• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Наручні годинники (18520000-0 Персональні хронометри)

Завершена

72 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 360.00 UAH
Період оскарження: 01.12.2020 14:27 - 07.12.2020 13:00
Вимога
Відхилено

ВИМАГАЄМО внести зміни до «Технічного завдання» (Додаток 1 до Оголошення), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників “Time-R”, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги

Номер: a1a7bf8bb41647a5b2d8b6c50249cb0a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-01-006792-b.a1
Назва: ВИМАГАЄМО внести зміни до «Технічного завдання» (Додаток 1 до Оголошення), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників “Time-R”, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги
Вимога:
Викликає величезне занепокоєння, чому у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та голови Камінету міністрів України – Шмигаля щодо максимально ефективного використання бюджетних коштів, Рівненська обласна державна адміністрація НЕ проводить відкриті торги з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції. Замість цього, Рівненська обласна державна адміністрація (надалі – Замовник) вдається до спрощеної процедури закупівлі за завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» (оскільки надання еквівалентів даної торгової марки «TIME-R» Замовник в документації навіть не передбачає!) Детальніше допущені порушення викладаємо нижче: 1. «Технічне завдання» (Додаток 1 до Оголошення) прописаний Замовником під конкретні моделі годинників “Time-R”:  годинник наручний чоловічий “Time-R” 319-623  годинник наручний жіночий “Time-R” 401-493 конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», БЕЗ можливості надання еквівалентів Через подібні дії Замовника, в зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» - через зазначене підприємство або його представників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку, закладає в бюджет явно завищену ціну та суперечить викладеним нижче положенням ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Замовник - Рівненська обласна державна адміністрація, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, у «Технічному завданні» вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів (чоловічий «TIME-R 319-623» та жіночий – «TIME-R 401-402»), які вимагаються та їх розмірів (з точністю до десятої долі мм»), розрахованих на параметри конкретних механізмів, які Замовник вимагає всупереч чинному законодавству, без передбачення надання еквівалентів! Так, Замовник вимагає відповідність годинникам ПЕВНИМ РОЗМІРАМ та, підлаштовуючи предмет закупівлі під конкретні моделі годинників, вимагає комплектацію КОНКРЕТНИМИ МЕХАНІЗМАМИ, чиї параметри розраховані на конкретну конструкцію корпусів, а саме: - для годинника наручного чоловічого Замовник вимагає вимагає розмір 42мм та механізм Miyota 2115 (без можливості надання еквівалентів) - для годинника наручного жіночого Замовник специфічну КВАДРАТНУ ФОРМУ та розміри -ширина 26 мм, довжина - 37,8 мм та механізм S. Epson Corp. Y121E (без можливості надання еквівалентів) Існує дуже широкий модельний ряд різноманітних японських механізмів ідентичної якості різних брендів та виробників. Але, замість того, щоб зазначити необхідні характеристики механізмів, Замовник протиправно обмежує конкуренцію, вимагаючи механізми виключно певних виробників та ще й конкретних типів - «Miyota 2115» (для чоловічих годинників) та «S. Epson Corp. Y121E» (для жіночих годинників), параметри яких розраховані на конкретні конструкції корпусів наведених вище конкретних моделей годинників ТОВ «Київський годинниковий завод». При цьому, Замовник, навіть, не зазначає яким характеристикам мають відповідати механізми, які йому необхідні, отже, вимагає їх абсолютного НЕОБГРУНТОВАНО, так само як і конкретні розміри корпусів, всупереч пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тому зрозуміло, що крім відповідних моделей TIME-R 319-623 TIME-R 401-402 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» не існує годинників інших виробників, підлаштованих ПІД ПАРАМЕТРИ конкретних механізмів Miyota 2115 (для чоловічих годинників) та S. Epson Corp. Y121E (для жіночих годинників), конструкція корпусів яких буде в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ відповідати до десятої долі міліметру (!) прописаним Замовником розмірам 42 мм (для чоловічих годинників) та 26 мм х 37,8 мм (для жіночих годинників), доводять, що Замовник прописав вказані характеристики виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» Перелічені вимоги, такі як зазначені з точністю до десятої долі міліметру (!) розміри корпусів годинників та конкретні механізми конкретних брендів, параметри яких розраховані на конкретну конструкцію корпусу, аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі, а лише порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну торгову марку, конструкцію або тип предмету закупівлі і, звісно, обмежують конкуренцію на користь конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», дискримінуючи всіх інших учасників й ведуть до закупівлі ЗА ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної ТОРГОВОЇ МАРКИ конкретного виробника - TIME-R, конкретних моделей та конструкцій годинників TIME-R 319-623, TIME-R 401-402, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конструкції корпусу, а також механізму конкретних виробників Miyota 2115 та S. Epson Corp. Y121E, підлаштованих під зазначений корпус. Більш того, грубо порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не передбачає надання еквівалента зазначеним годинникам, тим самим обмежуючи конкуренцію до участі єдиного виробника! Таким чином, посилання на зазначені моделі «Time-R» постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» (тим більш, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ!) абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик предмета закупівлі специфічними параметрами, властивими лише контрактним моделям годинників «Time-R», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами. Крім того, має місце порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування та БЕЗ можливості надання еквівалентів, в порушення чинного законодавства, протиправно збирається закуповувати виключно конкретні моделі годинників “Time-R” (годинник наручний чоловічий “Time-R” 319-623 та годинник наручний жіночий “Time-R” 401-493) конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», крім того, обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, властивим лише хахначеним моделям годинників «Time-R», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. Необхідно додати, що Замовник у липні 2020 р. у першому варіанті тендерної документації вимагав просто японські механізми, без зазначення конкретного бренду та конкретної моделі, а розміри обмежував 39-43 мм (для чоловічого годинника) та 23-27 мм х 35-39 (для жіночих годинників) та не посилався на конкретні моделі годинників TIME-R 319-623 та жіночий - TIME-R 401-402, але потім протиправно, безпідставно й необґрунтовано вніс зміни з зазначеними обмеженнями до тендерної документації, в інтересах конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод». 21 липня та 22 липня 2020р. ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» спрямував до Замовника вимоги UA-2020-07-16-005764-c.a1 та UA-2020-07-16-005764-c.b2 привести тендерну документацію у відповідність з чинним законодавством, але Замовник відмовив, оскільки, на його думку, на процедуру «спрощеної закупівлі» вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші норми чинного законодавства не розповсюджуються Тому не викликає жодних сумнівів, що має місце факт змови Замовника з ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в тендері інших постачальників та проведення закупівлі за завищеними цінами. Більш того, незрозуміло чому Рівненська обласна державна адміністрація, яка має захищати національні інтереси на регіональному рівні під час війни з РФ, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників, що повністю дискредитує цю установу та його керівництво. Важливо відмітити, що годинники так званої ТМ «TIME-R», які збирається закуповувати Замовник всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», насправді є російським брендом годинників «ПОЛЕТ», у чому можно легко переконатися на сайті останнього і які до недавнього часу ТОВ «Київський годинниковий завод» продавав саме під брендом «ПОЛЕТ», про що свідчать ілюстрації з його каталогів. Отже, зазначений товар, вочевидь, має російське походження та невідомо якими каналами потрапляє в Україну Таким чином закладаючи протиправні та маніпулятивні обмеження у тендерну документацію та вимагаючи виключно годинники торгової марки ТМ «TIME-R» БЕЗ можливості надання еквівалентів, Замовник гарантує перемогу у торгах ТОВ «Київський годинниковий завод» (засноване особами країни-агресора РФії), під товар яких “Time-R” (насправді російська торгова марка «ПОЛЕТ») прописаний предмет закупівлі (і який, ймовірно, має потрапити під дію Закону про санкції) та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до «Технічного завдання» (Додаток 1 до Оголошення), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників “Time-R”, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі: 1. прибрати безпідставне та необґрунтоване посилання на конкретні моделі годинників ТОВ «Київський годинниковий завод» - чоловічий «TIME-R 319-623» та жіночий «TIME-R 401-402» разом з притаманними ним технічними характеристиками. 2. зобов’язати Замовника прибрати протиправну вимогу щодо форми та будь-яких конкретних розмірів годинників 3. зобов’язати Замовника прибрати протиправну вимогу щодо конкретних артикулів механізмів Miyota 2115 та S. Epson Corp. Y121E, пристосовані під певні параметри корпусів зазначених моделей годинників чоловічий «TIME-R 319-623» та жіночий «TIME-R 401-402» ТОВ «Київський годинниковий завод», натомість прописав необхідні характеристики механізмів з можливістю надавати аналоги 4. провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, намагаються підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» на годинники чоловічий «TIME-R 319-623» та жіночий «TIME-R 401-402» (які, крім всього іншого, вочевидь, є годинниками ТМ «ПОЛЕТ» та мають російський бекграунд) та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ: 1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів? 2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод» 3. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 мм та параметрів жіночого - 26мм х 37,8 мм 4. Надати обґрунтування вимоги механізму саме S. Epson Corp. Y121E 5. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору цифр, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі 6. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі та порядку її формування 7. Керуючись якими нормами чинного законодавства, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей «TIME-R 319-623» та «TIME-R 401-402»?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закупівля UA-2020-12-01-006792-b проводиться за спрощеною процедурою на підставі ст.ст. 3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019) (надалі - Закон). Звертаємо вашу увагу, що це саме спрощена закупівля, а не відкриті торги. Спрощена закупівля, згідно з п.1 ст.14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до п.4 ст.14 Закону, «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Враховуючи зазначене, Документацію на закупівлю товару: 18520000-0 Персональні хронометри (наручні годинники) за вказаною спрощеною процедурою Замовником підготовлено у повній відповідності із Законом. Згідно пункту 14.6 Документації на закупівлю товару Замовник не здійснює закупівлю товару у Учасника, який не гарантує відсутність застосування щодо нього обмежень, встановлених ст. 5 Закону України «Про санкції» та Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Статус вимоги: Відхилено