошення як повідомлення, що має юридичну чинність. У своєму оголошенні Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-19-012140-c замовник прямим текстом вимагає від учасників «копії додатка до договору(-ів)», тим часом в оголошеннях, опублікованих замовником Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-01-006634-c відсутнє викладення про «копію додатку до договорів». Не залежно від того, що «додаток до договору» є невід’ємною частиною договору, оскільки Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-01-006634-c того самого замовника не містить вимоги про «копію додатку до договору», за ненадання «копії додатку до договору» замовник не отримує права висунути претензію до учасника. До того ж, окрім документації, пов’язаної з виконанням цього договору, про який ідеться, додатки до якого учасник не відправив через (які не вимагають заперечення) обґрунтовані причини, тим не менше замовник від учасника отримав окремо взятий пакет документацій, який підтверджує наявність досвіду учасника на виконання аналогічного щодо предмету закупівлі договору зі своїми додатками до нього, з тим розрахунком, що не залишає шансів замовнику використовувати допущення в своєму оголошенні про «додатки до договору» як пастки для учасника /дивись копію договору ТОВ «УКРМАКОБУД» із Полтавським лісовим господарством Договір № 530 від 27.08.2019 р./ Відсутність копій додатка до одного договору не є підставою, щоб не враховувати копію іншого договору зі своїми додатками, оскільки згідно з оголошенням, зробленим замовником, як підтверджуючого документа про наявність досвіду достатньо лише копії одного виконаного договору. Копія договору як документ свідчить про укладення угоди в письмовому вигляді між сторонами, однак додатки до нього абсолютно не містять будь-яких даних, які вказують на факт виконання договору, а отже, не можуть послужити документом, який підтверджує наявність досвіду в учасника. Відсутність згадування про «додатки до договору» в оголошеннях замовника сприйнята учасником таким чином, що замовник керувався вищевказаною логікою, інакше не уявляв для себе ніяких складнощів відправити замовнику копію наявного додатка до договору. Слід особливо відзначити що ненадання копії додатку до договору зумовлене виключно тим, що як не можна суворо дотримуватись вимог, зазначених в оголошених, не допускаючи зайвого. Цей випадок нагадує ситуацію, коли адекватна реакція аудиторії на мовчання публіциста за власним розсудом останнє прокоментував неоднозначно. Примітно, що під час проведення процедур із закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-15-002795-b теж сам замовник невідправлення «копії додатка до договору» замовнику з боку того ж самого учасника не розглядав як підставу для дискваліфікації. Аналіз вищевказаних обставин призводить до обґрунтованого висновку про те, що замовник в певних випадках навмисно у своїх оголошеннях не вказує «додаток до договору» як затребуваний документ через маніпуляційні міркування, вдаючись до спекуляцій в оформленні оголошень, цим самим вводить учасника в оману, маючи на меті як відсутність, так і присутність у гарантійному листі «копії додатку до договору» тлумачити проти учасника і встановити визначення умови процедури закупівлі, що дає просторий полігон для маневрів. Виходячи із уже викладеного, переконливо ВИМАГАЄМО 1. Переглянути та скасувати неправомірне рішення про дискваліфікацію, винесену стосовно ТОВ «УКРМАКОБУД» 2. П. С. відмова від задоволення цієї вимоги тягне за собою судовий позов. З повагою ТОВ «УКРМАКОБУД» М.А. Мурадханян
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Договори про закупівлю укладаються відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, а тому додатки до договорів, якщо вони вказані у договорі складають його невід"ємну частину, зміст яких дублює положення договорів в частині ціни та інших істотних положень договору.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні