• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання

Завершена

56 992.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 285.00 UAH
Період оскарження: 24.03.2017 15:46 - 29.03.2017 18:00
Вимога
Відхилено

Доповнення до вимоги від 05.04.2017 16:10

Номер: 2430632c083047978b60858a6bcefa8e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-24-002236-b.c2
Назва: Доповнення до вимоги від 05.04.2017 16:10
Вимога:
Доповнення до попередньої вимоги від 05.04.2017 16:10 Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що при проведенні даної процедури закупівлі було порушено ряд законодавчих актів України, обрано переможця торгів з явною дискримінацією інших учасників, всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в результаті чого виникає підозра щодо попередньої домовленості Замовника з Учасником-переможцем ТОВ «ДЕНІКОМ» про надання послуг, тобто переможець був визначений ще до проведення процедури закупівлі в системі Рrozorro, а сама система виступила в якості прикриття корупційних схем щодо використання бюджетних коштів Таким чином, з метою упередження та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також з метою виключення незаконних махінацій з бюджетними коштами, вважаємо необхідним розглянути пропозицію наступного учасника або скасувати результати проведеного аукціону щодо закупівлі, як такий що проведено з порушенням норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Допорогові закупівлі (до 200 тис. грн.) не регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», тому і порушення цього закону немає. Вони регулюються тільки Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35 «Порядок здійснення допорогових закупівель». Ніякої дискримінації інших учасників не було. Замовником було обрано Учасника, яким були надані всі необхідні документи та з найменшою ціновою пропозицією.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі

Номер: d9ad99a8c83c412ea4fc813cac3b988d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-24-002236-b.b1
Назва: Порушення ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
Згідно наданої документації торгів Учасник повинен надати до моменту проведення торгів наступні документи: - копію витягу з ЄДРПОУ; - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу платників податків на додану вартість (для учасників – платників ПДВ); - копію свідоцтва про сплату єдиного податку (для учасників – платників єдиного податку); - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Учасник надає інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів, яка містить інформацію про виконання не менше 3-х аналогічних договорів, складену за наданою формою: Звертаємо Вашу увагу на те що ТОВ "ДЕНІКОМ" не надало відповідні документи, які чітко прописані в документації та вимагалися Замовником торгів. 1.Копія витягу з ЄДРПОУ небула подана взагалі 2.Стає незрозуміло на якій системі оподаткування знаходиться дане підприємство, тому що відсутні відповідні витяги, які видаються відповідними державними органами. А не визначаються довідкою в довільній формі від підприємства Учасника. 3.Довідка про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х), як вимагав замовник торгів, повинна містити інформацію про виконання не менше 3-х аналогічних договорів. Натомість ТОВ ДЕНІКОМ була надана довідка в якій нічого не вказано крім фрази що вони "мають досвід виконання аналогічних договорів". Скільки договорів було виконано ТОВ ДЕНІКОМ невідомо, та невідомо чи дійсно виконувалися такі договори взагалі. Але Замовником оприлюднено Протокол № 4 від 04.04.17 року, в якому зазначено що надана документація ТОВ ДЕНІКОМ відповідає вимогам Замовника. Як таке може бути, коли учасником не було подано відповідно зазначеного пакету документів, які чітко вимагалися від Учасника Замовником та прописані в документації торгів, але Замовником в протоколі зазначено що документація відповідає Вимогам. Стає питання яким саме вимогам?? Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ ДЕНІКОМ та розглянути пропозицію наступного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відносно Вашої вимоги Торецький міський центр зайнятості повідомляє наступне. 1. Торецьким міським центром зайнятості не було порушено ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», бо допорогові закупівлі (до яких відноситься і закупівля послуг з прибирання на суму 56992,33грн.) регулюються не вищезазначеним законом, а Назом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35 «Порядок здійснення допорогових закупівель». 2. ТОВ «Деніком» своєчасно було надано копію Витягу з ЄДРПОУ та довідку з відповідною інформацією про виконання не менш ніж 3-х аналогічних договорів, яка була складена за належною формою. 3. Учасником було надано довідку про те, що він знаходиться на загальній системі оподаткування, на підставі цього учасником і не було надано копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг платника податку на додану вартість та копію свідоцтва про сплату єдиного податку. Замовником було зазначено, що вищезазначені копії та витяги надаються Учасниками, які відносяться до платників податків ПДВ або платників єдиного податку. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник під час участі у процедурі закупівлі погоджується з тим, що його пропозицію може бути відхилено та прийнято пропозицію з більш вигідними для Замовника умовами (Додаток №2 п. 12 Форми пропозиції). Таким чином, ТОВ «Деніком» було дотримано основні принципи здійснення публічних закупівель. Учасником було надано всі документи, які вимагались Замовником. Пропозиція ТОВ «Деніком» є більш вигідною, з найменшою ціновою пропозицією для Замовника.
Статус вимоги: Відхилено