• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)

Торги відмінено

107 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 539.00 UAH
Період оскарження: 30.11.2020 12:13 - 04.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне акцептування учасника

Номер: ef2a472888824962b537e19ba69259eb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-30-003299-b.a2
Назва: Неправомірне акцептування учасника
Вимога:
Відповідно закупівлі UA-2020-11-30-003299-b повідомляє про неправомірне акцептування тендерної пропозиції ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС". Відповідно до протоколу№8 від 22.12.2020р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Херсонський заклад дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради від 22 грудня 2020 року було прийнято рішення про визначення ТОВ «ДОМ ЮГ СЕРВИС» переможцем спрощеної закупівлі. В свою чергу, МПП «Ритм» повідомляє, що пропозиція учасника ТОВ «ДОМ ЮГ СЕРВИС» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме вимагалось п.6 Додатку 1: «… Додатково необхідно додати копії зазначених договорів з усіма сторінками які свідчать про виконання договору (договори, накладні, акти приймання передачі тощо), які відображено в таблиці». ТОВ «ДОМ ЮГ СЕРВИС» було надано аналогічний договір №3 від 23.01.2019 року не в повному обсязі, а саме відсутні розділи аналогічного договору 5,6,7,8,9,10,11, тобто вимога Замовника не виконана. Виходячи з вищевикладеного МПП «Ритм» вимагає переглянути рішення уповноваженої особи та відхилити рішення, щодо визнання учасника ТОВ «ДОМ ЮГ СЕРВИС» переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником буде прийняте відповідне рішення на усунення даного порушення .
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"

Номер: 81dba3a505414a4cb14c14444508af04
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-30-003299-b.c1
Назва: неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"
Вимога:
Відповідно закупівлі UA-2020-11-30-003299-b повідомляє про неправомірне відхилення пропозиції Учасника з найбільш економічно вигідною ціною. Замовником вимагалось надати: "Додатково необхідно додати копії зазначених договорів з усіма сторінками які свідчать про виконання договору (договори, накладні, акти приймання передачі тощо), які відображено в таблиці". МПП "Ритм" надано аналогічний договір з усіма сторінками які свідчать про його виконання, а саме договір та товарно-транспортні накладні, так як Замовником в оголошенні зазначено вираз "ТОЩО"! А також звертаємо Вашу увагу на те, що у зазначеному Учасником договорі №144 від 02.10.2019 п.4.7. підтвердженням є надання видаткових ДОКУМЕНТІВ, а відхиляють за НАКЛАДНІ. Наголошуємо, що отримання Замовником від Учасника аналогічного договору та накладних не є ознакою надлежного виконання зі свого боку Учасником вимог договору!!! ... точно так же як і Замовника, так як наявність накладних не означає їх оплату! Виходячи з вище викладеного, МПП "Ритм" вимагає перешляду рішення Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 6 Додатка №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, повинен надати копії договорів (не менше двох) з усіма сторінками які свідчать про виконання договору (договори, накладні, акти приймання передачі тощо). У складі пропозиції Малого Приватного Підприємства "Ритм" міститься: 1) аналогічний договір №22 від 05.02.2019, укладений між Малим Приватним Підприємством "Ритм" та Дошкільним навчальним закладом №148 комбінованого типу м. Миколаєва (далі – Договір) на постачання картоплі. За даним Договором відсутні підписані видаткові накладні, які б свідчили про перехід товару у право власності Замовника. 2) аналогічний договір № 144 від 02.10.2019 року укладений між Малим Приватним Підприємством «Ритм» та Снігурівською міською радою на постачання картоплі». Пунктом 4.5. Договору зазначено, що «Право власності на товар переходить до замовника з моменту підписання видаткових накладних матеріально відповідальною особою Постачальника про видачу товару і матеріально-відповідальною особою Замовника про одержання товару». Також пунктом 4.7 Договорупередбачено, що «Датою прийняття (одержання) товару Замовником вважається дата підписання матеріально-відповідальною особою Замовника видаткових документів».Проте у складі пропозиції Малого Приватного Підприємства "Ритм" відсутні підписані видаткові накладні матеріально-відповідальною особою Замовника, які б свідчили про перехід права власності на товар до замовника. Таким чином Малим Приватним Підприємством "Ритм" не надано документів, що свідчать про виконання аналогічних договорів.
Статус вимоги: Відхилено