-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А- 95, бензин А - 92, дизельне паливо
Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2021 рік Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – Українська
Завершена
1 606 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 030.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 030.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2020 11:39 - 12.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА
Номер:
55d5971382e1421fb8bc1613393cf6bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-30-001560-c.b2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
ВИЛУЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Пов'язані документи:
Учасник
- КП_Госпрозрахункове_підприємство_«Комунальник» 95 92.pdf 04.12.2020 11:12
Дата подачі:
04.12.2020 11:12
Вирішення:
Доброго дня.
На Вашу вимогу про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне.
На сьогодні законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує.
В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 5 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Щодо вимоги до (інформація про кількість) абз.3 п.п.3.6.5 п.6 Розділу 3 ТД повідомляємо, що були внесені відповідні зміни.
Щодо вимоги до (переліку АЗС) абз.3 п.п.3.6.5 п.6 Розділу 3 ТД повідомляємо, що зміни будуть частково внесені.
Щодо вимоги до (власної торгової марки) п.п.3.6.11. п.6 Розділу 3 ТД повідомляємо, що зміни будуть частково внесені.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційні умови
Номер:
50f7f331ac88458599102854ddb25028
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-30-001560-c.a1
Назва:
дискримінаційні умови
Вимога:
Згідно підпункту 3.6.6 п.6 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують можливість продажу ним бензину та дизельного пального через АЗС, які знаходяться на території Хмельницької обл., смт. Нова Ушиця та вказані ним у тендерній пропозиції відповідно до вимог абзацу 1 п.3.6.5 розділу ІІІ тендерної документації. Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з власником або орендарем АЗС або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію товару (бензину та ДП) на АЗС, які вказані Учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог абзацу 1 п.3.6.5 розділу ІІІ тендерної документації, шляхом подання у складі пропозиції оригіналу або нотаріально завіреної копії договору купівлі – продажу, або поставки товару (бензину та ДП). Господарський договір за своєю формою повинен відповідати вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України, в тому числі містити інформацію про кількість товару який постачається Учаснику, перелік АЗС на яких буде здійснюватися відпуск/поставка для контрагентів Учасника.
Звертаємо увагу, що частина перша статті 181 Господарського кодексу України визначає загальний порядок укладання господарських договорів та не містить вимог щодо обов’язкового зазначення в договорі конкретної кількості товару. Постачальники, які здійснюють відпуск пального за укладеними партнерськими договорами, визначають кількість товару по договору згідно видаткових накладних.
Таким чином, вимога щодо зазначення в договорі з власником або орендарем АЗС інформації про кількість товару який постачається Учаснику є такою, що обмежує конкуренцію та, що свою чергу, порушує принцип недискримінації учасників, визначений ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до підпункту 3.6.6 п.6 тендерної документації шляхом видалення вимоги щодо інформації в договорі з власником або орендарем АЗС або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію товару (бензину та ДП) на АЗС, які вказані Учасником у тендерній пропозиції, про кількість товару який постачається Учаснику.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2020 14:26
Вирішення:
Доброго дня.
Відповідні зміни до ТД будуть внесені.
Статус вимоги:
Задоволено