Оцінювання відповідності спеціальних вагонів класу захисту - 73433000-6
Послуги включають в себе: визначення класу захисту двох типів вагонів (2 вагони одного типу і 1 вагон іншого типу); надання Протоколу проведеного оцінювання з відповідним висновком Замовнику (протягом 2 (двох) робочих днів після надання послуг) . Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються замовником, зазначені у Додатку 1 “Вимоги до предмета закупівлі” до документації. Місце надання послуг: м. Київ, вул. Уманська, 8. Строк надання послуг у повному обсязі становить не більше 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення Договору. Детальні умови містяться у документації спрощеної закупівлі, а також проєкті договору, що додаються. Перелік документів, що вимагається для участі у закупівлі, наведений у Додатку 2 до документації.
Завершена
75 006.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:01.12.2020 12:09 - 07.12.2020 10:00
Вимога
Вирішена
Вимоги щодо усунення невідповідностей документації спрощеної закупівлі “Оцінювання відповідності спеціальних вагонів класу захисту - 73433000-6
Номер:6531fb33e2844c16ab089aea3022004a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-01-004199-b.c2
Назва:Вимоги щодо усунення невідповідностей документації спрощеної закупівлі “Оцінювання відповідності спеціальних вагонів класу захисту - 73433000-6
Вимога:
1. Предмет закупівлі «Оцінювання відповідності спеціальних вагонів класу захисту - 73433000-6» не відповідає Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», в частині застосування до предмету закупівлі терміну «оцінювання відповідності», та вводить в оману учасників закупівель та споживачів наданої за предметом закупівлі послуги. Зокрема надання за предметом закупівлі послуги не передбачає подання замовником закупівлі заданих вимог до об’єкту оцінки відповідності, яким є клас захисту спеціальних вагонів. Вимагаємо вилучити із документації спрощеної закупівлі та проєкту договору про закупівлю застосованого до предмету закупівлі терміну «оцінювання відповідності».
2. Предметом закупівлі не передбачено проведення сертифікації об’єкту оцінки відповідності, а також застосування обов’язкових вимог стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг», у тому числі замовником предмета закупівлі щодо укладання передбаченої пунктом 4.1.2 сертифікаційної угоди, подання передбаченої пунктом 7.2 заявки на сертифікацію, отримання передбаченого пунктом 7.7 документу за результатами сертифікації. Таким чином застосування посилання в документації спрощеної закупівлі та проєкту договору про закупівлю на застосування у виконанні послуг згідно предмету закупівель стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 вводить в оману учасників закупівель та споживачів наданої за предметом закупівлі послуги. Вимагаємо вилучити із документації спрощеної закупівлі та проєкту договору про закупівлю застосування стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014.
3. Предметом закупівлі не передбачено застосування обов’язкових вимог пункту 7.1.1 стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій», у тому числі замовником предмета закупівлі щодо чіткого визначення та документування вимог до предмету оцінювання відповідності. Таким чином застосування в документації спрощеної закупівлі посилання на застосування у виконанні послуг згідно предмету закупівель стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 вводить в оману учасників закупівель та споживачів наданої за предметом закупівлі послуги. Вимагаємо вилучити із документації спрощеної закупівлі та проєкту договору про закупівлю застосування стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017.
4. Клас захисту спеціальних вагонів не є об’єктом стандартизації ГСТУ 78.11.004-2000 "Засоби інженерно-технічного укріплення та захисту об’єктів. Об’єкти, що охороняються фізичною охороною. Загальні технічні вимоги". Таким чином застосування в документації спрощеної закупівлі та проєкту договору про закупівлю посилання на застосування з метою оцінювання відповідності класу захисту спеціальних вагонів згідно вимог ГСТУ 78.11.004-2000 вводить в оману учасників закупівель та споживачів наданої за предметом закупівлі послуги. Вимагаємо замінити в документації спрощеної закупівлі та проєкту договору про закупівлю застосування стандарту ГСТУ 78.11.004-2000 "Засоби інженерно-технічного укріплення та захисту об’єктів. Об’єкти, що охороняються фізичною охороною. Загальні технічні вимоги" на ГСТУ 78.11.006-2001 "Засоби інженерно-технічного укріплення та захисту об’єктів. Панцерові конструкції, деталі та вузли. Методи випробування на тривкість до обстрілу".
5. Вимога документації спрощеної закупівлі у підпункті 3) пункту 3 додатку 2 до документації щодо надання «договорів з випробувальними лабораторіями, які акредитовано НААУ за ДСТУ ISO/IEC 17025:2017» є дискримінаційною стосовно учасників які мають власну випробувальну лабораторію, яка акредитован НААУ за ДСТУ ISO/IEC 17025:2017, та не потребують укладання договорів зі сторонніми випробувальними лабораторіями. Вимагаємо у підпункті 3) пункту 3 додатку 2 до документації спрощеної закупівлі перед словами «договорів з випробувальними лабораторіями» вставити фразу: «власної випробувальної лабораторії та/або».
6. Вимагаємо привести у відповідність до пункту 3 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 1.2. проєкту договору про закупівлю.
7. Вимагаємо конкретизувати критерії оцінки якості наданих Послуг згідно яких Замовник може застосувати пункт 5.7. проєкту договору про закупівлю з метою відмови у прийнятті і оплаті наданих послуг.
8. Прохання надати роз’яснення щодо застосування в документації спрощеної закупівлі стандартів на засоби безпечного зберігання ДСТУ EN 1300:2019 та ДСТУ EN 1143-1:2019. Предмет закупівлі обмежується визначенням класу кулетривкості спеціальних вагонів, чи в межах предмету закупівлі необхідне також визначення класу тривкості вагонів щодо зламування?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:03.12.2020 16:29
Вирішення:Добрий день! Дякуємо за звернення, надаємо відповіді на запитання.
1. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», добровільна оцінка відповідності може здійснюватися в будь-яких формах, включаючи випробування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Термін «оцінювання відповідності» застосовується в контексті визначення характеристик кулетривкості спеціальних вагонів згідно з процедурою, що встановлюється національними стандартами на методи випробування на кулетривкість згідно з визначеним у документації спрощеної закупівлі переліком. Вимоги до предмета закупівлі визначені у Додатку 1 до документації спрощеної закупівлі.
2. Вимоги щодо застосування ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 буде вилучено із документації спрощеної закупівлі та проєкту договору.
3. Вимоги стосовно ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 встановлено з метою забезпечення наявності засвідчення компетентності органу з оцінки відповідності щодо проведення робіт згідно з визначеним у документації спрощеної закупівлі переліком національних стандартів.
4. Стандарт ГСТУ 78.11.004-2000 буде вилучено.
5. Вимоги щодо договорів з випробувальними лабораторіями буде вилучено.
6. Пункт 1.2 проєкту договору містить умову щодо обсягу Послуг, а саме - можливості його зменшення залежно від реального фінансування видатків. Пункт не має відношення до ч.17 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", в якому визначені умови відміни спрощеної закупівлі. Така умова міститься у п.1 Розділу "Результати закупівлі та укладання договору про закупівлю" документації спрощеної закупівлі
7. Критерії оцінки якості Послуг визначені у п. 5.1 проєкту договору.
8. Вимоги щодо ДСТУ EN 1300:2019 та ДСТУ EN 1143-1:2019 буде вилучено.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Відкликано скаржником
Вимоги щодо усунення невідповідностей документації спрощеної закупівлі “Оцінювання відповідності спеціальних вагонів класу захисту - 73433000-6”
Номер:6567168dba3c49939eb66e0d6f699478
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-01-004199-b.c1
Назва:Вимоги щодо усунення невідповідностей документації спрощеної закупівлі “Оцінювання відповідності спеціальних вагонів класу захисту - 73433000-6”
Вимога:
1. Предмет закупівлі «Оцінювання відповідності спеціальних вагонів класу захисту - 73433000-6» не відповідає Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», в частині застосування до предмету закупівлі терміну «оцінювання відповідності», та вводить в оману учасників закупівель та споживачів наданої за предметом закупівлі послуги. Зокрема надання за предметом закупівлі послуги не передбачає подання замовником закупівлі зданих вимог до об’єкту оцінки відповідності, яким є клас захисту спеціальних вагонів. Вимагаємо вилучити із документації спрощеної закупівлі та проєту договору про закупівлю застосованого до предмету закупівлі терміну «оцінювання відповідності».
2. Предметом закупівлі не передбачено проведення сертифікації об’єкту оцінки відповідності, а також застосування обов’язкових вимог стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг», у тому числі замовником предмета закупівлі щодо укладання передбаченої пунктом 4.1.2 сертифікаційної угоди, подання передбаченої пунктом 7.2 заявки на сертифікацію, отримання передбаченого пунктом 7.7 документу за результатами сертифікації. Таким чином застосування в документації спрощеної закупівлі та проєту договору про закупівлю посилання на застосування у виконанні послуг згідно предмету закупівель стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 вводить в оману учасників закупівель та споживачів наданої за предметом закупівлі послуги. Вимагаємо вилучити із документації спрощеної закупівлі та проєту договору про закупівлю застосування стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014.
3. Предметом закупівлі не передбачено застосування обов’язкових вимог стандарту пункту 7.1.1 ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій», у тому числі замовником предмета закупівлі щодо чіткого визначення та документування вимог до предмету оцінювання відповідності. Таким чином застосування в документації спрощеної закупівлі посилання на застосування у виконанні послуг згідно предмету закупівель стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 вводить в оману учасників закупівель та споживачів наданої за предметом закупівлі послуги. Вимагаємо вилучити із документації спрощеної закупівлі та проєту договору про закупівлю застосування стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017.
4. Клас захисту спеціальних вагонів не є об’єктом стандартизації ГСТУ 78.11.004-2000 "Засоби інженерно-технічного укріплення та захисту об’єктів. Об’єкти, що охороняються фізичною охороною. Загальні технічні вимоги". Таким чином застосування в документації спрощеної закупівлі та проєту договору про закупівлю посилання на застосування з метою оцінювання відповідності класу захисту спеціальних вагонів згідно вимог ГСТУ 78.11.004-2000 вводить в оману учасників закупівель та споживачів наданої за предметом закупівлі послуги. Вимагаємо замінити в документації спрощеної закупівлі та проєту договору про закупівлю застосування стандарту ГСТУ 78.11.004-2000 "Засоби інженерно-технічного укріплення та захисту об’єктів. Об’єкти, що охороняються фізичною охороною. Загальні технічні вимоги" на ГСТУ 78.11.006-2001 "Засоби інженерно-технічного укріплення та захисту об’єктів. Панцерові конструкції, деталі та вузли. Методи випробування на тривкість до обстрілу".
5. Вимога документації спрощеної закупівлі у підпункті 3) пункту 3 додатку 2 до документації щодо надання «договорів з випробувальними лабораторіями, які акредитовано НААУ за ДСТУ ISO/IEC 17025:2017» є дискримінаційною стосовно учасників які мають власну випробувальну лабораторію, яка акредитован НААУ за ДСТУ ISO/IEC 17025:2017, та не потребують укладання договорів зі сторонніми випробувальними лабораторіями. Вимагаємо у підпункті 3) пункту 3 додатку 2 до документації спрощеної закупівлі перед словами «договорів з випробувальними лабораторіями» вставити фразу: «власної випробувальної лабораторії та/або».
6. Вимагаємо привести у відповідність до пункту 3 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 1.2. проєкту договору про закупівлю.
7. Вимагаємо конкретизувати критерії оцінки якості наданих Послуг згідно яких Замовник може застосувати пункт 5.7. проєкту договору про закупівлю з метою відмови у прийнятті і оплаті наданих послуг.
8. Прохання надати роз’яснення щодо застосування в документації спрощеної закупівлі стандартів на засоби безпечного зберігання ДСТУ EN 1300:2019 та ДСТУ EN 1143-1:2019. Предмет закупівлі обмежується визначенням класу кулетривкості спеціальних вагонів, чи в межах предмету закупівлі необхідне також визначення класу тривкості вагонів щодо зламування?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:необхідність уточнення вимог