-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
технічне обслуговування димовентиляційних та вентиляційних каналів
Торги відмінено
3 260 076.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 13 738.56 UAH
мін. крок: 0.4% або 13 738.56 UAH
Період оскарження:
01.12.2020 11:53 - 13.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації
Номер:
0ba79f94c4244eb1967fc7ef6d1470f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-01-001071-a.a1
Назва:
Вимога щодо п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації
Вимога:
П. 3.1 Додатку 1 Тендерної документації Ви встановлюєте вимогу до учасника, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати довідку по формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Відповідно до форми, учасником необхідно зазначити наступні дані: назву контрагента, предмет договору, номер оголошення про закупівлю, за результатами якої був укладений договір, термін виконання договору та адреса та контактні телефони контрангента, а також надати копію аналогічного договору та актів наданих послуг та лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору.
Номер оголошення про закупівлю, за результатами якої був укладений договір, може бути зазначений лише у випадку, якщо такий аналогічний договір був укладений з замовниками, перелік яких визначений в ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, а саме:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Згідно ст. 13 Конституції України передбачає, що усі суб'єкти права власності рівні перед законом. Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Враховуючи викладене вище, вимога про зазначення у формі учасником інформації відносно номеру оголошення про закупівлю, за результатами якої був укладений аналогічний договір є дискримінаційною та такою, що обмежує коло суб’єктів господарювання, які можуть прийняти участь в даній закупівлі.
Отже, враховуючи вище зазначене, ВИМАГАЄМО видалити вимогу про зазначення у формі учасником інформації відносно номеру оголошення про закупівлю, за результатами якої був укладений аналогічний договір та внести відповідні зміни!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2020 15:54
Вирішення:
Доброго ранку. Буде внесено відповідні зміни. Дякуємо за зауваження
Статус вимоги:
Задоволено