Номер:
b6793a432b464bbb9a64327390a97127
Пов'язана кваліфікація:
ПП Номекс, UA-EDR 32940648
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-30-008652-b.c4
Назва:
Вимога
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
01.02.2021 14:43
Вирішення:
На Вашу Вимогу від 01.02.2021, 14:43. ID: UA-2020-11-30-008652-b.c4 повідомляємо наступне.
Протокольним рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 28.12.2020 року за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Номекс» встановлено її повну відповідність умовам, визначеним в тендерній документації про проведення процедури відкритої закупівлі та визнано Приватне Підприємство «Номекс» переможцем процедури відкритих торгів: код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради за адресою вул. Різдв’яна, 60 в м. Черкаси» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Процесуальний строк на оскарження прийнятого рішення про визначення переможця закупівлі ПП «Номекс» сплив 08 січня 2021 року.
Водночас, учасником ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 28 грудня 2020 № UA-2020-11-30-008652-b.a3 було подано скаргу щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, а саме про відхилення його Пропозиції.
Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1225-р/пк-пз від 25.01.2021 року, було відмовлено приватному підприємству "АРХСТРОЙ ФАСАД" у задоволенні його скарги від 28 грудня 2020 року № UA-2020-11-30-008652-b.a3.
Звертаємо Вашу увагу на те, що протягом встановленого законодавством строку для подання скарги, що стосується прийнятого рішення щодо визначення тендерної пропозиції учасника ПП «Номекс» переможцем жодним учасником процедури цієї закупівлі подано не було, а отже протокольне рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 28 грудня 2020 р. є законним, чинним та нескасованим.
Згідно пункту 6.1. частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: - кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: -дефектного акта; -пояснювальної записки; -договірної ціни; -локального кошторису; -підсумкової відомості ресурсів; -загальновиробничі витрати. - кошторисну документацію в електронному вигляді (формат imd. тощо), розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5 / іншого сумісного з ним ПК (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації); - гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати роботи якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва; - гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, учасником ПП «Номекс» у складі документів тендерної пропозиції було надано в повному обсязі усі необхідні документи, а саме: кошторисну документацію, яка бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка складається з: -дефектного акта; -пояснювальної записки; -договірної ціни; -локального кошторису; -підсумкової відомості ресурсів; -загальновиробничі витрати. - кошторисну документацію в електронному вигляді (формат imd), розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5 у повній відповідності до Додатку № 1 до цієї тендерної документації, крім того також було надано гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати роботи якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва; - гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації.
Крім того, локальні кошторисні розрахунки складаються на основі фізичних обсягів робіт, конструктивних креслень елементів будівель і споруд, прийнятих методів виконання робіт і, як правило, на кожну будівлю і споруду за видами робіт. При цьому дані за окремими видами робіт групуються по окремих конструктивних елементів будинків і споруд. Порядок групування даних по окремих конструктивних елементах будівель, споруд, видам робіт повинен відповідати технологічній послідовності робіт і враховувати специфічні особливості окремих видів будівництва. Водночас, локальні кошториси можуть ділитися на укрупнені етапи, тобто технологічно закінчені комплекси будівельних і монтажних робіт. Це дозволяє замовнику здійснювати розрахунок з підрядником за закінчений етап роботи. При цьому при повній відповідності окремої частини локального кошторису вимогам замовника, визначеним тим чи іншим документом (у нашому випадку – технічним завданням), жодними нормативними актами не заборонено під час його складання укрупнення даного етапу робіт без їх фактичної зміни по окремому локальному кошторису.
Кошторисна документація надана Учасником ПП «Номекс» містить усі види робіт та їх обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації, а отже тендерна пропозиція такого учасника Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради встановлено її повну відповідність умовам, визначеним в тендерній документації, а отже обґрунтовано, законно та правомірно визначена переможцем процедури закупівлі.
Крім того, щодо правового обґрунтування звернення учасника ПП «Архстрой Фасад» з вимогою до Замовника в якому вказано статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємо Вашу увагу на наступне.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порядок та підстави відхилення тендерних пропозицій, а саме:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Тобто, враховуючи вищенаведені норми Закону, вказана ПП «Архстрой Фасад» стаття 31 як правова підстава для звернення до Замовника із вимогою про скасування прийнятого рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП «Номекс» не передбачає взагалі порядку та підстав для скасування рішення про визначення переможця закупівлі.
Підсумовуючи вищевикладене, вказані учасником-скаржником ПП «Архстрой Фасад» пояснення для скасування рішення Уповноваженої особи Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації та нормам Закону, а прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця ПП «Номекс» повністю обґрунтоване і законне.
Замовник - Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами.
Враховуючи вищезазначене, Замовник - Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради повідомляє, що не згодне з вказаними ПП «Архстрой Фасад» висновками, викладеними у вимозі, тендерну пропозицію учасника ПП «Номекс» розглянутою з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та яка, відповідно, обґрунтовано була визначена переможцем згідно з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, а отже вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
declined
answered