• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ЛГВ20П(СЗ)-003_Послуги з розробки матеріалів по обґрунтуванню розмірів санітарно-захисних зон для об`єктів ГПУ "Львівгазвидобування" АТ "Укргазвидобування" та отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи_90720000-0 - Захист довкілля

90720000-0 - Захист довкілля

Завершена

465 200.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 30.11.2020 15:06 - 07.12.2020 15:00
Вимога
Відхилено

Безпідставна дискваліфікація

Номер: a9ad4fa076704e8e909a66eacff19e11
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-30-006087-b.c1
Назва: Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Висуваємо вимогу, щодо необґрунтованої дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліт-Еко» у зв’язку з імовірним упередженим ставленням. Вважаємо підстави для дискваліфікації поверховими і упередженими. Наводимо свої аргументи. Зокрема, щодо «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) (дод. №3 до оголошення) - не відповідає: дослідження, які (згідно тех. завдання) проводяться на межі сзз виробничих об’єктів по видобуванню природного газу – основною забруднюючою речовиною є природний газ (метан). Сфера процесів вимірювання (лабораторії) не передбачено проведення вимірювань метану на межі сзз». У додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» Тендерної документації не конкретизована вимога стосовно метану, а виставляти додаткові вимоги на етапі оцінки документації протизаконно. Хоча звертаємо увагу, що дана речовина «метан» є в наявності і наведена у «Галузі вимірювальних можливостей вимірювальної лабораторії ТОВ «Моноліт-Еко» на проведення вимірювань» до «Свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями». Копія цього документу була подана нами для участі в торгах. Вимірювати метан на межі СЗЗ ми можемо згідно пункту «Вуглеводні аліфатичні С1-С10 (бутан, пропан, ін.)» на аркуші 14 Додатку до нашого Свідоцтва. Зокрема, під цей пункт підпадає МЕТАН (С1Н4), етан (С2Н6), пропан (С3Н8), бутан (С4Н10), пентан (С5Н12), гексан (С6Н14), гептан (С7Н16), октан (С8Н18), нонан (С9Н20), декан (С10Н22). Склад речовин, що входять у «Вуглеводні аліфатичні С1-С10» є загальновідомим фактом і не вимагає посилання на нормативний документ. Щодо «наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства (пп.2 п.2 дод. 2 до оголошення) – не відповідає: сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (діє до 23.01.2021 року); - сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (діє до 23.01.2021 року); - термін дії дозвільних документів менший за кінцевий термін надання послуг». Наявність даних сертифікатів для надання послуг, щодо яких проводилась закупівля, не вимагається жодним нормативно-правовим актом України. Більше того, наявність чи відсутність даних Сертифікатів ніяк не впливає на якість і термін надання послуг. Дискваліфікація стосовного цього пункту тим паче є необґрунтованою, оскільки сам Замовник у Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників спрощеної закупівлі, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» у п. 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» до Тендерної документації зазначає «Сертифікатів ISO 9001, ISO 14001 та інші міжнародні стандарти (ЗА НАЯВНОСТІ)», що означає необов’язковість наявності Сертифікатів для Учасника. Нами були надані дані сертифікати, які були чинні на дату подання і проведення торгів (вимога про їхню чинність до кінця 2021 року не вимагалася тендерною документацією). Та якщо Замовник мав би бажання і звернувся за додатковим уточненням до нас (це йому дозволяє зробити чинне законодавство), то наше Товариство повідомило би, що успішно пройшло сертифікаційні аудити, та чинність їх буде наступати з 25.01.2021р. терміном на три роки. Стосовно «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пп.2 п. 1 дод. 2 до оголошення) – не відповідає: не надано підтверджуючі документи, які засвідчують кваліфікацію інженера еколога та хіміка – лаборанта». Вимоги тендерної документації мають будуватись на чинних нормативно-правових актах України та не суперечити їм. Ставлячи вимоги та оцінюючи кадровий склад Учасників Замовник повинен керуватися «Класифікатор професій ДК 003:2010 (із змінами та доповненнями)». Повідомляємо, що згідно цього чинного нормативно-правого документу таких професій (посад) як «інженер-еколог» і «хімік-лаборант» не існує в Україні, тому ставити вимогу стосовно підтверджуючих документів на неіснуючі професії (посади) некоректно. Керуючись вищенаведеною аргументацією пропонуємо переглянути рішення про дискваліфікацію. В іншому випадку плануємо скористатись правом звернення із скаргою в Антимонопольний комітет України у зв’язку з безпідставною дискваліфікацією.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник при розгляді пропозицій учасників дотримувався вимог закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має обов’язок, а не право, відхилити пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Недотримання Замовником цього обов’язку призведе до накладання на уповноважену особу штрафних санкцій. Відповідно до п.28 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля – це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону; Стаття 14 Закону передбачає процедуру здійснення спрощених закупівель із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Частиною 2 статті 14 передбачено етапи проведення спрощених закупівель, зокрема першим етапом є оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. При складані оголошення про проведення спрощеної закупівлі уповноваженою особою застосовувались принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Вимоги до предмета закупівлі, визначені уповноваженою особою, були сформовані з метою укласти договір про закупівлю з учасником, який має реальну можливість виконати роботи передбачені у оголошенні та гарантувати якість цих робіт. З огляду на це, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі були встановлені відповідні вимоги. Згідно п.10 частини 3 статті 14 зазначено , що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Частиною 7 статті 14 Закону передбачено, що учасники спрощеної закупівлі у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов'язаний надати роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Слід зазначити, що уповноважена особа в повному обсязі виконала вимоги закону щодо строків оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасники мали достатній час, щоб детально ознайомитись з вимогами встановленим у оголошені про проведення спрощеної закупівлі, а в разі необхідності задати питання Замовнику або подати вимогу про наявність у оголошені про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних чи інших вимог, що порушують принципи публічних закупівель. Замовник при розгляді пропозицій учасників дотримувався вимог закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має обов’язок, а не право, відхилити пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Недотримання Замовником цього обов’язку призведе до накладання на уповноважену особу штрафних санкцій. 1. Відповідно до п.2.1 абзац 6 Наказу Мінприроди України №475 від 01.10.12 року «Про затвердження Порядку внесення установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян-субєктів підприємницької діяльності, до переліку Мінприроди України» (дані про професійний і кваліфікаційний рівні керівника та працівників організації, необхідні для розробки документів, що обґрунтовують обсяги викидів, за формою, що наведена в додатку 2 до цього Порядку - освітній рівень - повна вища освіта; освітньо-кваліфікаційний рівень - спеціаліст, магістр із зазначенням відповідних документів у відповідній галузі) кількість працівників, які працюють в організації у відповідній галузі, не може бути менше ніж 5 осіб в тому числі інженер-еколог (без урахування керівників). 2. Згідно наданого додатку до «Свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями» ст.14 передбачено вимірювання вуглеводні аліфатичні С1-С10 (пропан, бутан, інш.). Відповідно до роз’ясненя електронного ресурсу Вікепедія аліфати́чні сполу́ки (ациклічна сполука, жирна сполука) — вуглеводні, в яких атоми вуглецю утворюють відкриті лінійні нерозгалужені або розгалужені ланцюги, наприклад, н-бутан СНЗСНСН2СН2СН3, ізобутан СНЗСН(СН3)СН3. При заміщенні в них атомів водню на функціональні групи (-ОН, -NH2, -СООН, -СОН та ін.) утворюються інші класи аліфатичних сполук: спирти, аміни, кислоти, альдегіди та ін. Аліфатичні сполуки входять до складу нафти, природних газів, каучуку та нічого не згадано про метан (СН4).
Статус вимоги: Відхилено