• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дитяча суха молочна суміш початкова

Торги відмінено

199 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 10.04.2017 10:54 - 14.04.2017 10:59
Скарга
Очікує розгляду

про усунення обмежень

Номер: 9d9135d89dad4b21b1b21b64fd218a02
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-10-000376-b.b1
Назва: про усунення обмежень
Скарга:
Доброго дня! Замовник Хмельницький обласний центр профілактики і боротьби зі СНІДом Код ЄДРПОУ: 26158164 порушує Закону України "Про публічні закупівлі" п. 3 ч. 2 ст. 22: «технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника». Якщо тендерна документація (у вашому випадку - Оголошення) містить посилання на конкретні торговельну марку та тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то це суперечить законодавству України. Учасники повинні мати можливість подавати еквіваленти щодо предмету закупівлі. Додаток №1 – Технічні вимоги в Додатках до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель за номером UA-2017-04-05-002342-b містить конкретну назву Товару та його кількість, а саме Дитяча суха молочна суміш початкова, по 750 г у пачці «HIPP» Combiotic 1 786 шт по 750 г. Також далі ви уточнюєте «Еквівалентів (або аналогів) товару не пропонувати. Ці обмеження суперечать принципам здійснення закупівель, викладеним в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», що полягають в здійсненні закупівель за принципами, зокрема: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників. Зазначений виключний вибір ТМ унеможливлює конкуренцію інших ТМ, під якими виробляється, саме в Україні, ідентичного роду продукція. Таким чином , Просимо внести зміни до Оголошення та вимог до предмету закупівль. Внести в умові закупівлі можливість участі еквівалентної продукції, виключити найменування ТМ, а також змінити кількість Товару у штуках на Загальний об’єм закупівлі у грамах. Також прописати в Основних вимогах до характеристик продукції коливання Поживної цінності в 100 мл готової суміші. В усі своїх вимогах до Предмету закупівлі ви користуєтесь вимогами до імпортованого Товару, що значніше дорожче, чим Продукція вітчизняних виробників та аналогічних Товарів закордонного походження, чим у декілька раз підвищуєте вартість закупівлі та призводить до розтрати держаних бюджетних коштів Дякую.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вимогу, повідомляє наступне: Що стосується питання відсутності передбаченої умовами даної Процедури закупівлі можливості надання еквівалентів продукції, порушення п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", зазначення ТМ, кількості товару Замовник відповідає наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок). Таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Тому Посилання Учасника на порушення п.3 ч.2 ст.22 Закону, на думку Замовника, є безпідставним, оскільки дана процедура не підпадає під дію цієї частини Закону. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування тієї чи іншої продукції, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Тому Замовник має право визначати кількість і тип фасування товару виходячи з власної потреби та економічності. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції (ТМ) в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання з токи зору функціональних критеріїв (в т.ч. клінічною ефективністю використання Lactobacillus fermentum). Згідно п. 1 ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:...максимальна економія та ефективність.... Тобто "...закупівлі менш якісного предмету закупівлі, що в результаті дає низьку ефективність закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною ("Коментарі до законодавства України "Про публічні закупівлі" грудень 2016р с.39). Слід також зауважити, що замовник запланував дану закупівлю згідно своїх кошторисних призначень та відповідно до існуючої потреби. Враховуючи вище вказане, було прийнято рішення про закупівлю саме цієї дитячої сухої молочної суміші. Щодо не дотримання Замовником принципів здійснення закупівель згідно Закону, повідомляємо наступне. Згідно п. 6.4 Порядку Замовник мав право вказати ТМ товару, який закуповується, тому ця умова не суперечить принципам здійснення закупівель, викладеним в статті 3 Закону. Продукція торгової марки «HIPP» має широке коло дистриб’юторів і представників в Україні та представлена (продається) на ринку України вже багато років, тому Замовник таким чином не обмежую коло учасників. Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо Учасників, а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства. Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ Асоціація дитячого харчування, Атаманчук Артем Володимирович 380675615597 ved@adp.com.ua http://gesneria.com.ua