-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія на 2021 рік (з оплатою послуг з передачі та розподілу електричної енергії через постачальника)
Торги не відбулися
3 357 731.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 788.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 788.66 UAH
Період оскарження:
30.11.2020 13:56 - 12.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірні дії Замовника
Номер:
42e04514bc3c498591f319e1d4c496b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-30-004689-b.a4
Назва:
Неправомірні дії Замовника
Скарга:
Підставою для відхилення Замовником Тендерної пропозиції ТОВ «Енсол Україна» стала невідповідність тендерної пропозиції вимогам розділу 5 додатку 3 тендерної документації, а саме Інформації про центр обслуговування споживачів, інформаційно – консультаційний центр та/або кол-центр, а саме у цьому полі учасником нібито повинно бути зазначено інформацію про адреси та телефони центру обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційного центру та/або кол-центру, за якими споживач буде мати змогу отримати необхідну інформацію. На переконання тендерного комітету ТОВ «Енсол Україна» надало довідку, де зазначено лише уповноваженого зі спілкування та номер його телефону, а інформація про адресу та телефони центру обслуговування споживачів відсутня, що і стало підставою для відхилення.
Щодо вищезазначеного слід повідомити, що відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Слід наголосити, що ТОВ «Енсол Україна» обслуговує менше 50 000 споживачів, а тому створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим.
Відповідно до вимог законодавства, що встановлене для постачальників електричної енергії, нами було надано документ у складі тендерної пропозиції як Додаток 3.5 до Тендерної документації № б/н від 14.12.2020 року «Інформація про центр обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційний центр та/або кол-центр» де вказано посадову особу, її контактні дані та засоби зв’язку, на яку покладено обов’язки щодо забезпечення дотримання порядку розгляду звернень/скарг/претензій. Адресу вказано в бланкетній частині зазначеного документу, а саме: м. Київ, вул. Антоновича, будинок 51, офіс 601.
Таким чином, ТОВ «Енсол Україна» не тільки дотрималась вимог законодавства в сфері постачання електричної енергії, а й повністю виконала вимоги законодавства про публічні закупівлі та вимоги Розділу 5 Додатку 3 Тендерної документації.
Оскільки пропозиція ТОВ «Енсол Україна» була подана з значно нижчою ціновою пропозицію, ніж у ТОВ «Укргаздобич», формальне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енсол Україна» може свідчити про корупційну складову в діях тендерного комітету, про що нами буде скеровано відповідні заяви до правоохоронних органів.
ТОВ «Енсол Україна» направило через електронну систему закупівель вимогу до Замовника в порядку ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якою вказувало на неправомірні дії щодо відхилення пропозиції та обрання переможцем іншого учасника, проте жодної відповіді отримано не було.
На наш об’єктивний погляд, Замовник проігнорував явне надання передбаченої тендерною документацією інформації та неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Енсол Україна», чим порушив п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме проявив необ’єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі;
3. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області № 188 від 21 грудня 2020 року;
4. Скасувати протокол засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області № 190 від 22 грудня 2020 року;
5. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «Енсол Україна» переможцем тендеру на закупівлю товару код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-30-004689-b, ID: 35223565784c43dbb6ec40cc2dd560a1.
Додатки:
1. Копія Додатку 3.5 до Тендерної документації № б/н від 14.12.2020 року;
2. Копія Протоколу засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області № 188 від 21 грудня 2020 року;
3. Копія Протоколу засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області № 190 від 22 грудня 2020 року;
4. Копія Вимоги до Управління житлово-комунального господарства військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області № 01-22/12-20 від 22 грудня 2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ЖКХ_АМКУ_2.pdf 24.12.2020 13:45
- рішення від 28.12.2020 № 23915 + лист Замовнику .pdf 28.12.2020 21:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.01.2021 № 369.pdf 13.01.2021 18:14
- рішення від 12.01.2021 № 369.pdf 15.01.2021 20:05
- відповідь на скаргу.doc 31.12.2020 11:51
- Scan.pdf 31.12.2020 11:51
- протокол 03 виконання рішення АМКУ.pdf 26.01.2021 08:31
- протокол 05 скасування торгів.pdf 29.01.2021 14:55
- протокол 03 виконання рішення АМКУ.pdf 29.01.2021 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.12.2020 14:25
Дата розгляду скарги:
12.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.12.2020 21:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.01.2021 20:05
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2021 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.01.2021 № 369-р/пк-пз.
Скарга
Скасована
Неправомірні дії Замовника
Номер:
1a424ed26471432d9ed2e87b36cb9ea2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-30-004689-b.a3
Назва:
Неправомірні дії Замовника
Скарга:
Підставою для відхилення Замовником Тендерної пропозиції ТОВ «Енсол Україна» стала невідповідність тендерної пропозиції вимогам розділу 5 додатку 3 тендерної документації, а саме Інформації про центр обслуговування споживачів, інформаційно – консультаційний центр та/або кол-центр, а саме у цьому полі учасником нібито повинно бути зазначено інформацію про адреси та телефони центру обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційного центру та/або кол-центру, за якими споживач буде мати змогу отримати необхідну інформацію. На переконання тендерного комітету ТОВ «Енсол Україна» надало довідку, де зазначено лише уповноваженого зі спілкування та номер його телефону, а інформація про адресу та телефони центру обслуговування споживачів відсутня, що і стало підставою для відхилення.
Щодо вищезазначеного слід повідомити, що відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Слід наголосити, що ТОВ «Енсол Україна» обслуговує менше 50 000 споживачів, а тому створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим.
Відповідно до вимог законодавства, що встановлене для постачальників електричної енергії, нами було надано документ у складі тендерної пропозиції як Додаток 3.5 до Тендерної документації № б/н від 14.12.2020 року «Інформація про центр обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційний центр та/або кол-центр» де вказано посадову особу, її контактні дані та засоби зв’язку, на яку покладено обов’язки щодо забезпечення дотримання порядку розгляду звернень/скарг/претензій. Адресу вказано в бланкетній частині зазначеного документу, а саме: м. Київ, вул. Антоновича, будинок 51, офіс 601.
Таким чином, ТОВ «Енсол Україна» не тільки дотрималась вимог законодавства в сфері постачання електричної енергії, а й повністю виконала вимоги законодавства про публічні закупівлі та вимоги Розділу 5 Додатку 3 Тендерної документації.
Оскільки пропозиція ТОВ «Енсол Україна» була подана з значно нижчою ціновою пропозицію, ніж у ТОВ «Укргаздобич», формальне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енсол Україна» може свідчити про корупційну складову в діях тендерного комітету, про що нами буде скеровано відповідні заяви до правоохоронних органів.
ТОВ «Енсол Україна» направило через електронну систему закупівель вимогу до Замовника в порядку ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якою вказувало на неправомірні дії щодо відхилення пропозиції та обрання переможцем іншого учасника, проте жодної відповіді отримано не було.
На наш об’єктивний погляд, Замовник проігнорував явне надання передбаченої тендерною документацією інформації та неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Енсол Україна», чим порушив п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме проявив необ’єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі;
3. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області № 188 від 21 грудня 2020 року;
4. Скасувати протокол засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області № 190 від 22 грудня 2020 року;
5. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «Енсол Україна» переможцем тендеру на закупівлю товару код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-30-004689-b, ID: 35223565784c43dbb6ec40cc2dd560a1.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ЖКХ_АМКУ_2.pdf 24.12.2020 13:41
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
24.12.2020 13:45
Скарга
Скасована
Неправомірні дії Замовника
Номер:
50c174f3546e45efbb5c471690ea167e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-30-004689-b.a2
Назва:
Неправомірні дії Замовника
Скарга:
Підставою для відхилення Замовником Тендерної пропозиції ТОВ «Енсол Україна» стала невідповідність тендерної пропозиції вимогам розділу 5 додатку 3 тендерної документації, а саме Інформації про центр обслуговування споживачів, інформаційно – консультаційний центр та/або кол-центр, а саме у цьому полі учасником нібито повинно бути зазначено інформацію про адреси та телефони центру обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційного центру та/або кол-центру, за якими споживач буде мати змогу отримати необхідну інформацію. На переконання тендерного комітету ТОВ «Енсол Україна» надало довідку, де зазначено лише уповноваженого зі спілкування та номер його телефону, а інформація про адресу та телефони центру обслуговування споживачів відсутня, що і стало підставою для відхилення.
Щодо вищезазначеного слід повідомити, що відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Слід наголосити, що ТОВ «Енсол Україна» обслуговує менше 50 000 споживачів, а тому створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим.
Відповідно до вимог законодавства, що встановлене для постачальників електричної енергії, нами було надано документ у складі тендерної пропозиції як Додаток 3.5 до Тендерної документації № б/н від 14.12.2020 року «Інформація про центр обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційний центр та/або кол-центр» де вказано посадову особу, її контактні дані та засоби зв’язку, на яку покладено обов’язки щодо забезпечення дотримання порядку розгляду звернень/скарг/претензій. Адресу вказано в бланкетній частині зазначеного документу, а саме: м. Київ, вул. Антоновича, будинок 51, офіс 601.
Таким чином, ТОВ «Енсол Україна» не тільки дотрималась вимог законодавства в сфері постачання електричної енергії, а й повністю виконала вимоги законодавства про публічні закупівлі та вимоги Розділу 5 Додатку 3 Тендерної документації.
Оскільки пропозиція ТОВ «Енсол Україна» була подана з значно нижчою ціновою пропозицію, ніж у ТОВ «Укргаздобич», формальне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енсол Україна» може свідчити про корупційну складову в діях тендерного комітету, про що нами буде скеровано відповідні заяви до правоохоронних органів.
ТОВ «Енсол Україна» направило через електронну систему закупівель вимогу до Замовника в порядку ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якою вказувало на неправомірні дії щодо відхилення пропозиції та обрання переможцем іншого учасника, проте жодної відповіді отримано не було.
На наш об’єктивний погляд, Замовник проігнорував явне надання передбаченої тендерною документацією інформації та неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Енсол Україна», чим порушив п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме проявив необ’єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі;
3. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області № 188 від 21 грудня 2020 року;
4. Скасувати протокол засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області № 190 від 22 грудня 2020 року;
5. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «Енсол Україна» переможцем тендеру на закупівлю товару код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-30-004689-b, ID: 35223565784c43dbb6ec40cc2dd560a1.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ЖКХ_АМКУ.pdf 24.12.2020 13:23
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
24.12.2020 13:45
Вимога
Є відповідь
Напрвомірні дії Замовника
Номер:
0d808d6fe1e04475af6f2b1fa7d68ee3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-30-004689-b.b1
Назва:
Напрвомірні дії Замовника
Вимога:
Підставою для відхилення Замовником Тендерної пропозиції ТОВ «Енсол Україна» стала невідповідність тендерної пропозиції вимогам розділу 5 додатку 3 тендерної документації, а саме Інформації про центр обслуговування споживачів, інформаційно – консультаційний центр та/або кол-центр, а саме у цьому полі учасником нібито повинно бути зазначено інформацію про адреси та телефони центру обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційного центру та/або кол-центру, за якими споживач буде мати змогу отримати необхідну інформацію. На переконання тендерного комітету ТОВ «Енсол Україна» надало довідку, де зазначено лише уповноваженого зі спілкування та номер його телефону, а інформація про адресу та телефони центру обслуговування споживачів відсутня, що і стало підставою для відхилення.
Щодо вищезазначеного слід повідомити, що відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Слід наголосити, що ТОВ «Енсол Україна» обслуговує менше 50 000 споживачів, а тому створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим.
Відповідно до вимог законодавства, що встановлене для постачальників електричної енергії, нами було надано документ у складі тендерної пропозиції як Додаток 3.5 до Тендерної документації № б/н від 14.12.2020 року «Інформація про центр обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційний центр та/або кол-центр» де вказано посадову особу, її контактні дані та засоби зв’язку, на яку покладено обов’язки щодо забезпечення дотримання порядку розгляду звернень/скарг/претензій. Адресу вказано в бланкетній частині зазначеного документу, а саме: м. Київ, вул. Антоновича, будинок 51, офіс 601.
Таким чином, ТОВ «Енсол Україна» не тільки дотрималась вимог законодавства в сфері постачання електричної енергії, а й повністю виконала вимоги законодавства про публічні закупівлі та вимоги Розділу 5 Додатку 3 Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Замовнику.pdf 22.12.2020 15:00
- відповідь на вимогу ТОВ ЕНСОЛ.pdf 24.12.2020 17:04
Дата подачі:
22.12.2020 15:00
Вирішення:
На вимогу ТОВ «ЕНСОЛ Україна» від 22.12.2020 р. № 01-22/12-20 повідомляємо наступне.
На підставі статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до розділу 5 додатку 3 тендерної документації замовника вимагається «Інформація про центр обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційний центр та/або кол-центр», а саме: у цьому полі учасником зазначається інформація про адреси та телефони центру обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційного центру та/або кол-центру, за якими споживач буде мати змогу отримати необхідну інформацію. ТОВ «ЕНСОЛ Україна» надало довідку, де зазначено лише уповноваженого зі спілкування та номер його телефону. Інформація про адреси та телефони центру обслуговування споживачів – відсутня. Вважаємо, що учасник надав інформацію, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи, що учасник надав інформацію, яка не відповідає вимогам тендерної документації, тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕНСОЛ Україна» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно з частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що в період уточнень учасник ТОВ «ЕНСОЛ Україна» не скористався своїм правом не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Тобто, подаючи пропозицію учасник був згоден з вимогами тендерної документації замовника.
На підставі вищезазначеного тендерним комітетом управління житлово-комунального господарства військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області вирішено відмовити у задоволенні скарги ТОВ «ЕНСОЛ Україна» від 22.12.2020 р. № 01-22/12-20.
Статус вимоги:
Відхилено