-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційний засіб для проведення поточної, заключної, профілактичної дезінфекції та генеральних прибирань, Пляшка, 1000 мл 570шт. Дезінфекційний засіб для антисептичної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів Флакон 1000 мл з дозуючим пристроєм 1940 шт. 24450000-3 - Агрохімічна продукція
Тендерна пропозиція з усіма додатками, а також інші документи, які подаються учасником під час проведення закупівлі повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо оригінали документів, копії (скан-копії) яких надаються в складі тендерної пропозиції, викладені іншою мовою, учасник зобов’язаний надати переклад таких документів на українську мову, вірність якого засвідчується підписом перекладача або нотаріально. Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції в частині технічних умов предмета закупівлі, зокрема: інструкцій та/або настанов, рекламних проспектів, технічних описів тощо, можуть бути викладені українською або російською мовами
Торги відмінено
773 520.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 867.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 867.60 UAH
Період оскарження:
30.11.2020 16:17 - 12.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c8e1e1ecdb66460fa6367c7b8295668e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-30-002042-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовник цинічно бреше, навмисно вводить в оману Громадськість, заявляючи, що існує,як мінімум дві торгові марки різних виробників, характиристики яких одночасно відповідають технічному завданню документаціїї. НЕ існує еквівалентів, зареєстрованих в установленому порядку, які б одночасно відповідали всім виставленим вимогам документації. Більш того, акцентуємо ще раз увагу, що вимоги виставлені Замовником до продукції надмірні, дискримінаційні до продукції інших виробників, не мають жодного відношення до реальних потреб цього замовника з відповідним профілем. Відповідь замовника носить форму відписки. Враховуючи протизаконну корупційну позицію Замовника, надсилажємо листи до вказаних у попепередній вимозі контролюючі органи для перешкоджання дерібана бюджетних коштів країни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2020 11:55
Вирішення:
Шановний учаснику!
З метою економії, як свого часу так і часу Замовника, наполегливо просимо та вимагаємо, перед написанням своїх запитань чи скарг, уважно вивчити тендерну документацію (з врахування змін) та нормативну базу, а не вводити в оману Громадськість, поширенням недостовірної та не підтвердженої інформації!
Щодо Вашого ствердження, що «НЕ існує еквівалентів, зареєстрованих в установленому порядку», повідомляємо, що згідно офіційних даних, що перебувають у вільному доступі, а саме Державних реєстрів дезінфекційних засобів (https://moz.gov.ua/vidkriti-dani), є як мінімум по дві торгові марки різних виробників, характиристики яких відповідають технічній специфікації, зокрема тільки в 2020 році зареєстровані наступні засоби:
1) Еквівалентні Дезінфекційні засоби для проведення поточної, заключної, профілактичної дезінфекції та генеральних прибирань:
- Засіб дезінфікуючий «Дезанол», основними діючими речовинами якого є N,N-диметил-N-алкіл(С6-18)-бензолметанаміній хлорид у межах 16,0-20,0 % та 1,3-Пропандіамін,N-(3-амінопропіл)-N-додецил у межах 1,0-4,0 %. НОМЕР ЗАПИСУ в реєстрі деззасобів за 2020р. – 1143
- Засіб дезінфікуючий «Дезанол екстра», основними діючими речовинами якого є N,N-диметил-N-алкіл(С6-18)-бензолметанаміній хлорид у межах 13,0-23,0 % та 1,3-Пропандіамін,N-(3-амінопропіл)-N-додецил у межах 15,0-20,0 %, НОМЕР ЗАПИСУ в реєстрі деззасобів за 2020р. – 1144
- Засіб дезінфікуючий «Актацид», основними діючими речовинами якого є N,N-диметил-N-алкіл(С6-18)-бензолметанаміній хлорид у межах 16,0-20,0 %, 1,3-Пропандіамін,N-(3-амінопропіл)-N-додецил у межах 1,0-4,0 %. НОМЕР ЗАПИСУ в реєстрі деззасобів за 2020р. – 1146
- Засіб дезінфікуючий «Лагоцид 500», основними діючими речовинами якого є N,N-диметил-N-алкіл(С6-18)-бензолметанаміній хлорид у межах 15,0-20,0 %, 1,3-Пропандіамін,N-(3-амінопропіл)-N-додецил у межах 13,0-16,0 %. НОМЕР ЗАПИСУ в реєстрі деззасобів за 2020р. – 1148.
- Засіб дезінфекційний “МаксДез” (діючі речовини, мас.,%: 12,0 –алкілдиметилбензиламоній хлорид; додецилбіспропілентриамін (1,3-пропандіамін )-10,0). НОМЕР ЗАПИСУ в реєстрі деззасобів за 2020р. – 681.
- Засіб дезінфікуючий «Бланідас Актив (Blanidas Active)» (діючі речовини: додецилбіспропілентриамін (1,3-пропандіамін) – 15,0-20,0%; алкілдиметилбензиламоній хлорид – 10,0-15,0%)
2) Еквівалентні Дезінфекційні засоби для антисептичної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів:
- Дезінфікуючий розчин для обробки рук (діючі речовини: спирт етиловий (96%) - 83,33%, перекис водню 3% розчин - 4,17%, гліцерин 98%- 1,45%). НОМЕР ЗАПИСУ в реєстрі деззасобів за 2020р. – 467
- Засіб дезінфекційний та антисептичний «К6» (діючі речовини: 70,0-75,0% - спирт етиловий; 1,2-3,0%-перекис водню). НОМЕР ЗАПИСУ в реєстрі деззасобів за 2020р. - 831
Повторно звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємі товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням бажання Учасників, а навпаки, Учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам з дотриманням всіх принципів проведення закупівель, які передбачені законом України «Про публічні закупівлі».
Скарга (запитання) Учасника можуть бути задоволені Замовником тільки в тому випадку, коли вони є конкретними та аргументованими!
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
01e46bbc60524d06adca22db464c7bde
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-30-002042-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника процедури Державних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказаний режим використання за режимом особливо-небезпечних інфекцій , при чому зазначено, що в інструкції повинен бути виписаний окремий режим!!! ( Ви з глузду з"їхали? До чого тут особливо-небезпечні інфекції в дитсадках та школах? Взагалі, розумієте, що ви пишите? Чума, холера, сибіська язва в школах?), зазначена температура зберігання від +0 градусів (Цікаво, якщо буде ширший температурний диапазон зберігання - відхилите?), зазначена вимога ISO 22716 ( Це ISO на косметичні засоби!!! До чого вони, якщо ви закуповуєте дезінфікуючі засоби?) і т.д. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до кримінальної відповідальності!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2020 11:00
Вирішення:
Шановний учаснику!
Дякуємо Вам за Ваше звернення !
Щодо отриманої від Вас інформації, повідомляємо наступне:
Ми, як Замовник, при оголошенні будь яких закупівель керуємося та дотримуємося виключно всіх принципів проведення закупівель відповідно до законодавства України, які передбачені законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі придбання якісних товарів з максимальною економією коштів.
В Додатку до тендерної документації «Технічна специфікація» зазначено чітко, що Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Будь який Учасник може пропонувати свої еквівалентні товари з показниками не гіршими, ніж ті що передбачені тендерною документацією.
Згідно офіційних даних, що перебувають у вільному доступі, а саме Державних реєстрів дезінфекційних засобів (https://moz.gov.ua/vidkriti-dani), є багато засобів, які відповідають вимогам, тому Ваше ствердження, що подання еквівалентів інших виробників є неможливим, не відповідає дійсності.
Нами, як Замовником проводиться порівняльна характеристика та розрахунки дезінфекційних засобів згідно робочих концентрації засобу, розраховується кількість засобів необхідних для приготування 10 літрів робочого розчину, витрати розчину на 1 кв.м. площі поверхонь, які потрібно дезіфіковувати. Тому виходячи зі сторони економії, ми зацікавлені в купівлі товарів (концентратів) які можна розводити на максимальну кількість води та будуть при цьому ефективні.
Щодо зазначення обмеження масової долі активно-діючих речовин, то Ваші ствердження не є правдивими, адже в кожному засобі вказано вираз «не менше» чи «не більше», тобто засоби не мають фіксовану кількість тих чи інших діючих речовин, а можуть мати будь-яку кількість, що не менша чи не більша вказаної, і такі засоби наявні.
Таким чином, у вимогах до предмету закупівлі відсутні дискримінаційні вимоги, або вимоги, які штучно обмежують конкуренцію.
Нами, як Замовником в оголошенні про проведення закупівлі вказано щодо предмету закупівлі необхідні технічні, якісні та інші характеристики відповідно до норм діючого законодавства, інструкціями та досвідом використання дезінфекційних засобів. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємі товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей Учасників, а навпаки, Учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Підготовку технічних, якісних та інших характеристик предмету закупівлі здійснюють спеціалісти які несуть відповідальність за забезпечення та дотримання санітарно-епідеміологічного стану закладів освіти. Вимоги до предмету закупівлі, які викладені в тендерній документації, розроблені з урахуванням дотримання рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України, та зумовлені економічною доцільністю, позитивним досвідом використання та потребою виключення можливості появи високорезистентних штамів особливо-небезпечних інфекцій.
Крім того, відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.02.2020 № 521, внесено зміни до Переліку особливо небезпечних, небезпечних інфекційних та паразитарних хвороб людини і носійства збудників цих хвороб, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19 липня 1995 року № 133, а саме доповнено розділ «Особливо небезпечні інфекційні хвороби» - вірусною інфекцією COVID-19!
З метою запобігання закупівлі для закладів освіти неякісної продукції та фальсифікатів, а також для отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, нами, як Замовником у тендерній документації передбачено надання Учасниками гарантійних листів від виробника або офіційного представника, які підтверджують якість дезінфікуючого засобу та щодо того, що засіб повинен бути виготовлений на виробництві сертифікованому згідно зі стандартом ISO. Тому, дана вимога є законною, вона не містить під собою зменшення кола Учасників чи дискримінацію, оскільки добросовісні Учасники можуть отримати у виробників чи їх офіційних дистриб’юторів та дилерів (представників), які можуть запропонувати дезінфекційні засоби, що відповідають вимогам тендерної документації, відповідний гарантійний лист на даний товар, що є предметом закупівлі, та сертифікат відповідності виробника стандартам ISO.
Зважаючи на вищевикладене, вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі є більш ніж обґрунтованими.
На підставі вищевказаного, а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією, Замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги. Наголошуємо, що Ваше висловлювання: «У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до кримінальної відповідальності!» - є безпідставним та необґрунтованим, що сприймається Замовником, як спроба тиску та залякування Замовника, умисне втручання у перебіг закупівлі з метою її «зірвання» при завершенні бюджетного року, що є неприпустимим в теперішній час пандемії короновірусної інфекції!
Статус вимоги:
Відхилено