-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво спортивного майданчика для гри в міні-футбол в р-ні ДЮСШ по вул. Миру 12 в м. Обухові Київської області.
Завершена
944 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 720.00 UAH
Період оскарження:
09.03.2017 16:47 - 16.03.2017 15:00
Скарга
Відкликано скаржником
Наявність вимог що обмежують коло учаснків
Номер:
9fbf639426fa4f07967c9d96de837359
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-09-001154-a.c1
Назва:
Наявність вимог що обмежують коло учаснків
Скарга:
Наша компанія ознайомилась, з оголошенням про проведення процедури допорогових закупівель оголошених Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області, щодо закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, ідентифікатор закупівлі: UA-2017-03-09-001154-a, проте у нас виникли підстави щодо обмеження наших прав як учаснка допорогових закупівель.
Наша компанія має, необхідний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, матеріально-технічну базу, досвід роботи з об’єктами будівництва приватних підприємств, та підтверджує, що може виконати роботи які закуповуються.
Проте, незрозумілим, для нас, залишається вимога п 5 ТД щодо надання інформаційної довідки, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних видів робіт (виконання робіт за бюджетні кошти за 2015-2016 роки та відгук від бюджетної організації або від комунального підприємства на підтвердження досвіду виконання цих договорів, адже дана вимога є типовою для ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, окрім того, чуму замовник прагне отримати інформацію саме про бюджетні організації?.
Звертаємо увагу, на те, що деякі підприємства зареєстровані в 2016-2017рр, проте вже мають відповідний досвід роботи з виконання аналогічних робіт з держ. підприємствами, або приватними установами, або виконують такі договори (незавершені).
На нашу думку такі дії, ставляють учасників не в рівні умови, та порушують основні принципи добросовісної конкуренції визначені пп.6.2 п6 Порядок здійснення допорогових закупівель наказу ДП Зовнішторгвидав України № 35 від 13.04.2016 року, а саме:
максимальної економії та ефективністі;
відкритісті та прозорісті на всіх стадіях закупівель;
недискримінації учасників;
об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій;
Просимо Замовника усунути вказану вимогу, що стосується надання відомостей про досвід виконання аналогічних видів робіт (виконання робіт за бюджетні кошти за 2015-2016 роки та відгук від бюджетної організації або від комунального підприємства на підтвердження досвіду виконання цих договорів
АБО дозволити, в інший спосіб підтвердити досвід виконання анлогічних договорів.
наприклад наданням інформації від приватних (комерційних) недержавних)) підприємств, щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Розуміємо, побоювання Замовника, допуском до кваліфікації недобросовісних учасників, та просимо надати можливість учасника які не мають досвіду роботи з Держ установами, підтвердити готовність виконання договору, НАДАННЯМ ГРОШОВОГО забезпечення виконання договору, в разі визначення Учасника – переможцем.
Упевненні що вказані заходи, розширять потенційне коло учасників, дозволять якісно виконати закупівлю, та дозволять зекономити бюджетні кошти.
Пов'язані документи:
Замовник
- Оголошення зі змінами.docx 15.03.2017 14:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.03.2017 21:57
Вирішення:
Внесено зміни до п. 5 оголошення , а саме інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних видів робіт (виконання робіт за бюджетні або не бюджетні кошти ( від приватних чи комерційних підприємств) та відгук від бюджетної/комерційної/приватної організації/установи або від комунального підприємства на підтвердження досвіду виконання цих договорів.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
Відсутність потреби для оскарження
Дата скасування:
23.03.2017 10:07
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Умисні дії що обмежують коло учасників
Номер:
1dbac0a4346f483392fc1505f13379c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-09-001154-a.b2
Назва:
Умисні дії що обмежують коло учасників
Вимога:
Наша компанія ознайомилась, з оголошенням про проведення процедури допорогових закупівель оголошених Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області, щодо закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, ідентифікатор закупівлі: UA-2017-03-09-001154-a, проте у нас виникли підстави щодо обмеження наших прав як учаснка допорогових закупівель.
Ознайомившись з оголошенням, компанія розпочала підготовку до участі у поцедурі.
Констатуємо, що маємо, необхідний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, матеріально-технічну базу, досвід роботи з об’єктами будівництва приватних підприємств, та підтверджуємо, що можемо виконати роботи які закуповуються.
Матеріали що плануються використовуватись, для виконання робіт, пройшли відповідні випробовування, передбачені Законодавством України, та дозволені до використання.
Роботи планується (Учасник зобов’язується) виконувати з дотриманням екологічних норм.
Проте після нашого письмового звернення (13.03.2017, 21:57. ID: UA-2017-03-09-001154-A.C1) щодо неприпустимості застосування у процедурі вимог викладених у п.5ТД, незалежно від вимог, що нами вимагалося усунути
Замовником, було внесено додаткові зміни, які на нашу думку можна вважати умисно такими, що обмежують участь у процедурі «небажаним» компаніям , а саме вимоги (ВСТАНОВЛЕНА В ОСТАНІЙ ДЕНЬ ПРОЦЕДУРИ ОБГОВОРЕННЯ див Таблиця змін.docx Опубліковано: 15.03.2017 14:57
ID: c45342ff421b4f44b615e339181df2ea, та внесені зміни що стосуються ) надання документів, підготовка яких, перевищує термін, який залишився для надання ТП, саме
12) Звіт/протокол випробування (копія, завірена підписом та печаткою учасника) підприємства – виробника синтетичного покриття про лабораторні дослідження зносостійкості волокна штучної трави методом Lisport XL (відповідно до вимог Програми якості ФІФА для футбольних трав від 2015 року, обов’язкові з 01.01.2017) з позитивним висновком про зносостійкість не менше ніж 30 000 XL циклів.
13). Звіт/сертифікат (копія, завірена підписом та печаткою учасника) сертифікованого(-ї) інституту/лабораторії, що підтверджує безпечність для дітей волокна, яке використовується для виробництва пропонованої штучної трави.
та змін внесених у дод.5 до ТД що стосуються
1) Зносостійкість волокна не менше 30 000 XL циклів (відповідно до вимог Програми якості ФІФА для футбольних трав від 2015 року, обов’язкові з 01.01.2017), підтверджена лабораторними дослідженнями заводу виробника синтетичної трави (звіт/протокол про випробування методом Lisport XL);
2) Волокно, яке використовується для виробництва штучної трави, повинно бути безпечним для дітей – не містити фталатів і свинцю, що повинно бути підтверджено звітом сертифікованого інституту/лабораторії.
Зауважуємо, що експертний висновок, потрібно отримувати в досить тривалий період (і у визначеної МЕТОДИКИ - Lisport XL), тож сумнівним є його наявність, у компаній які приймуть участь (Їм ЗАВІДОМО ВІДОМО ЩО МАЛО Б ВИМАГАТИСЬ)
Такі дії, здаються незрозумілими, адже до Замовника не було направлено відповідних запитів, що стосуються внесення змін, а одже такі дії можна вважати умисно такими що ставляють учасників не в рівні умови, та порушують основні принципи добросовісної конкуренції визначені пп.6.2 п6 Порядок здійснення допорогових закупівель наказу ДП Зовнішторгвидав України № 35 від 13.04.2016 року, а саме:
максимальної економії та ефективністі;
відкритісті та прозорісті на всіх стадіях закупівель;
недискримінації учасників;
об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій;
Наша компанія готова надати всі підтверджуючі документи що характеризують нашу продукцію, передбачені Законом, проте просимо ПОДОВЖИТИ СТРОК ПОДАННЯ ПРООПОЗИЦІЙ (зважаючи на відсутність негайної потреби мін 10 днів), АБО НАДАТИ МОЖЛИВІСТЬ подати ВІДПОВІДНІ ДОКУМЕНТИ (документи що вимагає замовник) ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ визначення переможця (надання гарантійного листа) , АБО ВІДМІНИТИ ПРОЦЕДУРУ, ТА ОГОЛОСИТИ ЇЇ ПОВТОРНО З УРАХУВАННЯМ ПОПЕРЕДНЬОГО ДОСВІУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2017 21:21
Вирішення:
Період обговорення та період подання пропозицій Учасниками було подовжено на масимальний термін відповідно Положення Затвердженого рішенням Обухівської міської ради №175-10-VII від 26.05.2016 року.
Статус вимоги:
Відхилено