• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів першого поверху для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівлі лікувального корпусу по вул. Лікарняна, 1-В, м. Миргород (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013. Вимоги до предмета закупівлі та до учасників зазначено у Документації, яка є невід’ємною частиною оголошення (додається до оголошення), мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції - українська

Завершена

799 616.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 15 992.32 UAH
Період оскарження: 30.11.2020 09:05 - 04.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне визначення переможця закупівлі

Номер: 26a08dcaeebb41b8a0261a9fc9bb7ab5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-30-000404-b.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця закупівлі
Вимога:
неправомірне обранння переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо пропозиції учасника, якого визначено переможцем, повідомляється, що згідно до вимог, визначених другим абзацом частини 14 статті 14 Закону, Замовник надає додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника, пропозицію якого відхилено. Ви не є учасником закупівлі, пропозиція якого розглядалась в ході проведення даної закупівлі та такою, що відхилена за результатом її розгляду. Згідно до визначених положень частини 13 статті 14 Закону, пропозиція учасника, якого визначено переможцем, може бути відхилена лише в тому випадку, якщо він відмовився від підписання договору про закупівлю. До того умовами проведення спрощеної закупівлі, згідно до вимог Закону, не передбачено порядку проведення додаткової оцінки пропозицій учасників після оприлюднення рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі. До того, звертаємо вашу увагу на те, що ваша претензія бути обраним переможцем спрощеної закупівлі не може бути задоволена, оскільки вже визначений переможець, а ваша цінова пропозиція має найбільшу цінову вагу серед інших учасників. Тому для задоволення вашої вимоги, зокрема в тому, що описано у її мотивувальній частині, немає законних підстав.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога, щодо дискваліфікації учасника ТОВ "М-Девелопмент" та визнання переможцем ФОП Ослам В.М.

Номер: 8755eeb3b8284d549819eb2a5c1b0ae9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-30-000404-b.c1
Назва: Вимога, щодо дискваліфікації учасника ТОВ "М-Девелопмент" та визнання переможцем ФОП Ослам В.М.
Вимога:
Шановний замовнику, згідно протоколу №140, пропозиція Учасника ТОВ «М-Девелопмент» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Вважаємо дану дискваліфікацію не правомірною, а саме: 1) В протоколі вказано, що ТОВ «М-Девелопмент» не зазначено інформації за кожним із працівників про досвід роботи в учасника. Звертаємо увагу, що замовником не було зазначено в Оголошенні конкретної форми довідки на працівників, а тому вважаємо, що дане визначення в довідці «досвід виконання аналогічних робіт» та вказаний термін повністю відображає термін роботи працівників в учасника , а отже дана довідка є складена правильно. 2) На рахунок зауваження про відсутність посад головного бухгалтера, інженера проектувальника, звертаємо увагу, що Законодавство забороняє призначати виконуючих обов’язків на вакантну посаду (п.2 Роз’яснення про порядок оплати тимчасового замісництва, затвердженого постановою Держкомпраці СРСР і Секретаріату ВЦРПС від 29.12.65р. №30/39 зі змінами від 11.12.86 №521/30-18 9(діє завдяки постанові ВРУ «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР від 12.09.91 р. №1545-XII. ) Тому в даній довідці про працівників, в графі посади не зазначено посад бухгалтера та інженера-проектувальника, так як виконуючий обов’язків не є посадою. Щодо наявності на підприємстві посади майстра, вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та нічим не обґрунтованою. Натомість підприємство має посаду виконавця робіт, який має вищу освіту, який не менш кваліфікований, а його обов’язки є тотожні обов’язкам майстра, і він може виконувати ту саму роботу. Також зазначаємо, що згідно ч. 3 cт. 64 Господарського кодексу № 436-IV вiд 16.01.2003, підприємство самостійно визнaчає свою організаційну структуру, вcтановлює чисельність працівників, штатний розпис, Тому вважаємо дане зауваження не є коректним, а наявність в штаті майстра не є обов’язковим для підприємства 3)Що до зауваження на рахунок календарного плану, ТОВ «М-Девелопмент» надав всю необхідну інформацію, що вимагалась в Оголошенні, а саме зазначено виконання робіт за кожним із найменувань робіт (обсягів робіт) та передбачено розділ «Застосування заходів із захисту довкілля». Рекомендуємо уважніше переглянути календарний план, на відповідність вимог. На рахунок визнання переможцем закупівлі ФОП Ослам В.М., ми як учасник не погоджуємося з цим рішенням, так, як в переможця наявні помилки при підготовці документації, а саме: - Згідно п 5.1.4. до Оголошення учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в учасника бухгалтера, інженера-проектувальника, майстра. В довідці ФОП Ослам В.М. зазначає , що обов’язки бухгалтера виконує директор. Відповідного підтвердження цієї інформації немає. Посади бухгалтера та інженера-проектувальника виконують працівники згідно Договорів. Підтвердження цієї інформації, наданням копій цих договорів, не має. - На виконання п.5.3. учасником ФОП Ослам В.М. надано аналогічний договір 15/04/20 від 15.04.20 року загальною вартістю 445 984, 00 грн, але акти виконаних робіт надані не в повному складі, а саме відсутній акт№1-Кб-2, довідка до цього акту КБ-3 та копія виписки( чи платіжки) із банківського рахунку, а кінцева сума довідки Кб-3 до акту №2 не відповідає загальній сумі договору, та є меншою. Додаткової угоди на зменшення вартості цього договору, учасником не було представлено. Це зауваження стосується і другого аналогічного договору. Тому вважаємо цей пункт виконаний ФОП Ослам В.М. не в повному обсязі та не може бути розглянутий як вірний - Згідно п. 5.3.1.3 Учасник повинен був надати наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань (в повному обсязі) . Відповідний документ відсутній в пропозиції учасника ФОП Ослам В.М. Наше підприємство має всі технічні та виробничі потужності для виконання зазначених робіт у технічному завданні , а документація подана згідно умов до Оголошення, а отже вважаємо рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «М-Девелопмент» не правомірним, а визнання переможцем ФОП Ослам В.М, з перелічиними помилками, не законним. Просимо відмінити дане рішення, та повернутись до кваліфікації учасника ТОВ «М-Девелопмент »
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі, ознайомившись із Вашою вимогою, керуючись вимогою, що визначена другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляємо наступне. За умовами оголошення (в розділі «примітки») визначено, що вимоги до предмета закупівлі та до учасників зазначено у Документації, яка є невід’ємною частиною оголошення (додається до оголошення). У зв’язку з цим, учасники, які виявили бажання прийняти участь у спрощеній закупівлі повинні керуватись умовами, що визначені в оголошенні та додатках до нього. Відносно питань, які визначені вами в частині невідповідності вашої пропозиції: 1) В оголошенні не визначено встановленої (конкретної) форми довідки на працівників. При цьому передбачено надання інформації у вигляді довідки, яка повинна містити інформацію з достовірними даними П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи в учасника та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником), персоналу учасника або залучених спеціалістів учасника або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами закупівлі. Учасником за інформацією у вашій пропозиції є ТОВ «М-Девелопмент» (підприємство), яке повинне надати підтвердження наявності фахівців (або спеціалістів), яких планується залучати до виконання зобов’язань за договором підряду. У складі вашої пропозиції надано довідку, в якій не відображена інформація про досвід кожного фахівця (або спеціаліста) в учасника (ТОВ «М-Девелопмент»), що стало підставою вважати пропозицію такою, що не відповідає вимогам закупівлі. 2) Щодо призначення виконуючих обов’язків на вакантну посаду. Зазначене вами роз’яснення, по-перше, такий лист не встановлює норм права, а носить лише рекомендаційний та інформаційний характер, по-друге, ним надається пояснення щодо порядку оплати тимчасового заміщення. До того статтею 32 КЗпПУ визначено, що у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці допускається зміна істотних умов праці при продовженні роботи за тією ж спеціальністю, кваліфікацією чи посадою. Про зміну істотних умов праці - систем та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміну розрядів і найменування посад та інших - працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці Другим абзацом статті 105 КЗпПУ визначено, що працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника. Тобто чинним Законодавством України, згідно до положень КЗпПУ, визначається спосіб одним працівником організації (або підприємства) займання посад, які необхідні для виконання посадових обов’язків за іншою посадою, в тому числі виконання додаткової роботи поряд з своєю основною роботою, за тимчасово відсутнього працівника. У зв’язку з чим ваше твердження не має об’єктивних та законодавчих підстав, що можуть пояснити не надання інформації про наявність відповідних працівників або спеціалістів. 3) У складі пропозиції учасником повинен надаватись Календарний план (графік) на виконання робіт. В календарному плані повинно бути зазначено за кожним із найменувань робіт (обсягів робіт) та додаткового розділу «застосування заходів із захисту довкілля» періоди підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу. У наданому календарному плані підготовчий процес, критичні роботи та запас часу не зазначені за кожним із найменувань робіт (обсягів робіт). До того за розділом «застосування заходів із захисту довкілля» також не зазначено періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу. У зв’язку з цим, така невідповідність призвела до висновку невідповідності пропозиції в цій частині. Згідно до умови, визначеної пунктом 6 розділу I документації оголошення, відсутність будь-яких запитань або уточнень з боку учасників процедури закупівлі зареєстрованих у системі публічних закупівель в період уточнень стосовно змісту та викладених вимог у Документації означатиме, що учасник(и) процедури закупівлі, що бере(уть) участь в даній закупівлі, повністю усвідомлює(ють) зміст цієї Документації та вимоги, викладені Замовником її умовами. Щодо пропозиції учасника, якого визначено переможцем, повідомляємо, що згідно до вимог, визначених другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник надає додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника, пропозицію якого відхилено. Звертаємо вашу увагу на те, що умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» та функціональними можливостями електронних майданчиків, які мають відповідну акредитацію, не передбачено порядку відміни рішення щодо відхилених пропозицій учасників або повернення до кваліфікації якогось конкретного учасника або усіх учасників в цілому. Тому задовольнити вашу вимогу у замовника не має законодавчих підстав. При цьому Законом чітко не визначено, яким чином Замовником може бути задоволене таке звернення у якості вимоги від учасника, який виявив бажання здійснювати заходи, спрямовані на захист своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні