-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Трансформатори (Трансформатори)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-11-17-003298-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Трансформатори». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
491 299.75
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 913.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 913.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2020 16:43 - 04.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Сертифікат перевірки типу
Номер:
645c9c15331d4d2cab3ae2b8d2ab5e6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-30-008093-b.a2
Назва:
Сертифікат перевірки типу
Вимога:
Згідно постанови Кабінету Мінітрів України № 94 від 13.01.2016 року був затверджений Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, який є обов'язковим у складі тендерної документації Замовника стосовно закупівлі трансформаторів струму та напруги. Вимагаємо внести зміни до тендерної документаціїї та зазначити обов'язкове надання у складі тендерної пропозиціії учасників копії сертифікату про проведення оцінки відповідності засобів вимірювальної техніки вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ №94 від 13.01.2016)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2020 10:56
Вирішення:
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) регламентовано порядок проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до п. 3 частини третьої ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Відповідно до частини п’ятої ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням вимог щодо недискримінації учасників та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Водночас, звертаємо увагу учасників, що згідно з п. 2 Додатка І до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено таку вимогу щодо документів, які підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним характеристикам, та надаються в складі пропозиції:
«1) Для позицій 1-2 пункту 1 цього Додатка: сканована копія/-ї (з оригіналу або копії) паспорту та/або сертифікату якості/відповідності та/або інструкції з експлуатації та/або іншого документа виробника товарів, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, запропонованого учасником в його пропозиції;
2) Для позицій 3-7 пункту 1 цього Додатка: сканована копія/-ї (з оригіналу та/або копії) чинних сертифікатів експертизи (перевірки) типу та/або сертифікату відповідності та/або декларації про відповідність Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94».
Отже, належним виконанням підпункту 2 п. 2 Додатка І Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для позицій 3-7 (Трансформатори, які відносяться до типу вимірювальних) буде вважатися надання документа про відповідність (в тому числі сертифікат перевірки типу), що безпосередньо відповідатиме вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №94.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.12.2020 08:55
Вимога
Залишено без розгляду
Зміни у лоті
Номер:
3398524d956f4ad48554086df4cc8d45
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-30-008093-b.c1
Назва:
Зміни у лоті
Вимога:
З приводу змін у лоті тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога тендер Укртрансгаз.PDF 01.12.2020 14:10
Дата подачі:
01.12.2020 14:10
Вирішення:
Відповідно до п. 22 частини першої ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, відповідно до п. 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до п. 5 розділу І Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не його обов’язок. Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником спрощеної закупівлі альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі (лоти).
З метою проведення закупівлі транформаторів одномоментно та цілісно Замовником спрощеної закупівлі не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Тому є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначений товар (витрати на транспортування, підхід до цінової політики тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду обладнання.
Згідно з п. 37 частини першої ст. 1 Закону учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у спрощеній закупівлі виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, замовник спрощеної закупівлі визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками спрощеної закупівлі, які взагалі не мають права впливати на рішення замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники спрощеної закупівлі, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на спрощену закупівлю відповідно до оприлюдненого оголошення про спрощену закупівлю, то це не означає що замовник зобов’язаний здійснити поділ предмета закупівлі на їх вимогу чи вимогу будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.12.2020 11:25