-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Торги відмінено
389 469.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 947.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 947.35 UAH
Період оскарження:
28.11.2020 16:32 - 11.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Не відповідність
Номер:
6090d5760153432ba71af7587e94d301
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-28-000312-b.a2
Назва:
Не відповідність
Вимога:
Учасником згідно тендерної документації Розділ ІІІ не надані наступні документи:
-документ що підтверджує статус платника податків (копія довідки або свідоцтва платника ПДВ). Якщо учасник не платник ПДВ, треба надати довідку в довільній формі згідно Законодавства України;
-документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів).
Пов'язані документи:
Замовник
- 97.PDF 26.12.2020 16:14
Дата подачі:
22.12.2020 17:03
Вирішення:
Учасник ФОП Крупіна Г.Ю. є платником єдиного податку на додану вартість, на підтвердження права підпису фізично особа підприємець згідно розділу 3 сторінки 6 тендерної документації повинна була надати: копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників платників єдиного податку, витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців та громадських формувань який містить актуальну інформацію на час подання пропозиції, копію паспорту учасника та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Наразі такі документи були подані учасником разом із сканованою копією виписки з ЄДРЮО та ФОП. У разі перемоги фізична особа підприємець , згідно Додатку №9 подає документ , що підтверджує те , що учасник є платником єдиного податку та не є платником податку на додану вартість. Цей документ подається на протязі періоду оскарження протягом 10 днів після дати визнання переможця.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Не відповідність вимогами Замовника
Номер:
502b497e352f45a5a0dd23a628f80a68
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-28-000312-b.a1
Назва:
Не відповідність вимогами Замовника
Вимога:
Учасник при поданні своєї пропозиції змінив технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника , а саме кількість атисептичних засобів та рідкого мила з 8 шт по 5 л(каніста) на місяць до 1 л. на місяць. Це є не припустимим фактором, так як ситуація в державі на разі така що не дозволяє нехтувати безпекою відвідувачів, працівників. Просимо звернути увагу.!
Пов'язані документи:
Замовник
- 98.PDF 26.12.2020 16:15
Дата подачі:
22.12.2020 16:46
Вирішення:
Замовником було розміщено в технічних та якісних характеристиках вимогу щодо кількості антисептичних засобів виходячи із реальної потреби по результатам року . Це не менш ніж 8 каністр по 5л. антисептичного засобу на рік. Тому ваша вимога розглянута та прийнято рішення що вона є обґрунтованою.
Статус вимоги:
Задоволено