-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з обробки та утилізації безпечного сміття та відходів
Технічні та кваліфікаційні вимоги згідно додатків.
Завершена
12 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2017 12:55 - 23.02.2017 13:00
Вимога
Вирішена
скасування рішення про переможця
Номер:
1687431aaa444da68462120116bb27f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-22-001113-c.c1
Назва:
скасування рішення про переможця
Вимога:
ВИМОГА
про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Процедура проведення закупівлі врегульовано нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Предметом тендерної закупівлі є надання послуг вивезення твердих побутових відходів.
Законодавство про відходи складається із законів України «Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про житлово-комунальні послуги», Кодексу України про надра, Постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» від 26.07.2006 №1010, «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» від 01.06.2011 № 869 та інших нормативно-правових актів.
Відповідно до ст. 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» встановлено розподіл житлово-комунальних послуг залежно від функціонального призначення, зокрема, до другої групи визначено послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо).
Статтею 14 даного закону передбачено розподіл житлово-комунальних послуг за порядком затвердження цін/тарифів, а саме друга група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території. Другою частиною даної статті визначено, що ціни/тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються центральними органами виконавчої влади, національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідних сферах, та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом.
Водночас, згідно із ст. 5 та ст. 7 названого Закону передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, належить, зокрема, нормативно-правове забезпечення діяльності місцевих державних адміністрацій для здійснення контролю цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, та передбачено, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить, зокрема, встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону.
Порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства (ст. 16 зазначеного вище Закону).
Відповідно до п. 1 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою КМУ від 01.06.2011 № 869 встановлено, що цей порядок визначає механізм формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і поширюється на суб'єктів господарювання всіх форм власності, які надають послуги (далі - виконавці), суб'єктів господарювання всіх форм власності, що спеціалізуються на виконанні окремих послуг, на умовах субпідрядних договорів з виконавцями (далі - субпідрядники), органи місцевого самоврядування, власників, орендарів житлових будинків (гуртожитків), власників (наймачів) квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках).
Пунктом 2 даного Порядку встановлено, що тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) є сукупною (загальною) вартістю надання таких послуг, розрахованою на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість або єдиного податку.
Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг.
Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном.
Відповідно до п. 3 зазначеного вище Порядку визначено, що під час установлення тарифу на послуги необхідно забезпечувати прозорість визначення вартості усіх послуг з розрахунку на 1 кв. метр загальної площі квартири, житлового приміщення у гуртожитку та нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку).
Таким чином, враховуючи викладене, надання послуг з вивезення твердих побутових відходів надається лише відповідно до затвердженого тарифу органом місцевого самоврядування, що регламентується вище зазначеними нормами.
На сьогоднішній день ТОВ «Селтік» надає послуги за тарифами, які були визначені Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 березня 2015 року №186, відповідно до умов чинного законодавства.
У зв’язку з чим, ТОВ «Селтік» просить при оцінці переможця тендерної закупівлі враховувати умови чинного законодавства та обов’язковість наявності у Виконавця послуг затвердженого органом місцевого самоврядування тарифу на вивезення твердих побутових.
Генеральний директор ТОВ «Селтік» Піддубна З.Г.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу ТОВ СЕЛТІК.doc 28.02.2017 15:22
Дата подачі:
28.02.2017 10:44
Вирішення:
Завантажено відповідь на скаргу
Статус вимоги:
Задоволено