-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібопродукти
Завершена
276 710.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 767.10 UAH
мін. крок: 1% або 2 767.10 UAH
Період оскарження:
01.12.2020 10:19 - 13.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена
дискримінаційні вимоги
Номер:
2fab02e36a034ef590275e7bbd946cf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-01-000501-a.b2
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Просимо виключити вимогу, викладену в пункті 3.4. ТД щодо надання Експертних висновків на кожен вид продукції, що складають предмет закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству та ним не передбачена.
Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", яким передбачено проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та відповідно оформлення експертних висновків, не поширюється на харчові продукти. Відносини у сфері поводження з харчовими продуктами регулюються Конституцією України,Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", законами України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин", "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та інших актів, виданих відповідно до зазначених нормативно-правових актів. Відповідно до названих нормативних документів не передбачено проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо харчових продуктів.
В складі тендерної пропозиції на підтвердження якості продукції та її відповідності санітарному законодавству учасник може надати Протоколи випробувань акредитованоїлабораторії. На підставі викладено просимо виключити вимогу щодо надання експертних висновків на продукцію (пункт 3.4. ТД) як таку, що суперечить чинному законодавству та ним не передбачена. Крім того, просимо звернути увагу на пункт 1.6. розділу 3, який чітко визначає що, документ, що не передбачений законодавством у складі тендерної пропозиції гне подається. Таким чином. просимо виключити вимогу щодо надання експертного висновку в тому числі і на підставі пункту 1.6. Т.д.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2020 10:23
Вирішення:
пункт 3.4. Тендерної документації виключено зі складу
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога п.3.3 Додатку 4
Номер:
d036ffb2ea50455d96021447f79e969f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-01-000501-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога п.3.3 Додатку 4
Вимога:
Виключити з Додатку 4 до тендерної документації вимогу щодо надання позитивного акту складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (Не поширюються на операторів ринку, що здійснюють первинне виробництво, а також провадять пов’язану з первинним виробництвом діяльність, зокрема транспортування, зберігання та обробку первинної продукції в місці первинного виробництва, за умови, що при цьому не змінюється суттєво стан таких продуктів відповідно до п.2 ст 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (пункт 3.3. ТД) як дискримінаційну.
Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження». Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки. Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль.
У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки. Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові).
Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк.
За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі вимоги, замовник порушує рівність учасників та обмежує їх коло.
На підставі викладеного просимо виключити вимогу пункту 3.3. Додтаку 4 до ТД як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2020 10:20
Вирішення:
пунткт 3.3. Тендерної докуметації виключено зі складу
Статус вимоги:
Задоволено