-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО, БЕНЗИН А-92
Торги відмінено
6 095 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 60 950.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2020 15:49 - 03.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних умов Тендерної документації
Номер:
d7c4b573f5b94cf480556d129b1d43f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-30-006975-b.c1
Назва:
Щодо дискримінаційних умов Тендерної документації
Вимога:
У пункті 1 розділу V.Оцінка тендерних пропозицій. тендерної документації Замовником зазначені нецінові критерії оцінки пропозицій, а саме: Кількість автозаправних станцій учасника на відстані 1 кілометру до бази підприємства (м. Рівне, вул. Курчатова, 22): - Кількість заправок 3 шт: Відстань від АЗС менше 1 км. – 30 %; - Кількість заправок 2 шт: Відстань від АЗС менше 2 км. – 20 %; - Кількість заправок 1 шт: Відстань від АЗС менше 3 км. – 10 %; - Кількість заправок 1 шт: Відстань від АЗС більше 3 км.– 0%. Таким чином, при оцінці тендерних пропозицій, перевагу буде мати той учасник, який матиме не менше 3-х АЗС на відстані менше 1 км. від місця знаходження Замовника. Дана вимога є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних Учасників закупівлі, оскільки запропонувати 3 (три) АЗС на відстані до 1км. від Замовника зможе лише той учасник закупівлі, який працює під брендом Авіас-плюс. Тому така вимога розрахована виключно тільки на одного потенційного Учасника, який відповідає вказаній вимозі Тендерної Документації, що виключає наявність конкуренції між іншими учасниками та, перш за все, економії коштів, і є порушенням Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених у ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відсутність конкуренції є підґрунтям для закупівлі Товару у заздалегідь відомого Учасника, внаслідок таких дій Замовника стає неможливою економія місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста.
Умови Тендерної Документації попередніх років не містили вищезазначену дискримінаційну вимогу щодо наявніості відповідної кількості АЗС на відповідній відстані, а тому необґрунтована та свідома зміна Тендерної Документації даної процедури закупівелі є досить підозрілою та свідчить про наявність бажання Замовника здійснювати закупівлю Товару саме в цього єдиного потенційного Учасника.
Тому, керуючись статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, привести документацію у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та внести зміни у пункт 1 розділу V.Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що, враховуючи здійснені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та не усунення дискримінаційних умов тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження - Антимонопольного Koмітету України, зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, встановлення дискримінаційних умов тендерної документації, та зобов’язання Замовника внести зміни до тендерної документації.
Також інформуємо Замовника, що при оскарженні рішень Замовника у Антимонопольному Koмітеті України у відповідності до ст. 7 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на уповноважених осіб Замовника передбачено накладення штрафів на підставі та у розмірах, визначених ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2020 14:32
Вирішення:
Доброго дня! Повідомляємо Вас, що тендерна документація опрацьована відповідно до вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним
критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно
згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням статті 5
Закону.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з
таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору,
наявність фінансової спроможності, які підтверджують фінансовою звітністю. Тому
враховуючи специфіку підприємства та досвід попередніх років в документації зазначена
вимога щодо наявності відповідної кількості АЗС на відповідній відстані.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.01.2021 00:01