• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бензин А-92, дизельне паливо

1.технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказані у Додатку №4. 2.Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та готуються учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

1 081 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 405.00 UAH
Період оскарження: 30.11.2020 11:25 - 13.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги Тендерної документації Замовника

Номер: 0b0b5a782b7d44ca823df0947c51f8af
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-30-001392-c.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги Тендерної документації Замовника
Вимога:
При ознайомленні з ТД Замовника, було виявлено дискримінаційні вимоги до учасників, а саме згідно Додатку 4 до тендерної документації Технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначено, що для підтвердження відповідності технічним вимогам Учасник повинен надати: 1. « п. 4. Надати копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на усі АЗС, які зазначені в тендерній пропозиції та на яких буде відбуватися відпуск пального.» Згідно частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» Інформація про наявність та чинність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним знаходиться у відкритому єдиному державному реєстру, доступ до якого є вільним (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html), тобто згідно Закону «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен вимагати від Учасників надання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, адже дана інформація міститься у відкритому доступі та є публічною. 2. «п. 8. Учасник повинен бути емітентом талонів на пальне, які будуть надані Замовнику та на підставі яких буде відбуватися відпуск пального.» Зазначена вимога є дискримінаційною до підприємств, які мають партнерські договори з емітентами талонів та мають право згідно умов цих договорів розповсюджувати талони певної мережі АЗС. У тому числі зазначена вимога порушує право нашого підприємства прийняти участь у цій закупівлі. Не всі підприємства які мають у власності АЗС, або є емітентами талонів, приймають участь у публічних закупівлях, часто це право надано партнерам, які в даному випадку не є емітентами талонів, отже встановлена замовником вимога звужує коло потенційних учасників закупівлі. Вимагаємо внести зміни до тендерної докментації, які не будуть дискримінувати учасників. В разі ігнорування нашої вимоги та не внесення відповідних змін до Тендерної документації, вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, на Вашу вимогу: 1.«« п. 4. Надати копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на усі АЗС, які зазначені в тендерній пропозиції та на яких буде відбуватися відпуск пального.» Згідно частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» Інформація про наявність та чинність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним знаходиться у відкритому єдиному державному реєстру, доступ до якого є вільним (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html), тобто згідно Закону «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен вимагати від Учасників надання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, адже дана інформація міститься у відкритому доступі та є публічною.» Відповідь: Згідно з частиною третьою статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Законом України від 23.11.2018 р. № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – Кодекс) та Закону України від 19.12.95 р. №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481), зокрема запроваджено ліцензування видів господарської діяльності з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Стаття 1 Закону 481 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/481/95-%D0%B2%D1%80 про оптову та роздрібну торгівлю: місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування; Виходячи з вищенаведеного замовник не порушує ваші права про надання копії на роздрібну торгівлю пальним. Бо дата на момент розкриття тендерних пропозицій у реєстрі є недійсною.( https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html ) Ураховуючи викладене, Замовником торгів є бюджетна установа, яка купує бензин та дизельне паливо для власних (некомерційних) потреб тому зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Дана вимога формується Замовником на підставі ч. 1 ст. 3 Закону принципу здійснення закупівель - максимальної економії, ефективності, впевненості у надійності постачальника товарів, зазначених у тендерній документації, а також запобігання корупційним діям і зловживанням з боку Учасників та з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товару Учасником торгів. Це є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України. Внесення такої вимоги до документації є обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки даного товару з вини постачальника призведе до загрози стабільної роботи лікарні, яка надає медичну допомогу пацієнтам. При постачанні палива замовник мінімізує ризик того, що товар який постачатиметься учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). 2.«2. «п. 8. Учасник повинен бути емітентом талонів на пальне, які будуть надані Замовнику та на підставі яких буде відбуватися відпуск пального.» Зазначена вимога є дискримінаційною до підприємств, які мають партнерські договори з емітентами талонів та мають право згідно умов цих договорів розповсюджувати талони певної мережі АЗС. У тому числі зазначена вимога порушує право нашого підприємства прийняти участь у цій закупівлі. Не всі підприємства які мають у власності АЗС, або є емітентами талонів, приймають участь у публічних закупівлях, часто це право надано партнерам, які в даному випадку не є емітентами талонів, отже встановлена замовником вимога звужує коло потенційних учасників закупівлі.» Відповідь: Замовником була прописана дана вимога для того щоб у разі необхідності, Учасник міг гарантувати придатність талонів або скетч-карток до ідентифікації (по наявному серійному номеру або інших елементах для ідентифікації та перевірки дійсності картки), а також придатність та можливість для блокування за заявкою Замовника (на випадок крадіжки карток, несанкціонованого доступу до них, тощо). В публічних закупівлях медичних установ м. Мелітополь були випадки коли учасники пального не виконували свої забов’язання та отримували фінансування за пальне, нажаль суд також не зміг зобов’язати їх виконать свої забов’зання. Щоб уникнути аналогічної ситуації замовник і прописав дану вимогу. Отже, зазначені Замовником вимоги є суттєвими для подальшої роботи з Постачальником пального, яка зазначена у тендерній документації та свідчать про повне дотримання КНП «БЛІМЛ та ШМД» ММР ЗО вимог діючого законодавства та не є дискримінаційною. Тому ваші Вимоги залишаються не задовільною та внесення змін до тендерної документації, неможливе. У разі якщо Ви вважаєте, що порушені Ваші законні права та інтереси, радимо оскаржити їх у встановленому законом порядку звернутися до АМКУ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.12.2020 09:02